![]() |
Geile (kleur)combi zo!
Is een bredere band achter een optie of gaat het dan aanlopen? |
Wow echt fantastisch mooi geworden en een onwijs goeie stance. Mooie foto ook :) ;) |
Bedankt voor de fijne reacties mannen :thumbup:
@Bas: Een bredere band achter gaat idd aanlopen, daarnaast valt het effect van de stretch dan ook weg en gaat het er een beetje chunky uitzien... |
Vind het persoonlijk wel groot, maar staat toch wel erug goed! :thumbup:
Btw, zijn dit dezelfde velgen? |
Quote:
Thanks, op sommige foto's ziet het er idd een beetje groot uit :thumbup: Mijn set zag er eerst zo uit: ![]() Dit zijn de zogenaamde F1 Championship editions welke alleen in Japan in een beperkte hoeveelheid leverbaar waren. De randen waren dan ook goud en met rode BBS letters er in. Het kan zijn dat de set in de link er ook ooit zo heeft uitgezien, maar dat kan ik jou niet met zekerheid zeggen :confused: Omgerekend 2300 euro voor de set in de advertentie is een leuke prijs overigens :D |
nooit geweten dat ik een corrado zo vet kon vinden! combi is dodelijk mooi:D.
|
Bedankt B-ram, corrado's kunnen best mooi zijn ;)
Hier zijn nog een paar close up foto's... ![]() ![]() ![]() Veel lager gaat niet zonder aan te lopen, voordeel is wel dat ik nergens meer over heen hoef te schuren :D |
Hele mooie fotoshoot geworden nigel;) hopelijk binnenkort eens in het echt bekijken:D
|
Heel netjes! Breedte van de wielen is precies goed :cool:
|
geweldig resultaat:thumbup:
kleurencombi is ook super.... |
:wuv:
|
Gewoonweg super!
|
echt super zo de corrado
|
Wederom bedankt voor alle reacties :D
Nu maar even wachten tot het betere weer aanbreekt, aangezien ze vorst hebben voorspeld staat de C weer lekker achter in de tuin op zijn nieuwe slofjes. Zogauw de vrieskou geweken is ga ik er weer mee rijden... |
precies wat iedereen al hier zei precies goed en erg netjes
gr miek |
Ziet er heel goed uit Nigel! De BBS-en staan heel goed.
Ronnie, de Edition is ook niet mis. ;) |
Quote:
Bedankt Chris :thumbup: Hoe is het met de golf, ben je nog iets verder gekomen? |
Quote:
Alleen maar veel ervoor gekocht de afgelopen weken. Deze maand heb ik zo goed als helemaal vrij, dus moet goed gaan komen nu. Heb van Bolku te horen gekregen dat de uitlaat eindelijk binnen is, en op de post zou gaan, dus daar kan ik ook binnenkort mee verder, en ik ga als 't goed is deze week nog wat spullen ophalen voor de auto. Wat nu nog moet zijn de uitlaat, remmerij aansluiten, bekabeling aan de motor hangen, schakelmechaniek en nieuwe wiellagers rondom. |
ziet er gaaf uit! over een paar dagen kom ik ze live bewonderen!
Gr |
Quote:
Thanks. Ben er ook echt tevreden over :D Enne vrijdag mondi neem ik aan :tongue: @Chris: Het begint al aardig op te schieten dus :thumbup: |
Die wielen maken deze corrado erg erg mooi zeg!
Goed bijhouden he ... |
Wereld van verschil :wow:
Wielen zijn erg mooi geworden Nigel, breedte goed uitgekiend zo. Maarre, dat kan (desnoods alleen achter) nog wel iets lager toch zeker? ;) |
Quote:
De breedte was gewoon goed gokken :tongue: Lager gaat echt niet meer. Ik heb de schroefset al op zn hardst staan en achter moet ik eigenlijk nog een extra bumpstop ertussen leggen. En hij ligt ten opzichte van de band net zo laag als met de RF's :D |
Quote:
Welke commentaar verwacht je dan??? Dit is gewoon een dikke Corrado met de juiste wielen! :cool: :cool: :cool: |
Quote:
Haha, mag positief en negatief commentaar zijn natuurlijk. Misschien is er wel iemand die het 3x niks vindt :D |
ik vind het in iedergeval top, nette stance met een dik wiel :thumbup:
|
Quote:
Nou ok dan, dan vind ik het niks, niks en niks. :D |
Quote:
Wacht maar tot ik jou tegenkom Chris :nuts: :tongue: |
Hij is inderdaad echt super dik zo! :thumbup:
|
geile scheisse zouden ze hier in dorp zeggen :)
|
Quote:
Haha, geile scheisse ist immer gut jah :D Vandaag even een extra bumpstop geplaatst links- en rechtsachter, nu loopt hij nauwelijks meer aan :thumbup: Alleen wilde ik de wagen even laten uitlijnen gister en toen kregen ze de stuurstang rechtsvoor niet los. Dus morgen even langs de monteur en dan kan ik hem vrijdag opnieuw laten uitlijnen :redface: |
Erg dik!
Paars, gouden combi is mooi! Ik had alleen andere velgrandstickers geplakt en gewoon 1 tegenover het ventiel, maar da's bijzaak :thumbup: Zondag Speed met deze wielen eronder?! |
Zeer dikke combinatie (zou wellicht rondom wat mogen zakken maar idd zonde om de kasten te rollen bij deze)....complimenten!!
|
Quote:
Dank je :) De velgrandstickers zijn origineel voor BBS LM velgen, ook horen er origineel 3 stuks in te zitten per velgrand :thumbup: Zo waren ze origineel... ![]() Ik ga zondag niet naar speed want ik heb schoolexamens komende week :) @Jens: Op sommige foto's lijkt hij een beetje hoog te liggen, in werkelijkheid valt dit reuze mee... Lager gaat denk ik echt niet want dat aanlopen kost mij mn schermen, als hij dan eens flink zou inveren dan heb ik een knik in mijn schermen, en dat is niet de bedoeling :D |
Als het orgineel is begrijp ik waarom je het hebt gedaan... ;)
|
Quote:
:thumbup: |
als je het topic had gelezen ook ;)
|
Vandaag even op de brug geweest met de C en na flink wat inspanning hebben we de stuurstang toch nog los weten te krijgen, daarna direct de wagen even uitgelijnd. Mark bedankt :thumbup:
|
Gister mijn nieuwe VW logo gekregen voor de achterkant van de C.
Zoek de verschillen :D ![]() Bij de VW dealer zijn deze niet meer verkrijgbaar maar Theo kon nog een nieuwe regelen, bedankt voor het meenemen naar de Speed meeting. En Ronnie bedankt voor het meebrengen naar het zuiden :thumbup: |
Graag gedaan hoor,.
Wist niet dat die zo slecht was dat logo, en even die vingervlekken eraf halen straks he.. :thumbup: Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 03:08. |