![]() |
Upke
|
Zou iemand een shop kunnen maken met de harten van mijn velgen in het antraciet en een gepolijste rand als dat mogelijk is?
![]() ![]() |
|
Ik heb sinds kort Photoshop cs6, zal eens kijken of ik het nog kan :D
Is alweer een tijdje geleden en ik heb heel lang met cs3 gewerkt :P |
upje?
|
![]() Dezelfde velgen maar dan in gifgroen, rood en ocean blue als het kan. Thanks! |
|
Hoi!
Beetje vloeken in de kerk maar blijft duits :) Kan iemand deze velgen onder mn BMW E34 525i Touring shoppen? Mn Golfje II heeft al stoere velgen nu deze nog . Bedankt!! ![]() onder ![]() |
niemand??
|
Tja, tis natuurlijk wel een bmw he... :tongue:
|
Quote:
Toch maar even tijd gemaakt :D Het is even beetje snel knip/plak werk geworden, brightness enzo aangepast zodat het wat beter bij het plaatje past. ![]() |
Quote:
![]() ![]() ![]() |
kan iemand deze 19":
![]() hieronder zetten (nu 18"): ![]() |
![]() |
hey jongens zou iemand de auto kennen verlagen en dan deze velgen er onder in de kleur goud hart en eventueel zwart of gepolijste buitenrand.
Ik zie de shops hoop ik wel verschijnen ![]() ![]() en als het lukt plattere bandjes? en weet iemand wat voor velg dit is? |
Ga zo even aan de slag met bovenstaande requests :thumbup:
|
![]() ![]() die van gismo heb ik geen zin in, moet ik ook nog goed fototje van de velg zoeken :P |
|
Iemand die een shopje van mijn golf wilt maken
verlagen in de kleur Blauw ![]() Met mijn ats velgen wit of deze kleur groen ![]() Met gepolijste ats cupjes Gaat om deze auto ![]() ![]() Alvast hartelijk bedankt :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 11:48. |