![]() |
Dus...fotoshop...geen werkplaats....next!
![]() |
idd opel
mijn fout |
![]() |
|
Quote:
Droomwoning :thumbup: |
Super, maar wel vet nep inderdaad.
![]() |
Mijn nieuwe (work in progress dus) klushoek in de schuur:
![]() |
Quote:
Hier droom ik ook al jaren van :) ... maar het zou maar een koud huis/garage worden |
.
|
Quote:
:D |
ff een update voor Post Nr #231
Man van deze shop is Paul Dalton , Miracle Detailing UK En ziet er Anno 2014 zo uit! (y) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I Know mr dalton for some years now and his passion for details matches his work. and company name (y) The Best ,stays the best |
Quote:
Haha nee dat is het zekers niet! :D thnx voor de link, daar eens ff rondneuzen ;) |
is de hoeveelheid gereedschapswagens etc niet een beetje een gigantsiche overkil in zo'n garage?
het mag er dan mooi uit zien enzo maar :screwy: |
Quote:
als je he tover mijn post hebt Paul heeft elke lade vol! wat hij verwerkt aan klanten. en aan spullen voor die autos koop hij altijd in per orders die binne komen voor een maand of 2/3 lang verhaal om dat uit te leggen maar met het polijst uuren die hij maakt gaan die pads er door heen als zoete koek en applicatie sponsjes net zo snel met die modesta coatings :P volg ze site gewoon eens voor de lol of fb dan begrijp je het ik vindt het niks vreemd want weet wat er in elke lade zit xD tis te veel om optenoemen lol |
![]() Side View of the Shop by Wesley Schlarb, on Flickr ![]() Backs and Front by Wesley Schlarb, on Flickr ![]() Scirocco Tail by Wesley Schlarb, on Flickr ![]() A Full Stable by Wesley Schlarb, on Flickr ![]() Mk1 Scirocco on the Lift by Wesley Schlarb, on Flickr ![]() End of Day by Wesley Schlarb, on Flickr ![]() Ready to Run by Wesley Schlarb, on Flickr |
DC'S Garage
Ik weet niet of het hier past maar dit is mijn garage in de tuin.
Enige nadeel is dat de toegang/Weg naar de garage maar 1m84 :rolleyes: Al veel verwonderd blikken gekregen dat de Golf daar door kan. Alles zelf gedaan , zoals beton polieren , de ijzeren profielen geplaatst en gelast , wanden , dak , licht, elektriciteit , internet , telefoon , parlefoon met het huis , rekken en rolluiken, Alarm. Bijna alle materialen 2e hands gekocht , buiten het beton dan :D Ik deel deze ruimte met mijn vader en we zijn er beide zeer trots op :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Greetz DC |
erg netjes! :thumbup: spannende oprit ook :tongue: maar wel deftig
|
Netjes !
Iemand meer info over die US garage hierboven ? |
Quote:
Canada ;) |
Canadian General, garage van Dan Delic. Spreek hem vrij regelmatig, heb je contact-informatie nodig?
|
Quote:
Die past hier wel. :thumbup: Hele mooie nette garage, wat is het formaat? Maar hoe moet dat nu als je ooit een El Camino aan wil schaffen? :D |
Quote:
Thanx Marc, nee niet echt maar vind het wel leuk om zulke bedrijfjes wat volgen via FB / Insta o.i.d. |
Quote:
Bedankt , de afmetingen zijn: 6m50 op 6m50 en 3m30 hoog Ja een El Camino zit er niet in, maar voor mijn VW Golf MK1. En denk wel dat een oud type Porsche er ook kan geraken. Het voordeel dat er geen grote (moderne) auto's kunnen geraken is ook dat niet iedereen je vraagt voor een smeerbeurt of voor velgen te wisselen is ook lekker meegenomen :thumbup: Quote:
Dank je , met de MK1 lukt het redelijk goed op 10min ben ik zeker binnen of buiten. Greetz DC |
Quote:
http://instagram.com/canadiangeneralauto ;) |
Quote:
Wie wil er nou een el Camino in zijn achtertuin..... Mooie garage/schuur vooral die rolluiken vind ik top gevonden! |
![]() |
Quote:
We waren eerst van plan schuifdeuren te gebruiken. En hoe we op de rolluiken zijn gekomen weet ik ook niet. Maar het is zeer geslaagd en werkt enorm goed :D Greetz DC |
Quote:
Had hem gevonden inderdaad, maar thanx anyway :thumbup: |
![]() |
|
|
:redface:
![]() |
![]() |
Uhm... Hoe werkt die brug precies? :/
|
Je rijdt je auto op de grote rijplaten en dan kan ie omhoog. Wil je de wielen van de grond, dan zit er in de grote rijplaten nog een klein brugje verscholen die omhoog kan.
Kameraad van me had ook zo`n brug maar dan schaar ipv cilinder. ![]() |
gaaf hobby hok deze laatste!
|
Quote:
Die bruggen zijn wel zo kut Bij mijn vorige werk stond ik altijd aan zo'n brug. Als je hem wil laten zakken gaat jij eerst een stukje omhoog.. Echt lastig als je een motor oid staat te vervangen. In zo'n put word het een gruwelijke bende, lopen leidingen door. laat je een bout vallen.. Zoeken! Elke week schoon maken! Niet mijn favoriet |
Quote:
Deze bruggen zijn wel super! Hadden we op m'n oude werk. Alleen die gingen nog een stukje de grond in zodat ze gelijk waren met de vloer :thumbup: |
Die zijn ideaal. Op mijn vorige opleiding hadden ze ook van dit soort bruggen die inderdaad de grond in gingen.
Enig nadeel vind ik dat je geen werkzaamheden onder/bij de dorpel kunt doen. |
Die foto van jou rene das bij reader motorsport bij de nurburgring op het industrieterrein super gast.
Die brug wat die heeft is indd super fijn ( zou hem zelf ook wel in de loods wille) |
All times are GMT +1. The time now is 16:53. |