![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
weer eens goed hier doorheen zitten bladeren,
met de vooruitzichten op iets nieuws toch wel weer wat ideeen :thumbup: |
![]() ![]() ![]() |
Lijkt wel een modelbouw diorama :-)
|
![]() |
heel erg netjes dit!
|
![]() |
|
![]() |
Kekke 02'tjes op die ene foto. Gave dingen👍🏻
|
![]() ![]() ![]() |
Echt tof die polo aan de muur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Mijn garage
Weet niet of die goed genoeg voor hier is. 8 bij 6 ![]() ![]() |
Heul mooi hok, Erik!!
|
How fock, 8x6... Dat is iets waar ik momenteel alleen nog van kan dromen. Ziet er super goed uit!
|
Ik heb sinds kort ook 8x6 en 5m in de nok :D
Paar pics, nog under construction |
Afgelopen weekend me garage wat opgeruimd en schoongemaakt. Winterklaar gemaakt voor het sleutelseizoen. Iedereen veel sleutelplezier :thumbup:
![]() ![]() |
Mooie ruimte's ik kan niet wachten voor ik mijn nieuwe ruimte ook in kan trekken
en het gehobby in huis zover af is dat er weer wat aan de golf gesleuteld kan gaan worden :thumbup: |
Om jaloers op te worden van sommige ruimtes!!
|
'Mijn' Sleutelruimte waar ik terecht kan. Automaterialenzaak en benzinepomp om de hoek. Helaas geen langere 'builds' maar wel klussen van 9 tm 22u... :cool:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
ff een cnc freesbankje in je garage!
![]() |
Quote:
lijkt me een klein bedrijfje :) want rechts staat ook een kleine zandstraalcabine :) |
Mwoah, het gereedschap ziet er redelijk hobbymatig uit...op de freesbank na dan :D
|
dat lijkt me ook wel wat :D
gebruik het op de zaak voor hout dan maar dat zou toch wel leuk zijn prive precies wat makkelijker te gebruiken er zitten zoveel mogelijkheden in |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() Onze nieuwe ruimte thuis, 5.95 x 5.30 :) |
Mooi ruimte. Echt heerlijk heh om dat bij huis te hebben :D
|
Knappe ruimte, John!
|
bedankt mannen! super zo'n ruimte aan huis en nog het eerste klaar ook :D
wanden geschilderd, wat stukjes vloer aangeheeld met egaline mortel electra opgeknapt en verlichting opgehangen gelijk wat ingericht voor de nodige bergruimte water stroom verwarming alles is aanwezig :cool: voor de toekomst liggen er nog 2 extra groepen onder het huis worden er dan 3 totaal dit omdat was en droger er ook staan.. maar dat komt wel als de tuin nog eens open moet voor een ander uiterlijk :thumbup: |
Ziet er goed uit kerel!
|
![]() |
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 05:04. |