![]() |
Quote:
Zeker netjes, denk dat ik ook een keer Porsches ga passen onder mijn GTI. :thumbup: |
Thnx man! Op het 1 of andere manier blijven Porsches toch tijdloos onder een Mk2. :thumbup:
|
Na een paar weken met het originele stuur te hebben rond gereden.
Van de week eerst maar eens de BBS stuur er in geplant. 8) ![]() ![]() Nou rustig op zoek naar een setje Fifft rood voor een superlage prijs. :thumbup: |
Porsche stuur er uit, Porsche velgen er onder...
Volgende set velgen wordt dus BBS? :D ;) |
Setje porsche rs-en, best of both ;)
|
BBS-sen zullen het nooit worden, na de nodige trauma's die ik er aan over heb gehouden. :D
Rij er iedere dag mee, en om nu iedere keer 2,5 uur schoonmaken na 4 dagen rijden..... is voor mij een no-go. ;) Dan zijn deze wielen er nog heilig bij qua schoonmaak. :cool: Ga er serieus over nadenken wat er mee te doen. Verkopen of houden. |
Tsja... en toen was hij verkocht!!
Op zoek naar een andere of wat anders, ben er nog niet helemaal uit. Wordt vervolgd.............. :thumbup: |
benieuwd wat de opvolger word
|
Of dat het een VW blijft weet ik nog niet.
Ze weten de prijzen tegenwoordig wel. :tongue: |
Jammer dat ie weg is!
Nu een mk3? Ik heb ook veel mk2's gehad, had echt niks met de mk3. Maar nu ik een 3 heb, merk ik wel wat voor een stap vooruit dat is qua comfort. Je kan ook een goed bod doen op mijn VR6 ;) |
Quote:
Thnx man, maar een VR is geen optie voor aangezien ik binnen 10 minuten op het werk ben. En te lui om te fietsen! :D |
De opvolger is binnen:
Het gaat om een 87er Polarsilber Jetta. :thumbup: Strontorigineel en laag! :D Crappy foto's van mijn klote IPhone! ![]() ![]() |
Lekker man! Mooi kleur :cool:
|
Quote:
Thnx John :thumbup: , stickers zijn er inmiddels af. Dus kan weer wat zien door de achterruit. :D |
Pfoe, wat een wielen zeg! 17 of 18 inch? Ik zou velgen van de Black up! er onder gooien.
|
Quote:
is 17'' wielen van een Mini met die heerlijke 165/35 banden eronder. :thumbup: Vanaf december staat hij toch binnen, dus dan misschien een andere set wielen proberen. :thumbup: |
Sweet! :cool: En toch VW :thumbup:
Gister nog op die klote Waalkade geparkeerd en een hapje gegeten in de stad, niet heel fijn als je laag rijd zeg :shake: |
Thnx man!! :cool:
Nee idd de Waalkade is inderdaad niet alles. Ga zelf dan altijd met de Passat naar de stad! :thumbup: |
tsja... updates wordt lastiger aangezien deze zo in staat is dat er weinig aan te doen is. :D
maar goed toch een 3 tal kunnen vinden om te doen. :cool: 1ste een setje luxe borden gemonteerd. ![]() 2de ''oldschool'' gele lampen gemonteerd. ![]() 3de Spucknapf stuur gekocht. ![]() nou dat was het weer, volgende update zal wel iets met de uitlaat zijn. |
Gave Jetta, en leuke updates!
|
All times are GMT +1. The time now is 20:12. |