![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer van dit: http://s282.photobucket.com/albums/...T%20en%20Jetta/ In mijn ogen echt een mooie Audi TT.. :thumbup: Gr Ronnie |
Mijn Audi 90 (Van de sloop weer aan de Loop!) :screwy:
![]() Van Binnen en Buiten compl. klaargemaakt. N.onderstel/veel N.onderd. :eek: ![]() Hier op de oude wielen TE KOOP :rolleyes: |
Mooi hoor zo`n Audi 90! Ook quattro?
|
...en foto's op NIEUWE wielen, dan? ;)
|
Quote:
bloody hell,wat een sloep:spankit: |
![]() |
![]() |
|
|
Ik zie twee posts met alleen maar rode kruisjes... anyone?
|
Dat meen je! Post ik 14 foto`s van mooie, schaars geklede grietjes bij een Audi S2...doen ze het niet! :D
Waarschijnlijk moet je geregistreerd zijn bij www.s2forum.com als je ze wilt zien |
Ik zal ze vandaag nog wel even opslaan en uploaden naar m`n Photobucket account...hier heb je er iig alvast eentje:
![]() |
Joa, doe maar effe uploaden, is de moeite wel waard geloof ik. :D
Ik ga verdomme naar Polen emigreren denk ik... :screwy: |
Houdoe!
:tongue: |
Later ouwe !
:D |
Daar zijn twee van 't clubje van drie ook gelijk weer. :D
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() alstu! |
Quote:
Even gedag zeggen leek mij wel op z'n plaats eigenlijk, heeft niks met een clubje van 3 te maken hoor .. maar dan niet :) Wanneer ga je? |
Quote:
Zijn er teminste nog 2 mensen die je gedag zeggen :D |
René, veertien maal dank. :D
Quote:
Als jij m'n Honda koopt. 3.000 euro leek me wel 'n nette prijs. ;) |
Uhm .. neh, waarom zou ik.. heb zelf 2 auto's en zoveel last heb ik nou ook weer niet van je ;)
Dat gaat trouwens niemand betalen voor 'n Honda, had je maar een Jetta moeten kopen :D |
Ow maar je bent al eens geweest zie ik net...
![]() :D |
Quote:
Wees gerust, als een van jullie gaat verkassen zul je door heel wat meer mensen worden uitgezwaaid. ;) ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
:nuts: |
Quote:
Ik heb enkele koplampen. :rolleyes: |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vreugdetranen zijn niet "gewoon" tranen, Mish. ;)
|
Ik schaam me er ook niet voor dat ik een traantje wegpink na je heugelijke nieuws :)
|
Quote:
Iemand die weet waar ik deze bumperlip kan krijgen , Is deze orgineel s-line? iemand ? alvast bedankt , zeer dikke audi's hier . :thumbup: |
Quote:
De Audi 90 was helaas geen Quattro...? Dichtbij motor van bmw opgeblazen :D met de audi door na huis.. Heb hem toen voor zeer weinig gekocht, was het dan ook nog een Quattro dan had ik hem nu denk ik nog.... Maar werd later wel duidelijk waarom die al op het kerkhof lag, eenmaal op de brug bleek die al in verre staat van ontbinding. :wow: Nieuwe wielen zijn niet gemonteerd ivm zeer goed bod :eek: ![]() |
Theekransje is weer voorbij... zullen we het maar bij plaatjes houden hier?
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Quote:
Jammer van de imi's maar het idee is erg vet :thumbup: |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 16:53. |