![]() |
Leuke velgen man, knapt goed op zo :)
|
Mooi hoor je andere velgen :thumbup:
|
Zo, de velgen gepast. Had ze eigenlijk wat breder verwacht :D
Weet wel dat ik ga proberen mijn bandjes 165/45r16 en 195/45r16 bandjes te ruilen tegen 165/40r16 en 195/40r16. Iemand wat liggen? http://www.vwforum.nl/velgen-banden...16-t178118.html Hierbij wat foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Erg veel ruimte, NOT :D wordt randje rollen. Iemand in de buurt van Nijkerk die dat doet? ![]() Linksvoor: ![]() Rechtsvoor: ![]() Rechtsachter: ![]() Linksachter: ![]() :cool: ![]() De velgen: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Staat erg goed. Perfecte maten
|
Erg dik! Een beetje lager leggen nog en hij is in mijn ogen zoals een mk2 hoort te zijn! :thumbup:
|
Vind m toch mooi breed staan, erg nette wieltjes
|
Achter vind ik het idd ook echt bijna perfect staan, voor had ik ze liever wat breder gezien :d
Komen standaard wielbogen op. En inderdaad, ik wil naast iets plattere bandjes ook eigenlijk iets lager, enige is dat mijn schroefset niet meer lager kan, dus dat maar eens goed bekijken... |
Mooie velgen, staan altijd dik op een Golf!
|
Staat zeer zeer mooi!
|
Vanochtend even bandjes er af laten draaien.
De velgen zonder banden, en schoongemaakt: ![]() ![]() ![]() De losse banden (iemand die wil ruilen dus? Dit zijn 165/45r16 en 195/45r16 ; ik wil 165/40r16 en 195/40r16): ![]() En nieuwe RVS imbus boutjes gehaald voor de naafdeksels: ![]() ![]() ![]() Daarnaast gevraagd: Iemand die mijn achterwielkasten wil rollen voor een leuk prijsje! Beetje in de buurt. |
Mooi hoor je velgen ik kom volgende week een keer kijken bij je oke :thumbup:
|
Oke is goed! :)
|
|
Vind het eerlijk gezegd niet `je van het`, zou dan eerder voor bordeaux rood gaan ofzo.
Maar je moet niet naar anderen mensen luisteren :D |
Hahahah.
Maar wat voor andere kleur dan? Ja dan zit je op kleuren als zilver, wit, zwart enzo... En ik wil NIET in de kleur van de auto.. Moet geen standaard kleur hebben die veel voorkomt, dat wil ik gewoon niet :D |
Zoiets bv
![]() |
Hmmm weetniet of dat matcht met de andere rode accenten...
Ik ben door iemand bijna overtuigd dat rood niet zo mooi gaat staan zo met deze velgen icm gepolijste rand op mijn auto.. En het is jammer als het straks niet mooi staat... Maar ik wil dus geen veel voorkomende kleur als zilver, grijs en zwart. Zit nu te denken aan wit. Geel hoorde ik ook maar lijkt me niet echt wat.. |
|
|
All times are GMT +1. The time now is 12:51. |