![]() |
is dit 18 inch? ziet er goed uit[/QUOTE] jazekers |
over 18 Inch gesproken,,
mijn mk3, normaal gesproken op rs 301 maar heb ook nog 18'' eronder gehad : 18 Inch Porsche Eta Beta Turbo 3 delig ! Stond wel erg dik (wielen zijn trouwens te koop staan op mp en via Matthijs de Graaf hier op het forum !) ![]() |
Quote:
staat ook wel cool :thumbup: zwarte velgen wel met airride of niet :D |
@ CleanTFSI idd wel met air,, anders kwam het niet goed
|
Ook maar is dan:
![]() ![]() ![]() |
Quote:
Erg mooie golf 3 :thumbup: Ik vind hem zo beter tot zijn recht komen dan op de parabolen. Heb je ook interieur foto's ? Groet, Marco |
Zal ik de mijne er ook maar even tussen proppen dan ..........
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Verder heb ik maar weinig foto's... Volgend seizoen maar ff goed maken! ![]() |
Ook het interieur mag er wezen , made by moldenhauer ?
|
hier nog enkele foto's van de afgelopen meetings (toch altijd leuk als je met je simpele daily toch nog op de foto komt)
![]() ![]() ![]() ![]() hier nog enkele fotos van een fotoshoot: (auto was toen nog niet verlaaagd) ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://werksclub.com/foro
|
|
Foto van mijn Mk3 97-er late Cabriolet.
Heb hem 100% orgineel gekocht, zelf de casette radio zat er nog in. Heb hem nu 2,5 maand. Al eea veranderd, schoefsetje .. lampen..etc Staat op de foto al op de winterbandjes :cool: Ja de lip is in 2 kleuren, maar moet toch vervangen worden want hij is al stuk. (drempels sucks) De golf 3 er achter is van mijn buurvrouw, die heeft nu orgineel 27.000 km gereden.. is gewoon nog in nieuwstaat! |
Mijn Golf 3 1.9 diesel uit 1995 Rolling Stones uitvoering
Heeft er alweer 272.000 opstaan. Nu nog helemaal standaard maar daar komt snel verandering in! Want zo is ie veel te saai. ![]() |
Hier dan ook ff een paar foto's van mijn auto. Nu jammer genoeg verkocht. (gelukkig wel aan een liefhebber)
![]() ![]() ![]() |
Dikke wagen! Heb je meer foto`s van je wagen op de Rsen, en wat voor kleur hebben de harten? Verrekt apart kleurtje.. :mrgreen:
|
Quote:
Grijs ;) |
Tim niet bijdehand doen, wil minimaal kleurcode :D
|
Ubergirl
msgti
![]() ![]() |
I like!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 17:54. |