![]() |
Ook de velgjes geplaatst:
![]() ![]() ![]() ![]() |
hier wat nieuwe en betere foto's van die van mij:)
![]() ![]() |
Nice Eric!!
|
zeer netjes, mooi laag ook :thumbup:
|
Mijne ook maar ff dan
Hier mijn auto...
Hij is nog niet af, maar druk bezig nog :) ![]() ![]() |
Mooie type 2 :thumbup:
|
+1
|
Hier bij alvast een paar spi pics van mij golf moet hem eerst nog wassen ;)
![]() ![]() ![]() opel logos gaan er nog af ;) |
Quote:
Toch maar geen 6 cillinder? Maar ziet er zeker gelikt uit! Ik ben nog niet zo ver helaas. Groetjes, Berry. |
Quote:
Heej berry, Ja was wel de bedoeling, sterker nog vr6 had ik al gekocht. Wilde alleen toch voor 16v gaan.. Ben er heel blij mee, rijd echt als nieuw! Succes met je ride!! |
|
Er zitten echt mooie mkII's tussen :thumbup:
mijne valt daar niet echt onder, maar laat m toch even zien ;) toen ik em kocht: ![]() ![]() na n schoonmaakbeurt: ![]() gedaan: - radio en boxen geplaatst - gewassen - wieldoppen (gekregen van de kerstman, anders ging ik voor velgen ;) ) - nieuwe motorolie, brandstoffilter en oliefilter - startmotor gereviseerd die kabel verging tot stof tussen je vingers... :screwy: ( ![]() ) to do: - roest verwijderen met name onder de voor- en achterbumper (hoe heet dat deel trwns onder voor, is dat de radiateurbalk??) - handrem rechtsachter - bumpers zwarter krijgen - dakraam is lek gevroren afgelopen winter :( maar ns naar kijken |
mijnes:
![]() ![]() ![]() ondertussen mooi gepolijste n gepoetst alle plastic delen behandelt en weer mooi zwart gemaakt. cilinderkop er af geweest en bewerkt met snelle nokkenas en chip motor is in aanbouw en hij loopt net weer een week nu mooi afstellen. nog verstelbaar tandwiel en groep a uitlaat systeem. En uiteraad de remmen upgraden |
![]() Mijn "nieuwe" MK2 met een 2.0 8v gti motor:P Gr. Alwin |
|
nee, dat is een inlogscherm dat vraagt om een wachtwoord
|
ow, gek... :confused:
werkt deze link wel? http://outcat-cs.tecdoc.net/ows/nl/...ent&docId=51938 het OE-nummer is:191805595B |
neej die link werkt ook niet
|
nou zeg...
dat heb ik nog niet eerder meegemaakt... deze dan, anders ga ik eerst maar ns kijken of ik de huidige op kan knappen: http://www.skg-carstyling.nl/skg200..._skg.png&pct=25 |
Quote:
Jep, dat is een keienvanger. |
OK, bedankt!
On-topic dan maar weer :thumbup: |
![]() ![]() |
Gemaakt naast het woonwagenkamp :rolleyes:
|
![]() In wintermodus.. betere foto's volgen |
Omdat ik geen eigen project-topic heb zal ik ze hier plaatsen
Mijn Jetta MK2: ![]() Daily Golf MK2: ![]() |
oei die Jetta... lekker hoor! :thumbup:
|
Fr@nk, staat die Jetta vaker in Landgraaf voor de apotheek?
|
Dat is een andere. Volgens mij een grijze.
|
De beroemde Golf met Parkstad dak & tease cd, haha!
|
Haha ja golf MET tease cd! en en niet vergeten t mooie klapmechanisme voor mn stoelen haha!:D
Jetta bij de apotheek is inderdaad een grijze, zie ik ook vaker staan! :) |
Die Jetta is wel erg dik idd, maar toch simpel en strak :thumbup: !
Nog ff een foto van m'n Golf, omdat ie toch buiten staat.. ![]() Hij gaat binnenkort naar beneden en dan komt er wel een mooi setje wielen omheen :) |
mijn Mk2 in 2010 modus ;)
![]() |
Quote:
En heeft geen Westy frontje ;) |
Hele mooie beige 84er! :eek: :thumbup:
|
mijn fire&ice afgelopen jaar :)
![]() ![]() |
Nette F&I, Guido! :thumbup:
Nog maar een fotootje van mijn vorig project in wintermodus... Niet lang voordat een gevalletje total-loss ons scheidde. :rolleyes: ![]() |
Quote:
Quote:
En toch mis ik nog steeds die ''Edition One'' sticker op je motorkap Bobby... :D hoort wel op zo'n mooie Edition One. Mijn vorige Edition One had hem ook ;) |
Quote:
Quote:
daar is ie gemaakt jaa, kom je uit de buurt? ik woon boven aan de berg. |
All times are GMT +1. The time now is 22:14. |