![]() |
Quote:
thnx |
:thumbup: zondag klaar of niet :thumbup:
|
Quote:
nee, morgen al :tongue: |
Wat is dat voor intercooler?
|
Quote:
dat is snel.. :D |
Quote:
van een fiat bravo ;) |
Leuke auto en erg mooi interieur zo zeg !!
|
Mooie stoelen zeg! Erg netjes en apart :thumbup:
Wat betreft je koelers; kun je de oliekoeler en intercooler niet beter omdraaien? Dus de IC op de plek van de oliekoeler en andersom. Ik denk dat je dan beter weg komt met de IC buizen richting je turbo. Voor je oliekoeler zal het niet veel uitmaken qua afstand/bereikbaarheid :) Goede IC trouwens, qua aansluitingen. Is misschien ook wel iets voor m'n Transporter TD project... :rolleyes: |
Quote:
thnx |
Quote:
omdraaien is helaas geen optie gijs. aan de bestuurders kant heb ik maar een paar mm speling tussen radiateur en accu en de koplamp, dus geen ruimte voor intercooler buizen |
alles al klaar nu..
|
Heel erg nette wagen. Vind alleen het stuur niet echt bij de wagen passen.
|
en al weer wat veranderd niels..
|
Quote:
genoeg gereviseerde bak incl nieuwe sachs sport koppeling zit er nu achter zins zondag (thnx nog willem voor de hulp en ruimte) de oude koppeling was na 10.000km helemaal op :tongue: rijd weer super zonder slippende koppeling. alleen zit er zins gisteren een lawaai in de motor en nu zijn waarschijnlijk de verstuivers en/of brandstofpomp kapot :mad: morgen avond maar weer sleutelen |
|
als jij me het geld ervoor geeft haal ik hem wel op voor de jetta :D
|
Quote:
wow :eek: zo ziet een echt nieuw blokje er uit dus.. wat zou dat kosten tegenwoordig, wanneer nog te leveren natuurlijk vroeger 3500 gulden :rolleyes: |
Goed bezig
|
Quote:
kost 2850 Euro of goed bod volgens mij. |
All times are GMT +1. The time now is 00:35. |