![]() |
heb er weer 1 !!
klik DIT GAAT OVER EEN VOOBUMPER !!! --------------- geheel nieuw en ongespoten ---------------- wordt op de kofferbak gemonteerd ………( m.b.v. ruitenkit en schoeven )…………………… bel of mail voor meer info/aanbod of een vrijblijvende afspraak ! bezorging aan huis mogelijk door het gehele land ! -------------- goede pasvorm gegarandeerd -------------- |
o ik lees net dat ze ook een achterbumper hebben voor op de kofferbak !! toch wel handig !! :D:D:D
|
Quote:
Laten we hopen dat hij hier niet op het forum zwerft......... |
![]() :woowoo: :D |
|
Quote:
Hij kan niet eens Nederlands typen :rolleyes: |
das zoon fantastisch boek waarin staat, als je rijk wilt worden moet je advertenties op marktplaats zetten waarin je een boek verkoopt waarin staat hoe je rijk kan worden....
|
|
ik heb de 230pk man al gemailt hoe hij zoveel vermogen uit die 16V krijgt.
Ben benieuwd of ik antwoord krijg..... |
Dit topic weer even wat leven inblazen:
Voor de jongelui! Herbie uitvoering??? En dan deze nog... Wauw..... |
|
|
Quote:
Dammit, heb ik toch net dat ene missende stuk thuis liggen :D :D LOL :rock: |
Quote:
Veel geld voor vragen zou ik zeggen :woowoo: |
gerestereet?
klik
:ass: |
klik eens op alle advertenties van hem.. wat kost die golf nu?
|
Quote:
Dat ligt er maar net aan waar je 'm gaat bekijken... :rolleyes: - herstel - in de ad van 3500 staat waar hij gespoten is, las te snel en dacht dattie daar dan stond - still: toch belangrijker om te weten waar hij gespoten is dan meer over de auto zelf te vertellen... |
Quote:
maar toch in een beetje studentenhuis mogen ze niet ontbreken.. en dat doen ze ook zeker niet :D |
Quote:
Okay, true true! :D :woowoo: |
|
Quote:
Een wolfsburg WATTE? :tongue: |
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...en/9613167.html
Vw jetta gti colectus item TEKOOP VW JETTA GTI COLECTUS ITEM ZEER SPECIAL ALU VELGEN SPECIAL INTERIUER DIKKE UIT VOERING DE VRIJHEID HEERHUGOWAARD OVERTOOM 24 1703RE (NH) 072-5727415 VRAAG PRIJS 1100 Moet dat dan geen GLI zijn? |
en nog eentje: http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...45ng%3D%3D&df=1
accesores: abs ...zal z'n abs soms niet goed werken? (acceSORES) en wat is parlamour voor iets? :P klinkt nogal franstalig :D |
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...45ng%3D%3D&df=1
en dat ze daar al 9000 euro voor bieden met zown schrijfstijl... kuch kuch |
Quote:
auto-achterlichten-trekhaak=leuke auto...Moet even gezegd worden! |
een GTI is het iig niet:
Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF 53 KW K6 Kleur(en) Blauw Brandstof Benzine Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1595 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Quote:
|
hoezo een lelijke kever... die is die 250 euro niet eens waard vind ik... :chair:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...j67w8WIDcK&df=1 |
Quote:
ik had hem ff gevraagd hoe hij dat gedaan had die 230pk uit die 16V. Maar de auto was al verkocht dus had het geen nut meer om het te vertellen, daarnaast had hij daar geen tijd voor want hij had het te druk. |
Opel met WATTE?
waarschijnlijk krijg je er iemand van de wedstrijdleiding bij...Een baancommisaris ofzo...Hahahaha :iamwithst |
Quote:
Wat raar, hij heeft wel gewoon stuurbekrachtiging :D |
|
Quote:
ghehe die gozer zag ik hier altijd in Tiel rijden.. Het heeft echt > 1/2 jaar geduurd voordat ie eindelijk was gespoten.. hij zwaaide altijd wel vriendelijk ;) Maarja, vind de grille persoonlijk toch niet helemaal passen hoor.. |
Quote:
frontaal klappertje gehad met Beemer? Moet je de kofferbak instappen met die eindpijpen of entreeplank? |
Quote:
een beetje helemaal niet mijn smaak JAKKES. |
Quote:
De Grote Beurt is er helemaal NIKS bij :eek: |
dit project heeft dus een bmw en een golf gekost! :drill: :rant: :angry:
|
hierbij bied ik helaas mijn golf2 wolfsburgedition aan omdat ik het allemaal niet meer kan betalen zoals de verzekering benzine ect .verder echt altyd goed onderhouden ! en pas alles ververst zoals, olie, oliefilter ,koelvloeistof ,luchtfilter, bougies, en er zit een nieuwe ontsteking op het is een nette auto geen krassen en deuken. of scheuren in bekleding ,echt een mooie dikke golf om te zien rijd ook als een zonnetje voor meer info of foto's mail of bel mvg johan (INRUILMOGELIJK!) verder is er aan de golf veranderd:
BUITENKANT GOLF: enz enz enz enz rnz kleinsportstuurtje van wolfsburg 60cm electrisch verstelbare blauwe edition kuipstoelen van recaro (origineel) electrische ramen (origineel) open schuif/kanteldakje (origineel) centraledeurvergrendeling met afstandbediening alarm met afstandbediening stuurbekrachtiging klik |
juist, hij kan de auto, verzekering, benzine niet betalen maar inruil is wel mogelijk?
|
Quote:
Vind je dat stuurtje speciaal? Hij is ook nog eens 60 cm verlaagd! :rock: :iamwithst |
whahahaha had ik nog niet eens gelezen !! :D:D:D:D:D
|
All times are GMT +1. The time now is 08:06. |