![]() |
Winnaar Retro Mania '07 en '08 hier nog in zijn oude trim, binnenkort weer met update :D |
Naar mijn mening de mooiste Cabbie tot nu toe... :wow:
![]() ![]() |
Upje:p
|
Geen DIKKE mk1 maar wel heel veel fun! :D
Dit was mijn winterautootje in 2002/2003 Golf 1.1 Bj.1981 De finish-vlag(ook op het dak) en 76-logo zijn zelf gespoten. ![]() ![]() |
M'n GTI na zijn 1e restauratie in 2002 nog voordat ik hem helemaal in origineel staat heb gemaakt.
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
jeps.... zet die hier maar neer !! ....... alvast bedankt !!
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Smullen weer :rock: !
|
Quote:
Iemand nog meer plaatjes gespot van deze. |
mag mijn golf er ook bij ?
![]() gr. Martijn |
|
hele kleine greep uit mijn history :D
mn oude cabrio ![]() ![]() mn oude mk1 gti -16 V ![]() ![]() mn oude mk1 gti - 16 V ![]() mn oude mk1 gti -1.8 - 8V duitser ![]() mn oude mk1 gti - 1.8 - 8v rood en blauwe 1.1 ![]() mn oude mk1 gti - 1.8 - 8V (nog spijt van dat ik hem verkocht heb) :screwy: ![]() dit is mijn baby mk1 gti -1.6-8V ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
onze type 1 gti , dezelfde als hierboven afgebeeld
![]() ha ha hier is de golf gti waar je spijt van hebt . hij loopt nog steeds rond in de buurt |
onze cabrio
![]() maar dan inmiddels voorzien van een schroefset en 15 inch bbs met 165/50/15 deze word gebruikt als zomerauto en de gti als winterauto |
Mooie cabby.
Iemand ook nog een paar foto's van shaved mkI's. Liefst cabrio. Ben op zoek naar wat ideetje voor mijn cabby. |
![]() |
nice lennart
|
Quote:
Hoe red je het :confused: ?! |
Heeft er toevallig iemand foto's van de (miami?) blauwe golf 1 met oettinger blok? Ik heb deze volgens mij vorig jaar en het jaar daarvoor op w'see gezien, maar zie hem hier nog niet tussen staan volgens mij.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:41. |