![]() |
Superrrrr, gefeliciteerd kerel !
Hij haalde met stofzuiger zeker al die andere bakken in of nie-tan :rock: |
Gefeliciteerd man!
|
Topper!! Gefeliciteerd kerel!!
|
Graag fotos van de nieuwste trend op autostyling gebied, de RDW-style....
|
hahaha is goed Rene. Ik zal morgen wat foto's maken.
|
Gefeliciteerd!
|
Van harte kerel.
|
over 5 werkdagen gaat definitief de vlag uit....of niet
|
Gefeliciteerd! Loon na hard werken!
|
Quote:
dit wordt de trent voor 2007 denk ik.... 6 meter boven NAP ![]() alles werd genoteerd, zelfs de diameter van de eindpijpjes ![]() ok...genoeg! Hier past makkelijk 20" tussen lijkt het wel. ![]() pic says it all..... ![]() |
ow , is dat alles Edje...... Ik dacht daar komt me toch een boot aan, maar dit valt hardstikke mee!!! evengoed mooi dat het nu een Gayzestig op kenteken is
|
duo-penotti hoog ! mooi stijl Ed :rock:
|
ik vind het erg zat, binnen 2 weken is tie weer ok. No worries.
|
super edward, ik wist dat het je ging lukken.
Top ! |
nieuwe kenteken bewijs binnen, alleen een beetje jammer dat het exact de zelfde is als die ik ingeleverd heb. maar dan in een splinter nieuw jasje.
Niks G60, 118kW......GTI 16V en 95kW. SUKKELS!!!!!!! |
en nu....?
|
Nou lekker dan! Wat ga je nu doen?!
|
gebelt, excuses gehad voor het ongemak, brief getikt met het geval, overal netjes copy van gemaakt, originele delen erbij gestopt en aangetekend verstuurd naar Veendam.
en hopelijk zonder slag of stoot een aangepast document ontvangen, een bos bloemen en een weekendje weg. |
PROFICIAT ED! Hartstikke mooi dat het nu gelukt is (en blij dat ik kon helpen met wat onderdelen). Laat me weten wanneer je weer eens langs kunt komen, neem gelijk je G60 ff mee ;)
|
Quote:
Dan heb je wel verse plaatjes..... ;) |
nieuwe kentekenplaten?
|
succes ermee hopelijk komt het goed en als g60 op kenteken..
maar je had toch corrado front? had je dat zelf aangepast? en heb je daar dan foto's van? |
Quote:
Die heb jij nodig ja :tongue: |
Ja dat denk ik ook idd, want het registratienummer op de plaat komt dan waarschijnlijk niet meer overeen. Net naast het NL vakje staat namelijk een nummer geprint. Dat is een nummer wat bij het setje platen hoort wat op je auto zit icm je kenteken bewijs. Raak je 1 van welke dan ook kwijt, hele nieuwe zooi plus een 1.
Nu zal dat laatste bij jou waarschijnlijk niet het geval zijn, maar zou het wel ff sjekken |
Quote:
front is te kauf, niet weinig btw |
FAKKER DE FAK.....
Missie volbracht, kenteken bewijs is aangepast en er staat 118kW op. Helaas is staat er geen G60 op want dat schijnt niet te kunnen. Mijn vrijdag de 13e gaat de boeken in als succesvol. Ik ga hem dit weekeinde terug bouwen en fun hebben met mijn brand neue kentekenplaten. Tjuus!! Ed |
Gefeliciteerd Ed !
|
alle moeite om 118kw op het kenteken te krijgen? is het niet mogelijk om net als pieter geen vermogen waardering erop te krijgen?
|
Quote:
Juist, no limits! ;) Gewoon Golf, 6 cilinder, klaar. Maaruhh proficiat Ed, we zijn blij om dit fantastische nieuws te vernemen! |
Quote:
Ja, zoveel moeite ja. Dat is namelijk het enige waar je aan af kan zien dat het een G60 op kenteken is, die 118kW. Ik vind goed genoeg zo. Net nieuwe platen opgehaald....eind evan het hoofdstuk! |
Maar je kan nu wel 100%legaal de weg op!
|
daarom, en hij ligt alweer op zijn gat, andere computer en de andere poelie zitten er
alweer op. |
en niet geheel onbelangrijk: de vlammen schieten alweer uit me einddemper hehehehe
|
toch weer even aan de knutsel, andere slotplaat zit er alweer in. Kep ookal een andere voorbumpert. de huidige was toch te zwak en was hier en daar doorgezakt.
![]() ![]() jammer dat je niet zonder voorbumper mag rijden.... |
Quote:
Ook niet als hij de vorm van een intercooler heeft :D |
Je zou het zo doen :D
|
ff voor the record: die ronde golf lampen...daar zit wel degelijk verschil tussen links en rechts he?
|
Quote:
Nee, hoezo :confused: |
licht beeld, aansluiting voor stadslicht....ik ben namelijk 2 exact de zelfde koplampen binnen gekregen, niet gespiegeld ofzo (wat ik wel verwachtte). Het is alweer 5 jaar geleden dat ik normale koplampen in mijn handen heb gehad.... :)
|
Nope, links rechts is precies hetzelfde
|
All times are GMT +1. The time now is 09:56. |