![]() |
Ik zou ze even nu na polijsten en kijken want dit zag er al erg dik uit..
Gr Ronnie |
Ik zeg optie 3....
|
ik zeg ook optie 3,subtiel maar toch vet:cool:
weer eens wat anders dan volledig gepolijste randen;) |
Harten goud en randen gepolijst
|
Netjes zo Nigel!
Vind die half-gepolijste rand wel goed, best origineel en zo kun je ook zien dat dit originele gouden LM's zijn :thumbup: |
ik zou zeggen heel de randen polijsten, helemaal goud vind ik niks.. en dat halve vind ik ook niet echt wat..
|
Bedankt heren voor jullie reacties :thumbup:
Ik denk dat ik de randen volledig ga polijsten en de rode BBS stickers er terug in ga plakken. Maar eerst wil ik de adapters gaan bestellen voordat ik de wielen verder in orde ga maken. Ik heb vandaag contact gehad met een bedrijf in Long Beach Californië in de US die mij een hele mooie set kan leveren :thumbup: |
Deze week eens even een 9x17 eronder gezet om te kijken hoe het staat en of ik dat ga redden met een adapter...
![]() ![]() Hier moeten nog 15mm adapters op komen. Dus ik denk dat ik banden met flinke stretch nodig ga hebben :D |
wel heel vetjes, gaat goed staan !
|
Quote:
Dank je. Ik ben tot nog toe ook heel positief, maar hopen dat dit gaat passen :thumbup: |
8x17 met 185/35
9x17 met 195/40 :thumbup: Goede keus trouwens.. randen polijsten, harten goud en BBS stickertjes! |
SUPER.....
:thumbup: |
mooi hoor
|
Dik hoor Nigel!
|
Wordt een hele sjieke Corrado zo :)
|
zonde dat er nog een adapter tussen moet.. zo past de velg naar mijn mening perfect, precies gelijk met de wielrand.
|
Zo vandaag de adapters besteld bij een bedrijf in de US die adapters op wens maakt.
De adapters worden 15mm dik rondom en ze zijn met centreerring op de adapter en draadstangen. Ook heb ik een set tuner lugs besteld zodat ze wat moeilijker te pikken zijn :thumbup: ![]() ![]() |
Nice....
welke site is dat als ik vragen mag. |
www.polowheels.com denk ik.
|
Quote:
Nope, die van de lugs is een voorbeeldfoto :) www.adaptecspeedware.com |
All times are GMT +1. The time now is 15:34. |