![]() |
Weer terug van de SEE.. Was weer super gezellig mensen..!
Een beetje veel foto's gemaakt, stuk of 2600 :D :screwy: en nog wat gefilmt onderweg met dank aan Brabomk1g60 en metgezel voor het filmen en het commentaar hahaha.... :D Geweldig~..! :screwy: :thumbup: (S)low-rider dit jaar als bijrijder/fotograaf gehad. Was weer dolle pret hahaha..! Zal straks ook een paar foto's erop zetten uit de flinke collectie. En zal kijken of ik nog wat van het filmwerk erop kan zetten. |
Altijd leuk om de herkenbare en minder herkenbare verhalen te lezen....
Valt mij altijd wel op dat er standaard op de Polizei afgegeven wordt, terwijl het algemeen bekend is dat ze dan streng zijn, wat ook wel logisch is met 135.000 bezoekers anders blijft het echt geen feest! Ze hebben daar in ieder geval niet zo'n enorm softe aanpak als hier in NL. Tja en anders blijf je toch gewoon in NL. Denk dat ik alvast ga "sparen" zodat ik volgend jaar wel kan! |
@Misha:
normaal taalgebruik word je niet op aangesproken. einde discussie. ontopic maar weer. |
Ik heb een super week gehad met de Dubclub leden :D Ik vond het alleen wel minder druk bij de shell en in Velden zelf dan vorig jaar..kwam misschien door het weer maarja, toch jammer!
Al met al heb ik me superrr vermaakt, gelukkig weer allemaal heelhuids thuis en ik kijk weer uit om volgend jaar er heen te gaan met mijn eigen auto.. Het was iedergeval weer een goede motivatie stoot om mijn project af te maken:D:D |
Quote:
Naja ik vind dat de politie daar ook heel erg veel door de vingers ziet hoor. Mijn idee is dat als je, je gewoon gedraagt ze je meestal wel met rust laten. Hier ziet de politie veel door de vingers, maar treden niet op als het moet dat is in Oostenrijk wel anders. En iedereen weet wel dat je daar aan een bepaalde grondspeling voldoet, dat je daar niet aan voldoet heb je zelf in de hand. |
Is de datum voor 2011 al bekent?
|
Dat zal in 2011: 1 juni zijn (2 juni is hemelvaart)
|
Zo dan, ik heb een kleine 700 foto's, heb er tot nu iets van 65 geselecteerd.. maar denk dat het hierbij blijft.
Het meeste wat ik heb gemaakt is langs de weg, telkens hetzelfde standpunt en niet heel spannende wagens. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En de rest kan je hier vinden: http://www.flickr.com/photos/392566...57623948288177/ |
Een file bij de Tauerntunnel? :eek:
Ik passeerde zaterdagochtend om 8.30 de tunnel en toen was het stil. :D |
Super dikke foto's ,ik geloof dat ik daar toch een keer heen moet gaan.
|
Gave foto's gino!
|
Quote:
Dankzij het geschenk voor deelname aan het treffen heb ik de datums tot en met 2031 voor je als je wilt :D :tongue: En dan bij deze eerst een foto van onze top fotograaf ter plekke..... Onze razende reporter The Robster :D ![]() En dan het klapstuk van het einde van de meeting.... DUBCLUB Rollin' on the german autobahn :thumbup: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voordat ik het vergeet martijnvanderh...... Wij reden in een mk3 met de kleur dusty mauve das tegen het paarse aan in plaats van grijs jonguh :tongue: |
Quote:
Thanks Aaaampi :cool: Ziet er goed uit gasten, ben benieuwd naar de rest :) |
Lekker kontje!
Ben benieuwd naar de rest van de foto's onderweg! Jullie hebben er echt serieus veel gemaakt, rare kapriolen uitgehaald ook.. voor die foto's ;) |
Mooie fotos allemaal, als het een beetje meezit gaan wij volgend jaar ook heen !
|
Misha !!!!!
Zuper gave foto's ouwe en fantastisch mooie auto's van de dubclub mijn complimenten heren :D:D Talk to you soon mate cheers |
Quote:
Tsja midden op de snelweg stil gaan staan is niet echt een optie dus dan maar raam open en op de deur gaan zitten met de wind in de rug :D zal einde deze week wel klaar zijn met alle foto's uit te zoeken moet namelijk gewoon weer werken :( greetings from rotjeknor..... |
Quote:
Thanks Martijn.. hopelijk dit seizoen ook de 2 resto's weer op de weg :cool: |
Man man, wat een mooie foto's etc..
Zou volgend jaar ook graag heen willen! |
Quote:
iets zegt me dat dat Pablo en Mike waren. :D |
All times are GMT +1. The time now is 21:18. |