![]() |
kleur van de velgen (wit ) is uitgekozen.. wou niet wit wit, dus gekozen voor de fiat 500 funk white parelmoer.. als het goed is volgend weekend klaar
![]() verder de adapters van de UFO verschillen enorm met de HP2 poten :redface: dus moet morgen de aanpassingen weer laten maken.. verder is alles gemonteerd en zit eronder. de rh zw1 verkocht en een setje KW Turbo's 17 inch van Vincent gekocht( moet ik nog ophalen) |
Toevallig allemaal witte auto,s in die parkeergarage :)
|
leuk kleurtje:thumbup:
|
niet bewust, maar kwam op de kleurenkaart naar voren
|
in mijn middagpauze even snel gekeken.. adapters waren binnen en de bouten bij faborie.
remschijf eropgezet en de klauw met blokken gemonteerd.. fits like a glove. uit het werk straks de andere kant even monteren en dan het spul even ontluchten. tevens vanochtend de kw turbo velgen opgehaald bij vincent en deze gepast.. passen perfect over de porsche klauwen :thumbup: |
Altijd jammer he met nieuwe onderdelen werken.......................
|
was weer vroeg gezellig in zwolle :thumbup:
moest nog best door fietsen om op tijd te zijn.. volgende x maar in heereveen een bakkie doen :D , wit hart is wel dik hoor :cool: ben blij dat ik iemand met de kw's blij kan maken.. |
adaptertjes op maat, naast die van fabian
remmerij en schroefset eronder met de kw turbo velgen is een behoorlijk stuk naar beneden gekomen |
velgen zijn ook gespoten.. kan ik deze week ophalen
|
Er wordt niet stil gezeten daar in het hoge noorden.....
Ziet er allemaal erg goed uit man. |
Netjes Rich :thumbup:
Ben benieuwd naar een foto van het geheel straks... |
ziet er idd erg netjes uit richard:thumbup:
|
|
Quote:
Ziet toch wel gaaf uit zeg :thumbup: |
word wel wat.. nog even laten uitlijnen door lammert en dan is de onderkant bijna klaar
|
Mooi setje, lekker speels i.c.m. het zakelijke uiterlijk van een s6
|
Quote:
Mooie civic! :D |
hij ligt aardig plat,wielen staan er ook top onder:cool:
|
Keurig deze setup Richard.....
|
wielen gaan in de bingo.. is iid weer een heel stuk lager instappen en hij ligt echt plat..
en de civic is de daily beater... |
All times are GMT +1. The time now is 01:51. |