![]() |
Net je hele topic doorgelezen.
Wat een werk op een half jaartje tijd :thumbup: Het laswerk va, Wilco ziet er echt super uit :thumbup: Veel succes met de verdere opbouw en ik blijf deze zeker volgen. :D |
Quote:
thanks hierbij het volgende projectje een jetta coupe gekregen van mijn buurman,hij reed hem bijna niet meer,en ik had door mijn enthousiasme de sleutels gekregen,ben er zeer blij mee ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooi karretje, die Jetta zou best een toffe sleeper kunnen worden met een leuk blok erin ;).
|
Allereerst wil ik iedereen bedanken vor alle positieve reacties,enwil bij deze iedereen een fijne kerst toewensen
|
die binnespiegel heb je die zo gekocht of laten maken ??
Super mooi project blijft het zeker volgen :thumbup: |
Quote:
op ebay.de gekocht |
zijn er ook al plannen met de jetta?
lijkt me wel een toffe basis.... |
net wat ik dacht zeker een gave basis! lak lekker zo dof houden :tongue:
|
ja er zijn zeker plannen heb al een schroefset en een setje 2 delige compomotives liggen,o ja ook een kr blokje en kugelfischer injectie ;)
|
nice! bumpertjes enzo weer mooi zwart en de lak lekker zo dof laten :tongue: :thumbup:
|
kugelfischer:rock:
|
Quote:
En 2 delige Compomotive's :D |
Quote:
haha,long story short,dit belooft weer wat...... :) :) |
hier wat fotos van de kugelfischer injectie
![]() ![]() ![]() ![]() en voor de golf gisteravond een tilton pedalbox opgehaald ![]() ![]() |
das mooi spul!!! :cool:
|
Das zeker mooi spul :) Kende dat kuchelfischer systeem niet maar heb t even opgezocht:
http://www.jc42.dial.pipex.com/alpi...Description.htm |
leuke injectie inderdaad ! throttle body's met old skool injectie !
|
Poeh...heerlijke onderdeeltjes!
|
Zeer zeker mooi spul maar nu nog iemand die dat goed kan afstellen....die zijn er niet zoveel
|
Quote:
klopt maar in de autocross zijn een paar mensen enop motorshow essen heb ik een bedrijf gezien die kunnen het ook,stond een jetta mk1 met kugelfischer van dit bedrijf |
All times are GMT +1. The time now is 18:36. |