![]() |
Ronnie, als je ze besteld, laat dat dan gelijk even aan Nigel weten, die zal ook een setje nodig hebben. ;)
|
Quote:
Ik heb ze toevallig vandaag gemailt :D |
Quote:
En wij hebben gebelt, dit gaat helemaal goed komen. Gr Ronnie en Nigel bedankt he.. :thumbup: |
Quote:
Als je hun mailt kryg je ze gratis, vorige week toevallig ook gemaild ;) Kreeg n paar dagen later n envelop in de bus met iets van 12 velgrand stickers en nog wat grote stickers. Goede service van hun :thumbup: |
Dan weten we nu ook wat we volgend seizoen veel zullen zien op meets nu je dit vertelt hebt :D
|
Quote:
:thumbup: |
@Gerard: lol
Ik denk dat ik me ook maar wat setjes van die stickers ga bestellen. Plak ik al die velgensetjes die ik hier heb liggen helemaal lijp met die dingen! :D BBS yo! |
Denk dat er toch wel genoeg met BBSen rond ryden volgend jaar ;)
|
Quote:
Ja man en echt je zou er ook nog veel bekijks mee hebben :thumbup: |
Ik heb ze ooit al eens via Ruud's VW Shop besteld
en toevallig die dingen er vorige week eens opgeplakt :D Maar orgineel is het dus al lang niet meer, haha. Deze wie ik heb moet je trouwens in 2 delen plakken. Eerst de rode achtergrond en dan de witte letters apart er over heen. |
tijd voor leipe shit
![]() |
dat is wel ruig ja.
geen foto's van de zijkant? |
enkel deze zal morgen nog eens wat huiswerk doen :D
![]() |
Quote:
vind deze echt geweldig! :thumbup: met de juiste kleuren spetters misschien wel perfect match op een harlekijn? |
beetje jammer deze foto je ziet net die BBS sticker niet zitten op die audi ha..ha :D
|
Meer foto`s zijn er niet van die Audi, auto is in delen verkocht en velgen zitten nu onder een Silvia.
|
Mijn liefde voor BBS :D |
:own:
zeker naais! toch iemand gevonden die t kon maken dus..? :thumbup: |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
Quote:
Hahaha, mafkees. Ik mis alleen een naafdopje en de stickers in de rand :thumbup: |
![]() Suicidal! :screwy: zo zal je mij niet zien staan :eek: |
Quote:
haha stoer man :thumbup: |
Quote:
:D |
Quote:
:D |
Quote:
tja vrouwen he... nadenken....... dat is er dan niet bij he... |
ik zie het probleem niet echt?
|
als ik er goed over nadenk weet ik het ook niet echt.. ik had vooral het gevoel dat die poot mischien een beetje gammel is.. maarja dat ligt er natuurlijk ook aan hoe zwaar dat die is.. en eigenlijk ziet ie er best stevig uit......
|
Enige probleem dat ik zie is dat je afschiet richting de poot, dat losse overhemd zich om die polijstborstel wikkelt, met haar er in, en het een beetje pijnlijk afloopt. ;)
|
Of je schiet met de rand voorbij de borstel, waardoor de rand hetzelfde toerental meekrijgt en vervolgens tegens je kanis knalt..... :D Ik heb dat al een keer met een alu ring van een veerpootbrug gehad. Kon vervolgens gelijk naar het ziekenhuis. Ik monteer tegenwoordig een ronde houten plaat achter de velgrand, zodat dit niet kan gebeuren. Ik moet wel zeggen dat de as van de polijstmachine waarop ik werk vele malen langer is, dus het effect ook veel heftiger.
|
Al het bovenstaanden, plus:
1) dat die drie gaten in de voet (op de uiteindes van de drie poten) er niet voor niets zitten... 2) die rubber mat niet veel zal bijdragen aan de stabiliteit Maar nonetheless, BBS'jes zijn :thumbup: |
BBS Le Mans
|
![]() |
Damn die is leuk straks ook maar ff 1 maken :)
|
Quote:
Wat zou ik die velgen ooit graag willen hebben :tongue: ![]() Het was gewoon balen dat ik niet mooi uit kwam met de Et waarde icm de adapters. Komend seizoen maar gewoon op LM's dan maar :D |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Dat is wel een uitdaging om te polijsten :thumbup:
|
Quote:
idd.. redelijk werk aan denk ik. gelukkig niet mijn uitdaging :D |
All times are GMT +1. The time now is 13:36. |