![]() |
Eigen baas zeker? :D
Wat is dat precies wat je binnen hebt gekregen? Klepstoters oid? |
Quote:
Ja eigen baas. Zijn tuimelaars die via de stoterstangen de kleppen bedienen. Michael |
Haha LOL :D
|
Quote:
Wat doe je dan? |
Michael plaats voor huisvrouwtjes nieuwe keukens, met alle fratsen erop en eraan :) Een tijdje geleden zag ik de Tiki TowCar Crafter nog op de n65 rijden.
|
Quote:
Incluus happy end zeker... :tongue: |
Jaaaa en als hij komt plaatsen staan ze altijd -ó toeval- nog in hun ochtendjas !!
|
:d
|
Quote:
Hoe weet jij dat?Doen ze dat ook bij kozijnboeren? :D :D Michael |
Van de week de stalen remleiding gemaakt.
Wat een ellende als je met verschillende maateenheden werkt. :confused: Dacht ik dat ik 3/8npt nodig had bleek het 3/8 unf te zijn. ![]() Michael |
word wel steeds vetter:thumbup:
|
Quote:
Thanks :thumbup: Nog wel het een en ander detaileren anders krijg ik van mijn maat op mijn flikker. :D Michael |
Quote:
![]() |
Quote:
Sorry Alain maar wat moet ik daar mee?Dit is voor PROFESSIONEEL gebruik!!! :D Michael |
Stom, jij hebt inderdaad deze nodig :p
![]() |
:stick: ;)
Michael |
Quote:
;) |
Later dan verwacht maar ze zijn er.Klepveren van JPM uit Zweden.
Kunnen 16mm lift hebben en geven op 2mm voor coilbind ongeveer 370lbs. ![]() Eens kijken of het genoeg is ;) Michael |
Quote:
nee joh ![]() |
16mm kleplift lijkt me best genoeg :) en brake cleaner zouden ze in bussen van eene liter of 6 moeten verkopen
|
25Liter Remmenreiniger in grootverpakking.
Te gebruiken met de MoTip Technique hervulbare spuitbus. :D http://fasteners.fabory.com/Images/...9%20NL%20LR.pdf pagina 2 |
Aangezien ik al 3 maanden zit te wachten op een engelsman die een set kunstof koplampglazen zou maken heb ik besloten het zelf eens te proberen.
Ik ben niet goed in wachten dus..... Ik heb een origineel glas geleend(thanks Hans)en op een stuk spaanplaat gelijmd.Randje eromheen en volgegoten met giet gips. ![]() Nachtje laten drogen en dan de bak slopen en hopen dat het gips er goed uitziet. Ik heb al 0,75mm polycarbonaat liggen en als ik maandagavond mijn föhn opgehaald heb bij Evil ga ik eens kijken of ik het erin kan vormen. Michael |
Michael:
maat van mij heeft nog gele kunstofglazen liggen.. komen van zijn sprintovaal af.. dus voor liggende lampen.. bij interesse pm-etje svp... |
Vanochtend de houten bak gesloopt en voila..
![]() ![]() Michael |
Dit is wel gaaf zeg!
|
wordt dat polycarbonaat zo zacht dat het hella logo er ook in "zakt"
mooie oplossing :thumbup: binnenkort allemaal tiki koplampen te koop op budel ? :D |
Michael, kun je er geen tiki logi in relief in maken nu je toch bezig bent :)
|
Ik hoop inderdaad dat het hella logo er ook in zakt.
@ Evil ik ga eerst een gewoon setje proberen en als dat gelukt is wil ik er best een tiki in graveren en dan nog eens proberen :thumbup: Michael |
Gaaf, ik ben benieuwd naar het resultaat! :)
|
Ben ook benieuwd, wilde namelijk zelf geel glas voor m'n (staande) kever koplampen, maar kan de covers nergens meer vinden...
Wel even dat "made in germany" veranderen he :D |
Plexiglas in de oven verwarmen en dan over de mal leggen .
en aandrukken met een origineel glas. Föhnen gaat nooit lukken,je krijgt het nooit gelijkmatig verwarmd tot het punt je het kan vormen. Je moet alleen effe testen tot hoe heet je moet gaan in een oven. |
Quote:
Kijk dat is nou info waar ik wat mee kan. :thumbup: Ik weet intussen dat polycarbonaat tot 210 graden verwarmt moet worden om te kunnen vormen. Ik ga gelijk de oven aanslingeren :D Michael |
S U P E R cool :cool:
|
Dit is ook een goede manier ,maar dan moet je wel een nieuwe mal maken,van de binnenkant.
vacuum Ik ben bang dat er nu nog veel meer ideeen gaan bloeien :) |
Ik heb de oven op 250 graden gehad maar dit was nog niet genoeg.Ik ga zometeen als de vrouw slaapt verder.
Schat het stinkt in de keuken wat ben je aan het doen,niks schat :D :D Michael |
wacht eff ik zoek eff de temp op
|
heb je meer gegevens over de soort,
of staan er 2-3-4 letters op ? dan kan ik wat meer, tot nu toe kom ik op max 541K =268c verwerkings temp dus veel hoger.. |
er staat 9030 en 9034 op
Michael |
Hoe dik is je kunstof ?
|
0.75mm
|
All times are GMT +1. The time now is 12:32. |