![]() |
|
![]() |
![]() |
Quote:
Super :thumbup: |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() Dit was eerst deze: ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Vet!
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
Datsun is echt super, Forester ook trouwens
|
Gaaf topic!
mijn voige: ![]() |
|
Heb er zelf ook 2
![]() ![]() ![]() ![]() |
Die Shuttle! Nice!
|
Die Shuttle is mega-geil!
|
Thanks!
Moet ik ook snel weer eens mee bezig om hem zomerklaar te maken, alle tijd gaat nu naar de Golf 2 GTD Seefahrer. :D |
|
|
![]() |
My biggest guilty pleasure! Droomauto!
|
Mijn oude Jappen bak. Met veel plezier half jaartje in rond gereden. Jammer dat goede nette EG's net zo moeilijk te vinden zijn. En die te koop staan zijn gelijk zo duur dat ik dat dan toch liever aan een VW uitgeef :D
![]() ![]() ![]() ![]() weggedaan omdat een of andere muts met het keren tegen het achterscherm heeft gezeten. En geen tijd om de 1.5 automaat te wisselen voor wat anders. |
Quote:
Mooie werkplaats ? Das het voorportaal voor een of ander duf automuseum !! :tongue: Vandaag gespot op de Nordschleife... een 1977 Honda Civic... ding ging als een kogel !! :eek: ![]() |
Skyline station.. Heerlijk! http://m.autoscout24.nl/anbod/-2698....autoscout24.nl
|
|
Klinkt net als een F1 wagen zo'n quad rotor, bizar :)
|
Nee? Foute forum? :tongue: |
Crazy Aussies :screwy: :thumbup:
|
Al een tijd geleden m'n Golf 2 G60 de deur uit gedaan en na 2 jaar is m'n Impreza zo goed als klaar voor trackdays:
![]() ![]() ![]() |
mijn Japanse bak.....73-er 240Z..en m'n 64er spijl..
![]() |
wow, gaaf Hajee! Mag je wel meer foto`s van plaatsen! Én driftfilmpjes :D
|
Heel vet, paar huizen verder bij ons heeft een man der ook eentje. Amerikaanse import, airco zonder leer.
Vertelde me dat het plaat werk 0,6 mm dik was, zo kom je wel aan die 1000kg! :D |
Quote:
als het weer mooier weer wordt.. :thumbup: ;) :D |
Quote:
jep..1070 kg. en al 151 pk..niet gek voor een oude bak uit 1973.. :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 00:35. |