![]() |
|
Mooi man, als je sensor dus ook geen massa heeft is het toch logisch dat de meter niet goed werkt? Naarmate de druk hoger wordt neemt de weerstand toe lijkt me dan...
|
|
Die deurrubbers zitten inderdaad óók gelijmd. :thumbup:
|
Weet jij met welke lijm sikaflex ,bizon tix enz .....
|
ik heb ze met bizontix gelijmt :thumbup:
|
Ga ik ook maar doen dan want zo is het niks ;) kan ik ze er net zo goed af laten :rolleyes: zt eerst nog te denken om meer van de borg pennetjes te gebruiken want 4 is wel weinig is niet echt over na gedacht :D
|
Voor je claxon heb je toch de originele claxonknop op het stuur gebruikt toch?
Dan moet je ook een massa verbinding op je stuurhuis maken. Op de foto kun je zien waar het bruine draadje moet komen te zitten (rode lijn in de gele cirkel) ![]() |
Die zit er er idd nog niet op ! Ik ben hier daar wat massa draden vergeten dom dom dom loop nu allemaal tegen dingen aan die ik had kunnen weten.
Heb daar gisteren veel tijd mee verloren om dat ik niet gauw iets los kan laten :rolleyes: En dan verlies ik dus ook het stukje logische nadenken ;) :redface: |
Het venijn zit hem in de staart Peter :tongue:
|
Peter, al een tijdje niks gehoord, zit er nog een beetje schot in?
|
Ja hoor heb heel veel geld vergooid aan het probleem klapraam.
Dat ik ondertussen beter vaste nieuwe driehoek raampjes met nieuwe rubbers had kunnen kopen. Ipv eerst nog een setje klapramen gekocht waar de rubbers nog slechter waren dan de mijne. Dan een 2 hand accu gehaald met een Corrado thuiskomer die niet past en de accu laat niet op. Geld is allemaal over de balk gegooid waarschijnlijk ben ik mijn beoordeling en beslissingen volledig kwijt. Dat ik misschien beter voortaan met het meisje eerst over legt die staat er wat verder vandaan. Enige + puntje van de week kwam van Pim Dub Detail dat mijn spruitstuk zo goed als klaar is. En daar bij omt nog dat het Jezus druk is op de zaak begin op 06.00 en net als nu ben pas om 20.30 thuis.Goed voor het geld maar niet voor de vrije tijd en ik heb ze beide nodig :screwy: |
Quote:
Ik moet ze ook nog lijmen, maar dat gebeurt waarschijnlijk ook met Bizon Tix of iets dergelijks. :thumbup: |
Ja want zonder is echt een drama :D
|
Hoi style
Ik heb nu een dubbel spruitstuk voor 40mm solexxen of Webber Heb je intresse ? Is voor een 8v Mvgr nick |
Quote:
Huh??? :confused: Dacht dat ik die van je over zou nemen zoals ik geantwoord had in je PB.. Ik hoor niets van jou. |
Dat van die klapraampjes is wel minder! Had al wel vaker gelezen dat het met die rubbers echt een drama is. Kunnen ze niet een keer een knappe repro doen ofzo, daar heb je tenminste wat aan...
Over het algemeen is vrouwen en geld geen goed idee, maar mannen, auto's en geld is een nog slechter idee :D |
Quote:
Geen zorgen mijn spruitstuk is zo goed als klaar. En ik wil toch graag motorfiets carburateurs en ik ben een man van mij woord tegen over Pim ;) Quote:
Dat zou mooi zijn idd maar welk bedrijf pakt het op is wel vraag naar volgens mij. Al is het niet echt een simpel rubber en bij rubber zijn de mallen duur en het materiaal goedkoop. En bij aluminium precies anders om mal goedkoop maar materiaal duur |
ik heb mijn deur rubbers er in gekit, met rubber kit, heel dun streepje kit, rubber er in drukken deur dicht gooien en een dag dicht laten zitten zit knetter vast, en met bizon tix is zo gesmeer vind ik persoonlijk.
|
even de laatste pagina's de foto's weer is even door gelopen!
heerlijk project en staat allemaal keurig op de foto :thumbup: |
Quote:
Dat klinkt beter plus ik dacht ook even te zien dat Bison Tix de lak vreet. Rubber kit bedoel je dan de zwarte sikaflex of nie :D Quote:
Ja ik heb dan niet de nieuwste camera maar mijn Nikkon D40 doet het nog prima :D |
nog wat vorderingen peter ,,
inlaat al klaar gr gooi |
Nee nog niets gehoord van Pim ,vandaag was een vrije dag heb me maatje geholpen.
