![]() |
Quote:
Thanks Ron! Haha komt toch echt onder de motorkap van de cabrio! En het wordt GEEN trailer auto! :D Quote:
Danku! Bak gaat komende week terug naar revisiebedrijf om in elkaar te zetten. Alles in de bak wordt compleet gereviseerd ( alle lagers,keerringen enz nieuw) zodat deze weer wat jaartjes meekan :thumbup: |
Zo even een update :rolleyes:
Corrado heeft sinds 2 weken weer een nieuwe APK. En staat sinds zondag nog 1,5 cm lager bij de grond! :thumbup: |
Fijn om te horen dat die er weer een jaar tegen aan kan :thumbup: Ben met de mijne ook 1 week terug op apk geweest, was toch een tegenvaller. Die me een kleine 500€ heeft gekost.:rolleyes:
|
Damn Gino, wat was er kapot aan de 16V dan??
Als je keertje tijd hebt om weer eens langs te komen hoor ik het wel!! |
Vandaag naar D.A.M.N.2 geweest in Bree(B):
![]() ![]() ![]() ![]() |
Er zijn deze week ook nog wat benzineleidingen enz. vervangen. Aangezien deze op sommige plekken poreus begonnen te worden.
Corrado kan er voorlopig dus weer mee vooruit :thumbup: |
ziet er weer netjes uit op de foto's!! ik moet deze week weer eens langs gehobbeld komen.
|
Quote:
Thanks Dave! Laat maar wat horen als je langs wilt komen. Rij je zondag met ons mee naar Parkstad? |
jow... Hoelaat rijden jullie op dan? Jammer dat niet al mijn spulletjes hier zijn voor zondag...
|
Aangezien de Corrado uitgenodigd was om vandaag op Urselinenhof on Wheels in Echt te staan, vanmorgen de auto maar even gepoets in het ochtendzonnetje.
![]() ![]() ![]() |
Gaaf ding hoor! Ik wou dat ik het geduld had om een auto zo te poetsen! :D
|
Bedankt!
Ach is een beetje een hobby geworden haha :thumbup: |
Ferme corrado !
|
Bedankt!
|
Corrado heeft deze week weer wat onderhoud gehad.
Nieuwe rotor Nieuwe verdelerkap Bougies schoongemaakt K&N inlegluchtfilter gecleanerd en ingeolied met een K&N luchtfiltersetje. Vandaag maar met de groep afgereist naar Geel(B) voor de laatste meeting van het seizoen. ![]() ![]() ![]() Komende week zullen de wintervelgen weer gemonteerd worden. Dit jaar op een anders setje winterwielen dan de groene BBSjes vorige winter, deze zijn inmiddels al een aantal weken verkocht. Foto's van de winterwielen volgen komende week! :thumbup: |
Vandaag maar de wintervelgen onder de Corrado gestoken.
Stuk beter dan die groene BBSjes van vorig jaar :D Dus de originele G60 Sebring velgen met een setje Toyo Snowprox winterbanden in 185-55-15(originele bandenmaat v/d Corrado). ![]() ![]() |
:thumbup: nette Corrado nice stance op de RH's met het hart en de kleur van de auto.
Gebruik je de Corrie dagelijks ? omdat hij nu op winterwielen staat? |
ik vind hem eigenlijk zo nog veel mooier dan op de rh's:redface:mooie originele look,nog wel even de bra eraf dan;)
|
Quote:
Bedankt Djago! Ja Corrado is de dagelijkse auto inderdaad :thumbup: |
Quote:
Thanks Gerben!! Is nu inderdaad een originele look ( op de kleur na :D ) Bra blijft er lekker op zitten, Corrado's blijven steenslag gevoelige auto's! |
Quote:
deze kleur zou origineel kunnen zijn,blijf het een prachtkleur vinden op de cor. heb jij trouwens geen last van het 'krassen' van de bra? heb er zelf ook even mee rond gereden,maar daarom erafgegooid. |
Quote:
Haal de bra met wassen altijd eraf. Dan even goed schoonmaken van binnen enz. Mochten er toch wat krasjes onstaan, zijn deze makkelijk eruit te polijsten. Steenslag is niet zo makkelijk te verwijderen ;) |
Quote:
Nou wees er zuinig op :thumbup: ook deze aankomende naar zeggen strenge winter :wow: |
Weer even wennen :tongue: Geef mijn toch maar de zomer!
Voor de winter ziet het netjes uit :thumbup: |
Quote:
Vorige winter heeft ie het ook gehaald :thumbup: Gewoon onderkant goed dik in de tectyl, en na de winter alles goed schoonmaken! Mensen die me kennen weten wel dat ik er zuinig op ben ;) |
Quote:
Heb ook liever de Rh's erop ja, maar voor de winter vind ik dit erg netjes uitzien! Thanks :thumbup: |
heel mooi hoor zo ook op de sebrings :thumbup:
|
Ziet er goed uit op de Sebrings! Maar weet je het zeker dat 185/55 de originele maat is? Ik dacht namelijk altijd 195/50 en voor de VR6 205/50
|
Quote:
x2 :redface: :thumbup: |
Quote:
x3 :D :thumbup: ,wou dat ie zo bij mij in de garage stond,erg mooie corrado dit... :thumbup: |
Jij rijdt er toch niet mee Rene.. :tongue:
|
Quote:
Hahahaha,dat klopt,maar corrado's kun je niet genoeg hebben :D :D :D |
Nice, mooi geworden man :thumbup:
|
Quote:
Een G60 werd origineel geleverd op 185-55-15 of 195-50-15 banden. Een Vr6 werd inderdaad geleverd op 205-50-15. Quote:
Quote:
Bedankt jongens! Quote:
Bedankt! Voor een goed bod mag die weg hoor :tongue: Quote:
Bedankt! Na de winter krijgen de velgen een nieuw laklaagje :thumbup: Ze staan beter dan ik verwacht had haha |
Hmm, vraag me af waarom er de keuze tussen 185/55 en 195/50 werd gemaakt. Zijn er dan ook verschillende breedtes Sebrings?
|
Hele mooie Corrado! Al vind ik dat blauw op die rh's niks. Orginele look zeer mooi:)
|
Ziet er goed (origineel) uit met de Sebring's :thumbup:
|
Thanks Inge en Peter! :thumbup:
|
Velgen staan hem goed Daimy ! :thumbup:
|
Quote:
Thanks Gino! Hoe is het met de 16v?? |
All times are GMT +1. The time now is 19:40. |