![]() |
Quote:
pff hebben ze mooie duitse techniek tot hun beschikking, pakken ze een jappe hartje :screwy: maar dat gezegd te hebben, ik heb toch ook wel weer respect voor het werk dat ze gedaan hebben om het erin passend/lopend te krijgen. |
Quote:
D'r zit ook iemand hier op 't forum met een BMW met Toyota-motor als ik 't goed heb. Edit: Gevonden, en die ziet er ook nog een heeeeeel stuk gaver uit! http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60743 |
![]() ![]() |
Diezelfde auto, vóór de crash:
![]() |
![]() ![]() |
Quote:
"alles voor de aandacht" is tegenwoordig een heel populair motto ;) |
Dit is gewoon een wijze les, Leen je auto nooit uit
|
Quote:
Wat ik er destijds van begrepen heb, is deze auto echt zijn kindje geworden door de jaren heen. Een verdomd lelijk gedrocht van een kind, maar dan nog. Uitgeleend aan een vriend, die is er mee gecrashed, en Mike heeft hem vervolgens weer in orde gemaakt. De kapotte voorruit kwam ook van de crash, volgens mij issie onder een vrachtwagen gegleden ofzo. De A-stijl heeft ie nooit meer gerepareerd, de neus wel. Alleen heeft ie daarna "vergeten" effe alles weer netjes in kleur te zetten ofzo. :screwy: In 't begin was ie nog wel gaaf, blank met die haaienkop, maar nu issie gewoon veel te ver over the top imho. Quote:
Precies. :thumbup: |
![]() |
Quote:
Ow wat een heerlijkheid!! :spankit: |
![]() |
![]() :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
die hoort bij "doing it wrong" of "when you see it you'll ..... " :)
waaaahahaha....... naakt fotograferen heet dat :P |
![]() E30 M3 op BBS E50 :spankit: |
jammer zeg dat ie in die pitbox staat....zo`n ding moet knallen over `t circuit ;)
wel een geweldig mooie auto. |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oei, is dat een s14 motor? Heel gaaf ding!
|
Wow, die laatste is dik!
|
All times are GMT +1. The time now is 18:34. |