Die heeft een MK1 met een 1800DX met webers moesten de brandstof pomp met relais aansluiten. En wat kleine dingen maar hij start loopt nog niet mooi maar moet nog afgesteld worden. Hoe gaat het bij jouw ? |
Quote:
:mad: |
Hey.
gaat hier kut draait. nog niet. alles nagelopen. maar de puls die mist i. veel mense over de vloer met.kunde ma komen net zo ver als mij schiet niet op. jou ecu schijnt ob1 te zijn. dus dat werkte niet. klote. dus bij jou. nog niet veel vorderinge ach rustig blijfe.. komt vast goed. gr gooi |
Meer kunnen we niet doen Gooi wel vervelend dat het probleem maar niet te vinden is.
Hoop toch dat ik voor dit soort gezeur gespaard blijf :rolleyes: Geduld is een mooie zaak Rome was ook niet in een dag gemaakt :cool: |
Vandaag wat spulletjes netjes gemaakt hoop ik.
Lager van me klapraapjes vervangen de zwarte raamgeleiding aan de buiten kant was niet moeders mooiste meer. Deze heb ik nu in de grond verf staan en daarna mat zwart gemaakt. Moet alleen van de week nog in de blank gezet worden. ook heb ik me VDO oliedruk sensor gespoten deze is toch goed ik dacht eerst dat hij voor een 5Bar metertje geschikt was. maar ik heb op het type nr gezocht om dat niet alles meer goed leesbaar is op de onderste moer. Enigste wat ik goed zag was de 5Bar maar dat bleek het schakelpunt ze zijn O,5 Bar de 0 is niet zo goed leesbaar :D VDO 360-023 150Psi = 10.3 Bar Number on Contact: 30/9 Warning Contact: 7 psi = 0,48 bar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pinnetje is trouwens binnen gekomen! Bedankt hiervoor!
|
Hey peter
wat onderblok gebruik.jij. aba. of ander type. gr gooi |
Quote:
:thumbup: Geen probleem Ward Quote:
Ik gebruik de ABA onderblok en cilinderkop ;) ------------------------------------------------------ Ik ben niet gauw tevreden en ik zag er nog al tegen op want als het mislukte kon ik me klapraampjes wel vergeten. Ze staan in de blank en het zit er super op :thumbup: VDO Olie Druk Sensor ![]() ![]() ![]() |
lijkt netjes peter ...
zoveel werk maak ik er niet van :thumbup: hhahah eerst lope dan de koets aanpakken ,, geen krukas sensor meer liggen zeker :screwy: net dat klote ding .loopt waarschijndelijk mijne nu niet . wel puls ma te zwak . gr gooi |
Quote:
Ik zal nog eens zoeken voor je ,en voor het starten ben ik weer afhankelijk van Pim. Zo dra dit binnen is wordt dit missie 1 :D voordeel is wel als het zo ver is is hij zo goed als klaar ook. Ook niet verkeerd toch :thumbup: |
Quote:
hallo oke peter .. heb je niet in je huidige blok zitten , of heb je die afgedopt .. heb paar matrialen zaken gebeld maar niks over te vinde . erg iritand ,, zo zat ik ook peter zoveel mogenlijk klaar maken . dan starten en meteen testen , maar helaas gaat hier nu anders .. kabelboom en ecu meerdere keren in en uit ,, dus netjes make heeft nu nog niet zin eerst gebrul dan de rest maar hahah :thumbup: |
|
|
Toevallig een foto van de sensor :rolleyes:
|
Quote:
heb je whatsap .. heb wel op mijn tell rond busje met kabel en 3 polige stekker :thumbup: |
Heb geen whatsap zet hem anders o de mail
|
Quote:
mms wil ook wel |
All times are GMT +1. The time now is 02:51. |