Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Worthersee 2012 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99353)

Golf_84er 20-05-2012 13:41

e30_324d 20-05-2012 13:53

Quote:
Originally Posted by Aruniq
De grote grap is dat ik een tuv certificaat bij me had, maar dat was volgens die politiepet niet geldig?! Ik ben vooral blij dat ik met de ketel terug thuis ben gekomen, hebben daar ook met lui gepraat waar al auto's van in beslag waren genomen, daarnaast gaat het ook niet meer over een controle, die mongolen lopen fijn hun zakken te vullen. in de eerste instantie was mijn verlichting niet in orde, prima, heb ik vrede mee, ik kan er 100% inkomen zeker met die bergweggetjes daar. Vervolgens merkt ie dat ie geen kant op kan omdat ik volhoud dat deze auto zo gekocht is, en in deze opstelling al jaren naar Oostenrijk is gekomen zonder problemen. Dan gaat ie verder zoeken en dreigen dat ie anders meegaat naar het bureau.
Wat er allemaal mis is, het is natuurlijk maar net wat die aap onder mis verstaat, er liggen standaart Audi velgen onder, met Dunlops, profiel zo goed als nieuw, niet eens getrokken, alles valt netjes binnen de kast, toch vind meneer dat deze banden niet goed zijn?!

Ik ga niet meer met de auto die kant op, als ik zie waarvoor ik hem moet laten staan, en zie wat er vervolgens 's avonds bij de Shell voorbij komt, daar zakt me de broek van af, om nog maar te zwijgen dat de bekeuring gewoon op een kladblokje word ingevuld.

@ Frankie6k: de boel is gekeurd en had een certificaat maar dat was volgens die pet niet geldig.

Wanneer alles zoals jijzelf aangeeft netjes toegelaten is en zelfs goedgekeurd is op de APK dan heeft mijnheer Polizei jou goed liggen gehad denk ik.
In zo'n geval nooit zomaar betalen hoor, je hebt als burger plichten maar ook rechten waaraan je jezelf kan houden.
Wanneer ik jou plaats was geweest dan had ik geen cent betaald, tenzij ie op het politiebureau een deftige PV had opgesteld.

:thumbup:

frankie6k 20-05-2012 14:10

http://www.mijnalbum.nl/Album=766PS6EH

damen37 20-05-2012 15:36

Quote:
Originally Posted by Golf_84er

lachen man pablo m,n mattie (ja dasdie gozert op de foto)op de plaat :D

Ronal_Driver 20-05-2012 15:41

We hebben besloten om volgend jaar ook die kant op te gaan, word de eerste keer en het lijkt me heel mooi daar :D

DUB 20-05-2012 17:38

nog een paar van mij:

Alberto 20-05-2012 18:55

Quote:
Originally Posted by Crosne
Maar het is bij lange na niet meer wat het ooit geweest is.

vind de foto's ook minder in aantal dit jaar

indewarre 20-05-2012 19:18

ligt aan de crisis mischien? overal is het minder

Mitta 20-05-2012 19:55

Voor mij was het de eerste keer op Worthersee, en het is me zeer goed bevallen. Al ga ik volgend jaar iets korter, boven verwachting geen enkele mankement aan de Golf gehad. Behalve dan dat ik te breed, te laag, verkeerde verlichting, verkeerde kentekens en geen NL sticker had en direct bij aankomst aan een rij ontzegging had gekregen.

Gelukkig had die maat van me nog 2 stalen velgen mee, dus na alle punten omgebouwd te hebben mocht ik dan toch nog rond rijden van de Polizei. Al dan niet op ze mooist, maar dan kon ik tenminste door de bergen sturen en op locatie indien mogenlijk wielen wisselen:P

Hierbij een aantal pics:

Voor meer foto's, kijk op VWculture.nl

Jelle-Mk1G60 20-05-2012 19:57

Quote:
Originally Posted by damen37
lachen man pablo m,n mattie (ja dasdie gozert op de foto)op de plaat :D

reed die beste man niet met een mk1 die redelijk tupper was?

Richard 20-05-2012 19:59

Dat is een stukje golfgeschiedenis jelle. De greyhound golf is een oude bekende

indewarre 20-05-2012 20:04

yup en zijn oude t4 lange uitvoering was toch ook in dezelfde kleurstelling ?

Dirk 20-05-2012 20:19

Ook weer terug! Woensdag vertrokken met twee anderen van de VF crew en heerlijk in de Superb richting Oostenrijk gereden.

Kort samengevat:

Heerlijk weer gehad, eigenlijk alleen zon, lekker eten, goed gezelschap en veel mooie auto's, diversiteit aan mensen en een enorme feestsfeer. Zaterdagavond ging echt iedereen uit zijn dak, mooi om te zien hoe ieder persoon zijn eigen feest kon bouwen.

Tja en als er ongeveer 140.000 bezoekers een feestje bouwen dan gaat er wel eens iets mis, maar op dit soort bezoekers aantallen valt het allemaal wel mee.
Zet maar eens zoveel voetbalsupporters bij elkaar.... gaat er echt meer fout.

Verder hebben we de regio eens wat meer bekeken, o.a. de VillacherAlpenstrasse gereden, altijd leuk om weer eens wat anders te zien dan alleen auto's.

VWStatic 20-05-2012 20:39

http://www.youtube.com/watch?v=e3B-...feature=related

kwam dit filmpje nog tegen mega dik

Tiefleger 20-05-2012 20:53

Quote:
Originally Posted by VWStatic

Inderdaad mooi filmpje, alleen die gasten die op een gegeven moment midden op de weg gaan staan om die Audi te filmen. :screwy: :screwy:

e30_324d 20-05-2012 20:59

De allerslimste zijn toch diegene die netjes achter de auto's staan hoor... :rolleyes:

vwinfo 20-05-2012 21:14

@mitta heb je nog gespot op de pyramidekeugel, je ree toen naar de beneden parkeerplaats maakte een foto van je auto en vroeg me al af hoe het zat met de stalen wielen.

Groeten

dubster.be 21-05-2012 07:54

Quote:
Originally Posted by vwinfo
@mitta heb je nog gespot op de pyramidekeugel, je ree toen naar de beneden parkeerplaats maakte een foto van je auto en vroeg me al af hoe het zat met de stalen wielen.

Groeten

en ik heb je voorbijgestoken toen je op weg was (reed net Oostenrijk binnen dan, groene mk3 scirocco met Belgische nummerplaten). Dacht toen nog hmmm lekker breed. Toen ik je enkele dagen later zag rijden met staal wist ik genoeg :D

@ Dirk: ook de villacher alpenstrasse gedaan, echt een aanrader en eens wat anders inderdaad. Wij hebben helaas de verkeerde keuze gemaakt en even op een bewolkte voormiddag geweest. Boven de 1300 meter zag je geen hol meer voor je uit. Spijtig want die constructie op parking 6 was best spectaculair om naar beneden te kijken, al was het maar enkele meters.

Op die verschillende parkingplaatsen stond wel af en toe een redelijke streep rubber dus denk dat er wel wat meer doorkomt dan toeristische bussen :thumbup:

golfvr6 21-05-2012 08:40

Quote:
Originally Posted by Richard
Dat is een stukje golfgeschiedenis jelle. De greyhound golf is een oude bekende

Is dit dan dezelfde die vroeger de geel lader had ,golf 1 cabrio met rieger set niet super breed

sixpack 21-05-2012 08:43

Quote:
Originally Posted by VWStatic

Idioten ... :screwy:

All times are GMT +1. The time now is 02:08.