![]() |
gisteren neues camera gekauft....ff mee gespeult:
|
naja, de lader gaat er eens vanaf (even binnen kieken) en de benzine druk omlaag.......65mm poelie gekocht.
Hopelijk over een maand of wat een zeer degelijke schroefset. ;) |
Ziet er goed uit Ed. Eerste keer, dat ik je auto heb / had gezien was geloof ik ooit een keer op Strand Horst... Met de C2's en was geloof ik nog niet gespoten.
Wat ik mooi vind is dat je al die jaren al een een bepaalde style hebt die is gebleven en alleen terug te zien is in kleine veranderingen. Een minpuntje.... ;) Die nieuwe camera maakt nog niet echt hele heldere foto's... Misschien even met de resolutie etc spelen. Gr, Ronald |
Mooie auto, als ik hem zo zie. Hij doet me erg aan die van Hongerlap denken. Maar dat wilde je vast niet horen :D
|
nee nog niet gespoten, maar volgens mij zag je hem bij herman...zonder blok.
|
Quote:
Hongerlap? :confused: |
even "zoeken" op lid van vwforum.nl , edje.
|
Ah, zat die toch niet hier. En Peter139 misschien ook wel een klein beetje.
|
ziet er leuk uit Edward,
aan welk schroefsetje zit je te denken ?? |
weitech, KW, Bildstein.....ik moet mij nog orienteren....
|
Quote:
Benzinedruk omlaag ? Stond ie te hoog dan? 65mm Lader aangepast hiervoor of ga je voor de gok dat het goed gaat :D Dacht dat ik op de rollenbank bij JD wel heb laten zien hoe snel het mis kan gaan met een kleine poelie. (lader was 1000km oud na revisie) |
Ja, ik heb de benzine druk omhoog gedaan door het vaatje iets (1 - 2mm) in te drukken waar je retourslang op zit, tussen de bankschroef.
voor die 65mm poelie gaat de lader eerst wel uit elkaar, geen revisie nog....of misschien wel als hij niet in staat is om prestaties te leveren met die poelie. |
ff dat andere vaatje terug gezet, hij loopt meteen n stuk mooier....top!
|
Quote:
staat heel erg goed, niet te groot, en zeker niet te klein. Ik maak binnenkort ff een fotootje ;) |
|
Staat echt goed die eindstukken !
|
Inderdaad, ziet er best aardig uit Ed.
|
gaaf!
|
pixels zo wel goed?
een ditje, een datje, een uitlaat stuk hier en straks een schroefset daar.....lader revisie en dan gaat ie weg vrees ik...over ongeveer n jaar ofzo....er komt nu echt een einde aan |
Hij gaat weg over een jaar???
|
Ed, dat meen je niet... gaat ie eruit? Denk er goed over na.... je gaat er spijt van krijgen...
En dan?? Komt er nog iets voor terug dan? |
uitlaatjes staan hem goed!
|
Ja ik ben hier vrij serieus over. Ik heb er al erg vaak over na gedacht. Op een dag gaat het echt gebeuren, maar ja wat stel je als vraagprijs, aan wie verkoop je hem. Dat zijn wat lastige zaken waar ik nog niet uit ben. Ik hoef hem dan ook nooit meer terug te zien, met als kans dat ie totaal afgebeult is bijvoorbeeld. :mad: Geld is geld, dat weet ik wel....maar toch wordt ik dan ff flink pissig denk ik :D
Ik weet precies wat ik als vervanger wil: een audi 80 cabriolet. Donker van kleur met creme leder, zilvergrijs met zwart leder, en 17" porsche cup...heb al een paar leuke zien staan. In ieder geval een ding waar al wat leuke zaken aan en in zitten, waar niet nog eens en shitload aan knaken in gepompt moet worden, wil het een beetje smoelen. Daar ben ik wel klaar mee, hopelijk gaan we dit jaar nog een huis kopen en dan is daar weinig ruimte meer voor. De wilde pimp haren zijn geschoren! :) ![]() |
na lang lang lang lang HEEL ERG lang nadenken ben ik er over uit: de golf gaat in de bingo......
|
Nu GELIJK al?? :( Man, waar begin je aan? Je bent die auto toch niet beu, of wel? Geniet er nog ff van, ga er mee op vakantie, pak deze zomer nog wat meetings mee (ga je mee weekendje VW Mania trouwens?) en denk er dan nog eens goed over na.
Mijn mening hoor. |
:iamwithst zou ik ook even doen, je hebt hem NET klaar !! :(
'desalniettemin' een puike golf 2 :) , zoals je zelf zegt zou ik hem zeker niet aan een 'Joop met de pet' verkopen :chair: |
ja, de knoop is na weken bedenktijd doorgehakt!
|
Hij blijft :rock:
|
nee Bennie, aan dit feest gaat een einde komen...echt waar.
|
ware het niet dat de zoektocht naar een fraai en fatsoenlijk exemplaar heel erg lastig gaat worden. Ik ben aan het kijken voor een audi cabriolet, 5 cilinder.
Ik heb me al ingeschreven bij het audi forum en werd al gewaarschuwd voor troep. Nu heb je dat overal wel en laat ik me daar het veld niet door uitslaan. Opzoek naar een cabrio dus, vanaf 1996 ofzo en niet ingevoerd. Alhoewel het aanbod in duitsland enorm is. Whish me luck. |
wel super zo`n cabrio, bij onse in de straat staat een paarse audi cabrio en die zijn echt hgeerlijk, vooral met mooie bbsjes eronder...super keuze!
|
zoek tocht gaat gestaag verder. Er zijn wel mensen die reageren op de ad maar die kan je echt niet serieus nemen :)
|
laatst n bod van een rooitje....ahum, shift VUILNISBAK! Niet eens de moeite genomen om te lezen. Zoals eerder gezegd: die lui op MP sporen echt gewoon niet! Irritant is ook die biedingen, niemand antwoord terug. Sodemieter op zeg....
|
biedingen kan je toch ook gewoon uit zetten, heb je daar geen last meer van...
Maar Edje, ff serieus, naar mijn idee is er een erg kleine kans dat iemand 5 rooien voor een Golf 2 16V met G60-ombouw neer gaat leggen.. |
Marc, zullen we dat in het midden laten en afwachten wat de liefhebber er voor geeft?
|
1 euro ? :D
nee geintje ,succes met de verkoop ,audi rijdt heerlijk |
Mijn golf 1 heb ik ook op marktplaats staan. Heb de biedingen wel uitgezet maar als je ziet wat er voor een onzin via de mail binnenkomt........
Succes met de verkoop in ieder geval. |
indrukwekkend he ron?
btw, wil je dat onderblok nog hebben? |
Als je het kwijt kan moet je het maar doen. Heb momenteel toch geen tijd voor nw projecten.
|
Quote:
Het is niet dat ik het je niet gun, ouwe, van harte zelfs, maar toch ben ik een beetje sceptisch, sorry :hug: |
All times are GMT +1. The time now is 05:32. |