![]() |
Super project, geen half werk... Top! :thumbup:
|
ik ook..:D
Graham heb ik redelijk wat contact mee. Topkerel en heeft een prachtige beetle. Als deze de helft zo mooi zou worden ben ik al blij |
![]() |
gordels maar om doen denk ik!
anders blijft Carglass maar komen! :D |
Dik project kerel! Had je die wielen hier voor nodig?
|
Jezus, wat een project.
Ben wel heel erg fan van deze turbokit en icm een beetle. Dit zie je echt nergens met zulke ic en aanzuigbuizen. Super! En die remklauwen :D :screwy: |
:eek: :eek:
:thumbup: |
![]() ![]() nieuwe onderdelen bijven binnenstromen. Setje montage stickers voor de beetle( deze komen tussen de kunststof delen als een soort beschermlaag.) Word vaak vergeten, maar moet allemaal even netjes |
Complimenten voor het bouwproject!
Erg gaaf dat je zo'n zeldzaam turboblok van Sportec hebt kunnen bemachtigen! Zo aan alle aanpassingen te zien wordt het echt een prijzenwinnaar, maak maar vast een plaatsje op de vensterbank leeg voor de beker(s) :D Super! :thumbup: |
Dik project richard, ziet er allemaal goed uit ! Die bumpers zijn echt netjes, het hele project was me eerst nog niet eens opgevallen, wel een paar keer gezien, maar toen ik me eigen foto's voorbij zag komen kwam ik er pas achter dat het jouw project was ! :D
|
Is de bak omgebouwd van 5 naar 6bak, of hij hij gewoon gereviseerd?
Klinknagels in het diff ook vervangen voor bout/moer? Of maakt dat bij deze bakken niets uit.. Wanneer hoop je de Beetle af te hebben? |
okee duidelijk :thumbup:
|
:wow: wat een project :thumbup:
|
Wooow jij verricht wel super moooi werk!!
Alles is top, Je werk, Je ideeen, Je inspratie der in;), Heb echt respect voor je werk!! In een woord geweldig!! gr antoine |
dus |
:eek: ............... :thumbup: :cool: :own:
|
Superkleur! :thumbup:
|
netties heur ! ... goed bezig kerel
|
Lekker! Mss wacht ik nog wel om mijn velgen te komen halen, kan ik hem in zijn geheel zien :-D
|
lekker kleurtje :cool:
|
Ah mooi, gelukt met de kleur dus :)
|
Vette kleur :thumbup:
|
Mooie kleur Richard! Schiet lekker op met de T-Beetle :)
|
tempo zit er lekker in gaat een mooi ding worden :thumbup:
|
Hele mooie kleur!!
|
Dit wordt echt een über coole beetle :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
Nice!
|
dank jullie.. :thumbup:
kleur is L240 agave green van volkswagen, geleverd op de kever van 06-1957 tot 01-1958, uitgekozen door Ester zelf |
echt gaaf zo,n Beetle ik heb het idee dat ik er steeds meer zie rijden, zou er zelf ook nog wel 1 willen hebben
|
vind ik leuk :thumbup: :)
|
mooi kleurtje. De motor wordt toch nog gewisseld? wordt er dan ook onder de kap gespoten of blijft dat zo?
|
Quote:
ja oke, maar als ik de rest zie, dan zou t ondanks t vele plastic toch zonde zijn als je daarop bespaard,maar had eigenlijk niet anders verwacht. keep up the good work :thumbup: |
Quote:
komt goed, ben zelf ook geen liefhebber ervan om een auto te zien met een andere kleur onder de kap( of t moet geheel clean en in creme zijn). maar de detailering van de motor komt ook nog :thumbup: |
goed bezig kerel, kan ik hem zaterdag ff komen bekijken?
|
heeerlijk kleurtje, geweldige ideeen!!
|
Wat een gave kleur :thumbup:
|
:eek: :eek: :eek: zo richard dat word weer een super auto de beetle de kleur lekker retro :D :D
|
bedankt allemaal!
|
Vanavond even verder met de schermen etc.
ben benieuwd hoe t totaalplaatje word |
Leuk man! :thumbup:
Ga je hem onder de kap met compressor doen? Je kunt ook spuitbussen met 2K laten mengen, deze harden net zo mooi uit en de spuitstructuur wordt ook vele malen mooier dan dat spuitwater uit een gewone knikkerbus. |
All times are GMT +1. The time now is 13:15. |