![]() |
Kooi zilver, I agree. Geel zou te tjoener worden. 'Open' velgen passen er goed bij, gaat echt bruut worden.
|
Quote:
smaak heb ik zowieso niet, anders reedt ik geen golf 3 :D Orgineel is voor homos :thumbup: |
Quote:
Bwah, je kan ook stellen dat roest lichter is als carbon ;) :D |
Homofoob😂
Ik vind voorwielaandrijving voor homo's. Maar dat terzijde, vind de kleur gewoon goed, en zeker geen tjoeningsjonnie gehalte hebben. Is gewoon goed. |
nu we hier een beetje op de homo toer gaan , de kooi roze :D
en de klauwen natuurlijk ook :lmao: |
ik ben overgestapt van RWD naar FWD, anders hou ik geen rijbewijs over, ging meer sideways dan rechtuit in de M5en en SC M3 :)
|
Quote:
Hmmm zal t even voorleggen aan de spuiter :D |
Quote:
hey kerel overdwars is ook een rijstijl met stijl :thumbup: |
Quote:
hahah :D :D vaak genoeg mee geweest, was altijd lachen met die beemers :D :cool: Maarre, hij wordt echt megavet zo :eek: :thumbup: ik had t niet verwacht, maar gaat mooi staan straks met de originele zwarte verbreders en alle carbon delen enz.. :thumbup: :thumbup: |
Wanneer komt er haldex onder Paul..?
|
Quote:
dan kost het 4 banden in de twee weken en nu maar 2 :D :D :D |
Quote:
Das ook voor homos |
Quote:
:D :D :D :D :D |
Quote:
:lmao: |
Wielbogen en dorpel nog carbon lamineren? 😁
Ik heb mijn poging gewaagd aan mijn stuurtje maar tering het is moeilijk om het netjes te krijgen!!! |
Zie veel mensen met sexuele frustraties hier.... Toch maar wielen roze spuiten? :D:D
|
Dat Blauw is Homo zat toch ;)
|
:d
|
Quote:
Haha dat dacht ik gelyk na t zien vd fotos! Zou wel super ruig staan |
Jij had t er allang op zitten denk ik zo... :D
|
Quote:
Nee joh, mijn zeldzame ABT skirts komen er ook nog op heh :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
Quote:
Hahaha jaaa ik heb carbon koorts :D Op mn 1 heb ik de verbreders wel in carbon maar zulke skirts ga ik er niet onder knallen |
Skirts zijn voor homo's
Op n 1 dan hè... :D |
Quote:
Die zijn ineens spoorloos ... :D ;) |
Trap ik je pz spiegels eraf paulus
En neem ik die mee,hahah |
|
Ruige kleur, goede keus! Rolkooi niet geel spuiten is nog n beter keuze :D :thumbup:
|
Eensch! geweldig mooie kleur.
|
dank u.
kooi blijft zilver ;) |
Wat ga je met je voorbumper doen? Zie een groot, gapend gat in de kentekenplaat uitsparing en de schroefgaatjes zijn ook nog aanwezig?
|
280mm? Das evenveel als ik straks op de vooras heb :D
|
Gaat met mag 6 remmen dat :D
|
Quote:
Of achterstevoren de bomen in .... VRT gelijk total :D :D |
|
Its uh nice!!!
|
Quote:
Wacht zondag maar af in ceeeeee Daylight :cool: |
De vaart er goed in zeg!
Haast?? |
Ja wat denk jij! Mooie weer is begonne. Porsches worden van stal gehaald dus hij wil knallen.
|
Lekker kleurtje..!
|
All times are GMT +1. The time now is 04:31. |