![]() |
lekker geluidje!
|
Quote:
Dan moet u ook niet zo veel remmen. Remmen is voor mietjes :D :rock: :tongue: |
verdomme.... bestel je mooie remschijven voor de voorzijde met blokken... krijg je schijven voor voor en blokken voor de achterzijde :mad: EIKELS !
|
lekker slim is dat...
|
Dat is idd best bij de hand, helemaal als je weet wat voor een helse klus het is om dat ding op de brug te krijgen....
|
Quote:
Gewoon een aanloop nemen ;) |
Werkt niet op een 2 koloms Ron ;)
Moet eerst de auto opkrikken en dan kunnen de armen eronder. Gezien ik een origineel VW krikje niet echt vertrouw krik ik hem eers iets daarmee op en dan schuif ik de hydraulische eronder zodat daarna de armen van de brug eronder kunnen. |
Ben weer blij, nieuwe en juiste blokken worden opgestuurd. Zijn iets duurder maar ze nemen de kosten voor hun rekening. Superservice !
|
Auto is gepoetst en het interieur weer netjes :)
![]() ![]() Zoek het verschil in de stoelen :) ![]() ps: voor de mensen gaan zeuren... omhoog gedaan voor APK en voor de winterhoepels :rolleyes: |
Ziet er netjes uit, de dikke vette trek/zweet/weet ik veel wat vlek op de bestuurdersstoel, rechterwang, is eruit.
|
Quote:
SJEF......doe eens wat aan die bougiekabels man! :eek: |
Ik weet het Ed, wil en alu profiel hebben waar ze in moeten gaan lopen. VW dacht, kom laten we alle kabels evenlang gaan maken :chair: :drill: :spankit:
|
Quote:
Heb je niet gewoon 4 x bougiekabel voor cilinder 1 gekregen :rolleyes: |
het ziet er netjes uit dennis :thumbup:
puntjes op de i zetten is iets wat je altijd nog kan doen ;) gaat zich om het geheel en dat is toch geslaagd dacht ik zo :D |
ziet er goed uit... een oook een super koppel !
vraagje... wat voor mooie dis-ontsteking zit daarop ?? :D |
Peugeot 106/306.
|
Mijn Seat Marbella 0.9 heeft ook DIS....
|
oke oke :)..
fijn om teweten... zal eens kijken hoe dat allemaal werkt !! .. thnx... en succes! |
Quote:
Ja maar, op de DIS bobine die ik nu heb passen de standaard bougiekabels van een Golf 2 16V ;) |
...die allemaal even lang zijn....SLECHT!
|
All times are GMT +1. The time now is 14:18. |