Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Corradoprojekt nr.3... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53631)

Martyn 08-03-2010 22:40

ow je hebt er nu een witte opgezet :D

Vains 08-03-2010 23:34

Quote:
Originally Posted by Boss
ow je hebt er nu een witte opgezet :D

Jep, ik ga nu voor primerlook :D Nu de rest van de wagen nog rolleren....

Vains 18-03-2010 17:04

Vandaag even de buis van de uitlaatspruitstuk-koeling vervangen door een niet gescheurd exemplaar en gelijk even netjes zwart gespoten.
Daarna de andere plastic onderdelen in de motorruimte behandeld met maguiars, ziet het er weer een beetje netjes uit :D

Weet iemand misschien of er ook een afdekking bestaat in de waterbak voor over het ruitenwisser mechanisme van een Corrado?

Erik 18-03-2010 17:53

Ziet er weer spik en span uit!! :thumbup:

breadfan83 18-03-2010 17:59

Netjes Nigel!

Een kapje voor over die ruitenwisser zou inderdaad wel zo netjes staan.

De Limburger 18-03-2010 18:23

En toch, dat originele is mooi, maar wat nog mooier in mijn ogen zou staan is een gepolijst inlaatje en de rest van de kop polijsten wat daar allemaal bij hoort. Geeft de wagen een nog luxere uitstraling als wat die al heeft. Gr Ronnie

corrado-usa 18-03-2010 18:32

erg mooie corrie.

Vains 18-03-2010 19:19

Quote:
Originally Posted by fire and ice vr6
erg mooie corrie.

Dank u :D

@Ronnie: Als ik de inlaten zou gaan polijsten dan vervalt de hele OEM look, en dat is niet de bedoeling :thumbup:

@Chris: Ik heb op internet eens naar afbeeldingen gezocht van motorruimtes van corrado's, maar geen enkele heeft een afdekking over de kant waar het ruitenwissermechanisme zit. Dus ik denk niet dat dit ooit zo geleverd is :(

Arnaud 18-03-2010 19:21

Gewoon een zeer Vaine Corrado zo!:D

Erwin G60 18-03-2010 19:30

Quote:
Originally Posted by Vains
Dank u :D

@Ronnie: Als ik de inlaten zou gaan polijsten dan vervalt de hele OEM look, en dat is niet de bedoeling :thumbup:

@Chris: Ik heb op internet eens naar afbeeldingen gezocht van motorruimtes van corrado's, maar geen enkele heeft een afdekking over de kant waar het ruitenwissermechanisme zit. Dus ik denk niet dat dit ooit zo geleverd is :(

Erg mooie Corrado en dat je hem helemaal orgineel houd vind ik helemaal super. Even over dat afdekplaatje over de ruitenwissermotor volgens mij heb ik nog zoiets liggen. Heb laatst een heel partij Corrado onderdelen gekocht en daar zat dat dacht ik bij. Ga morgen even zoeken of ik het kan vinden. Had dat plaatje bij mn eigen er trouwens ook niet op.

Vains 18-03-2010 20:50

Quote:
Originally Posted by Erwin G60
Erg mooie Corrado en dat je hem helemaal orgineel houd vind ik helemaal super. Even over dat afdekplaatje over de ruitenwissermotor volgens mij heb ik nog zoiets liggen. Heb laatst een heel partij Corrado onderdelen gekocht en daar zat dat dacht ik bij. Ga morgen even zoeken of ik het kan vinden. Had dat plaatje bij mn eigen er trouwens ook niet op.

Thanks, als je eens na zou willen kijken of je die hebt liggen dat zou helemaal super zijn :thumbup:

Thijs. 18-03-2010 22:01

Volgens mij heb ik ooit nog eens foto's gemaakt van je corrado. Of ben je niet bevriend met Daimy ? Auto is iig écht een nette bak !

T.C.Z.L 19-03-2010 09:22

Nigel, kijk anders eens op vortex.
Kwam laatst namelijk een plaat tegen die daar over de hele waterbak van de Corrado ging.
Zover ik weet is er hier niet veel voor te Krijgen (heb dit laatst namelijk zelf gezocht).
Ga je trouwens niet naar Charity Day?

Blijft een dikke bak man! :cool:

Vains 19-03-2010 11:14

Quote:
Originally Posted by Thijs.
Volgens mij heb ik ooit nog eens foto's gemaakt van je corrado. Of ben je niet bevriend met Daimy ? Auto is iig écht een nette bak !

Dank je :thumbup:
Daimy en ik kennen mekaar idd....

@Daimy: Ik denk dat ik al weet welke afdekplaat je bedoelt, maar die is niet OEM he :tongue:

Mike--1991 19-03-2010 15:37

Dikke corrado nigel!! Zo hoort een corrado te zijn :thumbup:

Vains 19-03-2010 16:21

Quote:
Originally Posted by Mike--1991
Dikke corrado nigel!! Zo hoort een corrado te zijn :thumbup:

Thanks Mike!

Vandaag heb ik de corrado nog een halve cm lager gelegd achter, straks eens kijken of daar nog een beetje mee te rijden is :D

Erwin G60 19-03-2010 19:12

Zon kapje wat jij links hebt op de foto heb ik nog voor rechts liggen (van de voorzijde bekeken dan). Maar weet niet of hij op een Corrado past dat zou ik moeten passen bij mn eigen maar die ligt al in de oudijzer container dus ik hoop dat die nog niet leeg gemaakt is. Maar een complete dus die ook over het midden gaat heb ik niet.

Larsv5 19-03-2010 19:23

[QUOTE=Vains]Bedankt B-ram, corrado's kunnen best mooi zijn ;)

Hier zijn nog een paar close up foto's...

