![]() |
balen man hoop dat hij snel weer gemaakt is !!
gr. Martijn |
kleine krukas keering is goed te doen ook qua kosten denk dat ik t voor 20,- aan onderdelen dan weer klaar heb maar waarom ie der zo ineens uit gelopen is :confused:
|
tja, waarom gaan dingen kapot?? Slijtage/ouderdom/weersomstandigheden/etc/etc.
|
[QUOTE=Der Ghopmeister]
Waar zijn die slangetjes voor? want ik ben ook bezig met een projectje met deze carb's en ik heb alleen die losse pieletjes erop zitten... alvast bedankt! |
voor zover ik weet de carterontluchting maar ben er nog niet zeker van of ik ze wel nodig ben ;)
http://www.rmcarburetors.net/addhe_rebuilding%20v2.htm |
Om de carbs synchroon te stellen lijkt mij ;)
Quote:
|
lijkt me eerder idd,wat moet je met carterontluchting op een carb?
|
eh jah geen idee eigenlijk... is mij een keer verteld vandaar verder nog geen duidelijke info kunnen vinden hierover!
|
vacuüm voor je vlotter? Heb zelf een cbr 900 daar was dat zo. Je bedoeld toch die 4slangen die op één uit komen. Achter je benzine slang? Gr andy
|
ja die... ik heb er bij mij dus gewoon ''buisjes'' op... deze zijn open... kan ik die open laten?
|
de breadvan rijd weer als een tiet was dus gewoon de carterventilatie bevroren :screwy: de keerring nog wel na gekeken aangezien de v-snaar en Disriem der toch af waren omdat die doorweekt waren van de olie.... Maar de keerring was goed gelukkig :thumbup: dus nieuwe riempjes der op olie wisselen en weer klaar!
eerst maar ff weer een paar dagen rijden daarna de olie+filter ff wisselen aangezien der flink wat slime/slush in de olie zat.... En vandaag ff een leuk setje velgen weten te scoren incl naafkapjes :D ![]() ![]() |
Heel mooie wielen.
Gr Ronnie |
leuke rims weer arjan:D
|
ik zie gaan plaatjes ghoppie ?
gr. martijn |
ik ook niet nee...ff opnieuw omhoog laden:P
|
photorucket is weer aan t fucken gebruik te veel bandbreedte met mijn foto's :screwy: kan er wel vanaf maar dan moet ik betalen.... :shake: :screwy:
Maar goed picasa werkt wel.... |
tja... dan moet je ze maar gewoon hier uploaden ;)
|
wat zijn dat precies voor wieltjes lijken namelijk verdomt veel op de mijne maar ik kan er geen naafkapjes van vinden
|
dit zijn lemmers 13inch 5.5J ET25
|
]
die gaatjes zijn voor het shincroom afstellen van de carbs. groet frank |
All times are GMT +1. The time now is 22:22. |