![]() |
|
Niet meer nieuw verkrijgbare plaswekker, dan koop je er toch een 2ehands...:D
|
wie zit er te liegen????
voor de 924/914 en een kever voor de 924/audi 4x110 en dat terwijl "Houdoe" het mooiste Brabantse woord is |
Quote:
Wat een nieuws!!!!!! HouDoe is het mooieste brabantse woord!!!!????? nou en, ik ga het echt niet gebruiken! is ook zeker het mooiste vriese weord :) |
Ff zoeken op 'erco':
Vectera Nog een Nieuwe mooie Opel Vectera elegance van maart 2003. Het staat op 33000 km. Het heeft elektronische voorzieningen zoals, Erco en ramen. En heeft Corrosseriecontrole. Het heeft een 1.8 motor,Met benzine. En heeft metalen velgen. De kleur is grijs/zilver. Het kan worden geruild voor een kleinere auto, met overleg. Wat is corrosseriecontrole? :confused: |
Nog 1:
Wolkswagen Wolkswagen Golf 4 TDI BJ : 1999 KM/Stand : 169.000 Kleur : Zwart Metalic ( Magic ) ERCO Cruisecontrol Centrale deur vergendering met afstand. Pas in groote beurt gehad Nieuwe Disprutie riem Alle lager voor de motor IDEALE AUTO VOOR VAKANTIE ! Nieuwe APK Liefste Bellen Op Deze Nummer : 0654273731 |
Ennn de laatste voor vandaag:
BMW Kl blauwmetaliek bj 97 neuwemodel creemlerebecleding erko lektrieseroluiken allarm alpina wielen cd wisserlaar automaat triptronik 4 lektrieseramen 5 hooftsteunen wortelhoutinleg luchtviring neuwe apk grote beurt gehat telefoon de auto heeft zij schade 1 deur 1spatbort achterscherm koplamp koopje koopje koopje koopjeintresen bellen op 0654212717 |
Quote:
Ik denk dattie corrosie controle bedoelt :p :rolleyes: |
GTI te koop op marktplaats
zag deze te koop staan bij schade auto's...
http://www.marktplaats.nl/markt/aut...i%3D30%26js%3D1 misschien iets voor iemand je weet het nooit... |
Check dat taalgebruik :)
|
ja daarom heb ik hem hier ook effe neergezet whahhaof moet ie dan ergens anders?
|
Quote:
Idd, is ook niet erg vertrouwenswekkend... |
Quote:
Je kan hem ook plaatsen in het topic "verkoop dan niks", gaat ook over deze onzin :) |
wil iemand deze even verplaatsen naar de verkoop dan niks topic...
|
done
|
|
JEZUS TYFUS....dit is wel het uber slechtste wat ik OOIT in mijn leven gezien he.
Doet ie dat nou expres? Dit KAN en MAG niet gewoon.... |
Quote:
en is het niet allen bij deze advertentie?, kijk maar bij alle advertenties van hem, echt lache :biggrin: |
SICK....
Echt lachen man! |
verwacht je dat je een auto te zien krijgt, blijkt achteraf dat hij een eierkoker verkoopt....bij wijze van dan he ;)
|
Iets minder erg dan de vorige advertentie maar toch...GOOD KOPE GOLF 2 MET APK en borbet velgen 16 inc
Zijn andere advertentie is weinig beter trouwens... |
|
Quote:
Nee zijn 2e advertentie is een stuk beter.........let op de schrijffouten :eek: http://www.marktplaats.nl/index.php...26distance%253D |
hahaha. wat een gast. 2100 vragen, maar je mag niet meer dan 1800 bieden! hahaha
|
tis toch erg allemaal......is dit een zeldzaam heftige vorm van dislectie?
|
nee deze dan haha
Set golf 3crome aageleys (angeleyes) :D :D http://www.marktplaats.nl/markt/aut...i%3D30%26js%3D1 |
Ben benieuwd wat hij nu voor die bus moet hebben.. :confused:
Rubriek: Auto's > Oldtimers. 1. Spijlbus 1962 compleet met SAFARI ruiten. Spijlbus pickup uit 1962 Deels gedemonteerd maar compleet en binnen een half dagje weer in elkaar te zetten als het € 3.500,00 25-08-2005 2. Spijlbus 1962 safari ruiten weinig werk weg=weg door omstandigheden te verkopen spijlbus 1962 deels gedemonteerd en in de grondlak spuitplamuur vrijwel geen € 2.999,00 05-08-2005 3. Bril Kever + Spijlbus Ik stop met mijn hobby vandaar te koop Brilkever 1951 Blauw Helemaal compleet Nieuwe verlaagde vooras Nieuw T.e.a.b. 06-08-2005 4.Spijlbus 1962 compleet weg=weg. spijlbus pickup 1962 helemaal compleet safaris goede motor staat in de primer Geen Roest deels gedemonteerd € 3.499,00 16-07-2005 |
|
Quote:
:D :D :D rare bril ;) |
Quote:
Moet je zelf nog ff t "spijltje" tussen kitten ;) |
Altijd al mercedes willen rijden maar is het toch een kever geworden? dan is dit iets voor jou! een kofferklep voor een 1302/1303 met mercedes grille. is echt leuk gedaan, moet wel strakgemaakt worden. zeer opvallend. ook leuk voor als je een kever als reclame object hebt...
|
|
te koop: achterlichten voor een T2?????????
achterlichten voor een T2B |
Wel een heeeel zuinige kever zeg... huhu... 1:20 uitgaande van een gasprijs van 55 cent per liter.
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...f31MKhc%3D&df=1 |
|
Iemand nog een golfie 2 met 230 pk?
Dus getuned MET 230pk? Heeft ie naast een auto met 230pk gestaan ofzo? :chair: :D |
Quote:
Wel 1 van de makkelijkste manieren om je achterklep dicht te maken !! :woowoo: |
Quote:
Hallo!!! Gecleaned noemen we dat in de scene! :tongue: :D ;) |
ja hoor...gewoon een traanplaat erop de tering!!!
|
Let ook op de mooie verbreede swift op de achtergrond
|
All times are GMT +1. The time now is 22:24. |