![]() |
ok dat moet wel te doen zijn
|
Maximum Temperature: 250°F 121°C
Minimum Temperature: -40°F -40°C Autoclavable: Ues Melting Point: 300°F 149°C Tensile Strength: 10,000 psi hij zou dus rond de 150c moeten smelten .. zou iig niet hoger dan 268c gaan. owja is ook tijds afhankelijk suc6 ! |
Ik denk dat tijd inderdaad belangrijk is maar ik denk dat ik moet zorgen dat de plaat niet onder in de oven op een vuurvaste glasplaat ligt zoals nu maar meer zodat de warmet er ook vanonder bij kan.
Ik ga zo verder met poging 2 :thumbup: Iedereen bedankt voor het meedenken. Michael |
Is je vrouw al naar bed?! :D
|
met een föhn is het sowieso niet gemakkelijk, grote kans dat het gaat bubbelen.
je kunt het voorzichtig vanaf een grote afstand proberen maar vacuumvormen is beter natuurlijk. |
Quote:
En al weer wakker ook. Ik heb het nog 1 keer geprobeerd met als reultaat heel het huis vol walm en mijn fikken verbrand :redface: Zelfs 15 minuten op 250 graden was niet genoeg en het materiaal bleef te taai. Vanavond poging 3 Michael |
Owja had ik al verteld dat er dan giftige dampen vrijkomen? :redface:
|
Quote:
De hondjes lopen nog rond,ik heb alleen wel hoofdpijn maar dat komt van de verkoudheid denk ik. :tongue: Michael |
Quote:
![]() Hersenschade is bij Tiki toch uitgesloten :D |
ja leuk nu stoppen met die knutsels pik en zorgen dat die spullen morgen hier zijn .
want deze turbo zoekt een nieuw baasje http://www.youtube.com/user/petrolh...u/0/aJGsnRtSF4k http://www.youtube.com/watch?v=bl3rF2uSGag |
is dat nog gelukt?
anders barry misschien effe bellen.. hoeven denk ik ook niet de hele wereld te kosten.. |
Quote:
Nog niet.Ik zal hem gelijk effe bellen :thumbup: Michael |
Vandaag een begin gemaakt met de uitlaat.
Ik heb een reserve carter gebruikt samen met een geleende set 914 koppen. Met wat electrabuis heb ik een mock up gemaakt van de breedte van de motor. Het plan was om langs de versnellingsbak omhoog te gaan maar mede door de wheelybar is dit veel te veel werk en heb ik besloten toch maar aan de normale kant omhoog te gaan. ![]() ![]() ![]() Michael |
wat voor turbo is dat?
|
Een T04. De exacte specs zou ik even moeten opzoeken.
Michael |
garrett t04 of een mitsu?
|
Garret
Michael |
Ziet er echt über cool uit :thumbup: wat voor specs ga je hier mee halen?
|
vet,wel een apart turbinehuis voor een garrett t04?
|
|
Nummer 3 is gehecht,
![]() Michael |
Dik!
Hoe zit 't met 't lengteverschil van de afzonderlijke buizen? Of maakt dat in dit geval niet zo veel uit? |
als ik het me goed herinner is dat bij een turbo setup niet zo belangrijk als bij een non turbo setup↲
|
Dat is inderdaad niet echt belangrijk.Er zijn zelfs mensen die zeggen dat het beter is als ze niet even lang zijn.
Maar goed nummer 4, ![]() Michael |
turbo- gat :confused: :D
Dat ziet er echt retegaaf uit.. Ik ben steeds nieuwsgieriger naar het eindresultaat :thumbup: :thumbup: |
Als bij alle 4 de cilinders de uitlaatgassen er tegelijkertijd uit komen dan is ongelijke lengte beter (dit krijg je alleen toch niet lekker berekend).
Het mooiste is natuurlijk als er elke 180 (4 cilinder 4 slag) graden die de motor maakt er een "wolkje" bij de turbo aan komt. Dan blijft deze het constants aangedreven. En treden er dus geen dipjes of zeer onregelmatige versnellingen bij het schoepenwiel op maar evengoed ook aan de krukas. |
Quote:
juist wat je zegt, als bij alle 4 de cilinder de uitlaatgassen er tegelijkertijd uitkomen... dan zou je ze dus juist even lang moeten maken bij een 4cil. 4slag of ben ik nou gek? aangezien de "pulsen" dan nooit tegelijk aan zouden komen, aangezien er geen cilinders gelijk uitblazen/ontsteken. en gelijke belasting is een stuk beter voor de schoepjes van wisselende. hoe het in de praktijk hiermee zit weet ik niet, maar theoretisch zou het zo moeten gaan. |
Vandaag de Keukenman Crafter zien rijden in Tilburg, vlak bij MJ van Riel/Rüttchen. Ik kon niet zien wat er op de voorkant stond (TikiTow Car toch?), had het te laat in de gaten ;)
|
Quote:
Jep TIKI TOWCAR.Ik ga morgen weer een ritje doen nar leuven een ovaal wegbrengen :thumbup: Michael |
Super koel project! :thumbup:
Maaruh, je schokdemper rechtsachter is dat wel helemaal goed? |
de veren hangen gewoon los omdat de auto op bokken staat.. geen ramp toch
|
![]() Hij gaat lekker Tiki :D |
Ga je trouwens een losse wastegate gebruiken? :confused:
|
Quote:
wastegate :thumbup: |
wat zei ik dan? :D .. nu je het zegt, is een middel-gat ook wat..
|
Waistgate .. made me lol :D
|
nice work tiki!
kan niet wachten op de youtube filmpjes 'first start' enz. |
zondag te zien ?
|
Zekers!! :D :rock:
|
Quote:
2 keer zelfs :D Michael Ps ben jij er dan ook bij Sixpack? |
All times are GMT +1. The time now is 22:17. |