![]() |
mijn golfjee(A)
![]() |
iemand ook nog foto's van dikke mk1's met een s-rorh uitlaat!?!
meeste wat ik voorbij zie komen zijn up-turn uitlaten. |
hier op de pagina staan er al 3 ?????
|
Quote:
dat zijn ook zo'n beetje alle s-rorh's in dit hele topic ;) zal misschien nog ergens 1 of 2 verdwaalden staan! |
|
Wat zijn dat voor wielen op de 1 na laatste ?
|
|
|
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
mag mn cabrio er ook bij ? :P
![]() |
![]() :thumbup: |
![]() |
Quote:
Iemand enig idee watvoor wielen dit zijn? :thumbup: |
@ Timmk1
Zijn volgens mij bbs velgen. Orgineel geleverd op bmw's |
Quote:
volgens mijn ook, EXIP heeft ook ongeveer zulke maar dan loopt het honingraat over de boutgaten heen ..... die van BBS dus niet .. dus zijn het BBS-en |
Ja, ze lijken op deze:
dit zijn melber velgen. Heb ze zelf liggen, maar weet nog niet goed wat ik ermee wil doen. Qua kleur en polijsten e.d, maar met goud hart zien ze er wel vet uit! |
Hoi,
heb t ff opgezocht en volgens de eigenaar zyn t 6,5x15" E49 (E50) Magnesium Rennsportfelgen uit 1981. BBSen dus... Onvindbaar en onbetaalbaar. Op E-Bay komen er wel s voorby. Ik ben ze volgens my nog wel s nieuw tegen gekomen op n Duitse site. Zal s ff zoeken hoor Gr Pim |
|
Quote:
Wie weet de kleurcode hiervan? Of is dit geen originele VW kleur? |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Mijne ( allowed ?)
![]() |
my style! :thumbup:
![]() ![]() |
God damn.. :green:
![]() |
:wow: Meer foto's ?
|
Lekkerrrrrr....
|
Have fun!
![]() Gr Pim |
De mijne ook maar een keer posten dan. Een oude bekende van hier waarschijnlijk... :)
Dit is onderweg vanuit Belgie naar Nederland, nog voor dat ik hem had ingevoerd. |
Quote:
Is dit de wagen waarvan SLS tuning het blok heeft opgebouwd met de 300+ pk G60? Dit vind ik toch wel 1 van de bruutste MK1's ooit :eek: |
@ Vains
Nee degene die jy bedoelt is volgens my van K-Tech zelf. Ze noemen die 1 Oma Ilse. Is echt maximaal bewerkt dat blok! Dit is ook n G60 maar zelfs zooooo clean, dat ze de intercooler weg hebben gehaald. ![]() Gr Pim |
Toch ook 1 van de mooiste kleuren op een mk1 en lichtblauw en bruin/oranje Super vet!!
|
die dames staan al maanden in het D&C album ;)
![]() ![]() ![]() |
Een 2 tal mooie cabbies:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Woow :eek: :
![]() |
Die poolse golf is echt superdik. Stond hier al een keer, maar kon hem niet terug vinden. Dat vrouwtje mag er btw ook wezen.
|
![]() :) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
op de wielen na........ super
|
super wielen :thumbup: zou ik graag zelf nog een keer bemachtigen!!
golfje is ook erg toff... leuke kleur voor op mijn polo :cool: |
Quote:
die wielen zijn gewoon nog nieuw te krijgen :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 21:41. |