![]() |
en we zijn er weer klaar mee.....geen gekloot meer met de bumper normale looks....stukken beter al zeg ik het zelf.
![]() |
netjes Ed....super!
|
Idd stukken beter! Nice.
|
Nogmaals super! kruislampen en die grill maken je golf weer een golf! Ook de onderlip(na goed vastklikken :p) en hopelijk de kentekenplaat op de orginele plek maakt hem af.
|
Netjes Ed!! Idd de kentekenplaat op de originele plek, (ff wassen :D ) en klaar!
|
ja kenteken komt weer op normale plek....eerst zo een tekstloze onderleg plaat regelen. Ik heb verse platen en daar ga ik niet in boren.
|
Quote:
Die had je wel gelijk bij me mee kunnen nemen. Maaruhhh...mooie metamorfose zo! :cool: |
zo dat staat stukken beter hoor :D netjes ook :D
|
ff wat laten lassen in RVS: eindstukken ala A6.....
![]() ![]() morgen ff laten glasparelen, lassen en hoppa..... veerpootbrug voorkant boven en onder worden momenteel gestraald en gepoedercoat in zilver. |
Wat is de diameter ? vind ze nu een beetje groot zeg maar :redface:
wat vuilnisbak heeft vind ik wel mooi, die van een Cupra/GTI. |
binnen 61mm, buiten 65mm
ingg kleiner dan wat ik nu heb... Pijpjes zijn geglas-pareld en zien der fraai uit. |
u kijkt tegen de bodemplaat aan, dat ronde ding is het krikpunt.
ik begon met een gaatje van 2 x 3 cm, nu ligt er een plaat uit van 20 x 30cm. Volgende week komt de tovenaar lassen ![]() Hier begon het ook al te vreten....jammer is dat! ![]() binnenkant voorscherm is ook verwijdert, hier en daar wat roest tegen gekomen. ![]() |
Zo dat is een best gat. Nu is tie wel een stuk afgevallen dus. Ik ga binnenkort ook maar eens goed mijn bodem inspecteren... Accubak is bij mij in ieder geval niet helemaal lekker meer.
|
Quote:
je kan ze ook mooi polijsten Ed :rolleyes: |
Quote:
zo begon het bij mij ook. Ik begon met de accubak en de plaats van de luchtfilter bak.....zo schraap je steeds verder verf weg, kom je uit bij de bodemplaat. Andere kant is trouwens wel hard nog.Linker wielkast en onder de bestuurders kant was het vrij krokant |
heb je toevallig een evo verlaging setje onder je auto??
|
nee, goedkope meuk van ebay wat na 9 maanden al stuk is.
Setje kostte me 159 eu...en rechtstreeks de prullenbak in naar mijn mening. |
Tja, mijn auto is nu geschorst. Eerst maar een lasapparaat kopen. Wielkastrandjes en paar andere plekken zijn al gelast!
|
je hebt van die dagen, vandaag komt er iamand de boel ff dicht bakken, daarna naar goedje erop van me werk, insmeren met 'brandstoftank kit', tectyl erover en klaar.
Dan ff wassen S4's eronder en wachten op mooi zomer weer.... |
WOOOOOOHHOOOOOO...volgend weekeinde bij JD op de vermogenstestbank.....ben benieuwd!
|
Kijk aan Ed ! ben benieuwd :) Verstandig om een hotel te scoren, Lochem -> Lichtenvoorde is niet extreem ver uit elkaar ;)
|
Of tentje en dan bij Jeroen in de achtertuin :D
|
en dan?
|
Zondag naar de mid-wintermeeting komen van VW-Speed natuurlijk :)
|
nee jongen, zaterdag viert me meis haar verjaardag en gaat de Tender overuren draaien. wat je opbouwt moet je afbouwen...zondag ochtend dus. daarna komme me ouwe lui enzo.....
|
Tadaaa:
205.5pk aan de krukas 177.6pk aan de wielen koppel van 250Nm applaus! |
nais! :) Zoals je weet (en gezien hebt), dat ontloopt niet veel de waarden van mijn 6'je.
|
wat perste de jouwe eruit?
|
![]() kan dit beter is de vraag???? :D |
netjes ! en zo te zien ben je tevreden en das toch het belangrijkste
|
Mr. Melgers... dit heb u ff mooi voor elkaar ouwens !
|
Topper! Goed voor elkaar ouwe!!
|
Quote:
200pk (krukas) en 257Nm :) |
Quote:
Euh...ja :D |
Het moet ook heel blijven Andre :D;)
|
Quote:
Nou je geloofd het misschien niet, maar op 1 kapot balansaslager en een gebroken riempje is er niks geen schade. Dit gelukje krijg je maar 1x in je leven denk ik. :eek: |
lekkere curve ( i like)
|
Quote:
toch niet op de bank he Andre? :eek: |
Quote:
|
Quote:
Ja ik ben van de bank geduwd en de auto heeft nog niet gelopen. Heb avonds in amper 20 min de lader van de auto getrokken en geopend. :) (kan wel snel als ikwil) |
All times are GMT +1. The time now is 22:19. |