Amen Vains....... :thumbup:

Mike--1991 19-03-2010 21:31

Zag de corrado net staan bij medi-sport in geleen..maar jij was nergens te bekennen??

Vains 19-03-2010 23:36

Quote:
Originally Posted by Mike--1991
Zag de corrado net staan bij medi-sport in geleen..maar jij was nergens te bekennen??

Ja dat klopt, ik was beneden in de gym bezig met bodypump :D
Train jij daar ook dan?

Renegade 20-03-2010 04:02

Vanmorge ook gespot :D

Echtechtecht super dik :eek:

Vains 20-03-2010 10:34

Quote:
Originally Posted by Renegade
Vanmorge ook gespot :D

Echtechtecht super dik :eek:

Haha, dank je Mark :rolleyes:
Jouw golf ziet er trouwens ook weer goed uit, wanneer komen de Borbets er onder?

Renegade 20-03-2010 11:16

Als ik geld heb om 2 bandjes te halen :tongue:

Maar goed valt wel tegen hoor, schade van de winter / lekke band van de winter dus 2 verschillende velgen voor en achter / lelijke remus demper zit er nog onder :tongue:

Maar toch bedankt :D

Mike--1991 20-03-2010 12:43

Quote:
Ja dat klopt, ik was beneden in de gym bezig met bodypump :D
Train jij daar ook dan?

Haha ik heb daar nog gekeken maar zag je niet :shake:
Ik train daar ook jaa :tongue:

Vains 25-03-2010 21:22

Aangezien het weer wat warmer wordt begint de vr6 zijn startprobleem weer terug te krijgen :(
Omdat ik denk dat het aan de injectoren ligt heb ik een andere set aangeschaft zodat ik deze binnenkort even kan laten reviseren/reinigen.
Ik hoop dat het probleem dan opgelost is...

JettaMK2 26-03-2010 09:37

Heey kerel.
Zaten lekker die stoelen van je:).
Is en blijft een dikke bak.

T.C.Z.L 26-03-2010 09:42

Corrado zag er weer netjes uit kerel: thumbup:
Blijft een prachtige auto!

Vains 26-03-2010 10:07

Bedankt mannen :thumbup:

Vains 28-03-2010 20:10

Vandaag weer wat leuks aangeschaft voor de C :tongue:

Het is een origineel Votex alarmsysteem met interieurbewaking en hellingshoeksensor, en splinternieuw :D
Aangezien ik nu in de corrado de votex startonderbreker heb zitten, kan ik het systeem mooi gaan uitbreiden OEM style :thumbup:
Alleen nog eens op zoek gaan naar de module met de handafstandbedieningen en dan is de corrado tenminste wat beter bewaakt...

sanderz 28-03-2010 20:51

and it's keep coming better and better and better :thumbup:

knedel16vweber 28-03-2010 21:34

hoe komt ie daar nou weer aan :)
mooi spulletje!

breadfan83 28-03-2010 21:43

Eerst vond ik het een beetje jammer, dat hele OEM gebeuren, maar zoals je het tot nu toe hebt aangepakt vind ik het ontzettend gaaf!

Mooi alarmsysteempje, en jou kennende wordt het niet zo aangesloten zoals ik hetzelfde systeem al in een paar van mijn ex-auto's heb aangetroffen. :D

Vains 28-03-2010 21:49

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Eerst vond ik het een beetje jammer, dat hele OEM gebeuren, maar zoals je het tot nu toe hebt aangepakt vind ik het ontzettend gaaf!

Mooi alarmsysteempje, en jou kennende wordt het niet zo aangesloten zoals ik hetzelfde systeem al in een paar van mijn ex-auto's heb aangetroffen. :D

Daarom wilde ik ook een origineel Votex systeem, daar zitten allemaal originele kabels en stekkertjes bij zodat het wat meer plug and play wordt :thumbup:

Dan hoor ik tenminste wanneer ze mijn wielen proberen te jatten :D

Edition-Blue 28-03-2010 22:02

Quote:
Daarom wilde ik ook een origineel Votex systeem, daar zitten allemaal originele kabels en stekkertjes bij zodat het wat meer plug and play wordt :thumbup:

Dan hoor ik tenminste wanneer ze mijn wielen proberen te jatten :D

Dat mag tegenwoordig ook wel, ze kunnen niet van een andersmans spul afblijven.

Hebben ook al aan mijn velgen zitten te klooien :mad:

knedel16vweber 29-03-2010 05:31

Quote:
Originally Posted by Edition-Blue
Dat mag tegenwoordig ook wel, ze kunnen niet van een andersmans spul afblijven.

Hebben ook al aan mijn velgen zitten te klooien :mad:

toch niet zo hè :eek:

nee, even zonder gekheid.
je kunt niets meer buiten op straat laten staan zonder dat je bang hoeft te zijn dat het er s`morgens nog is inderdaad!
erg jammer...

Vains 29-03-2010 10:03

Haha, op deze manier blijft er niet veel meer van de velg over :D
Je kunt tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn, men jat alles wat los en vast zit :screwy:

Pedaalemmer 29-03-2010 10:42

De vraag is of je met een oud alarm je wel een goede beveiliging hebt.

Vains 29-03-2010 11:10

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer

Een goede beveiliging heb je nooit, hoe goed en duur jouw alarmsysteem ook is :rolleyes:
Als ze het echt willen hebben dan nemen ze gewoon alles mee..

Arnaud 29-03-2010 11:11

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer

Wat zit er meer op een modern alarm? Ik zie interieurbewaking en hellingdetectie, dat maakt het al tot een klasse 3 alarm.

Richard 29-03-2010 11:12

modernere pliepjes...:D.. van afstand starten ( F&F)

All times are GMT +1. The time now is 03:51.