Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf,Bora en New Beetle MK IV (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=17)
-   -   New daily: BoraT! (goes USA...) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=41721)

Christiaan 16-05-2011 07:46

Lekker hoor! Zal 'm volgende week wel eens van dichtbij bekijken...

Rick 16-05-2011 07:56

Dat ziet er erg netjes uit, lijkt trouwens net een M&M die in het midden zit! :thumbup:

Zweiter 16-05-2011 08:44

Gerk, nette combi zo, maar ik ben geen fan van de wielen, sorry...
Ik weet niet of het door de kleurencombinatie komt, maar persoonlijk word ik er niet wild van... Nou zal het ook niet je bedoeling dat ik er wild van word, als je er zelf maar blij mee bent toch?

je bora is wel lekker herkenbaar zo met de US-plaat, kom je vrij geregeld tegen :)
ben benieuwd hoe de velgen IRL eruit zien onder je Bora.

Misha 16-05-2011 09:44

Eensch.. hoop commotie, ik had een setje dikke 3-deligers verwacht. Dan valt dit een beetje tegen..
maar 't staat wel aardig ofzo maar ze hadden in het zilver of wit meer wow-effect gehad denk ik.

JeeWee 16-05-2011 11:21

staat er in real life erg fijn bij, mooier dan ik had gedacht!

Johanva1 16-05-2011 11:45

mooie auto Gerk, vind die mistlampen ook mooi staan (is dat orgineel ?) Wielen staan hem goed.

Lennart 16-05-2011 12:01

Quote:
Originally Posted by JeeWee
staat er in real life erg fijn bij, mooier dan ik had gedacht!

x2! :)

Split52 17-05-2011 09:43

Quote:
Originally Posted by Misha
Eensch.. hoop commotie, ik had een setje dikke 3-deligers verwacht. Dan valt dit een beetje tegen..

Is dit niet wat van een pot en een ketel, hoop poehaa en als het er dan op aan komt valt het toch wel ietsje tegen.

@freak, in het echt ziet het er inderdaad mooier uit dan de foto's doen lijken. Wel een frisse en weer eens wat anders dan de mainstream keuze.

Beetlefreak 17-05-2011 13:45

Quote:
Originally Posted by Zweiter
...Nou zal het ook niet je bedoeling dat ik er wild van word, als je er zelf maar blij mee bent toch?

je bora is wel lekker herkenbaar zo met de US-plaat, kom je vrij geregeld tegen :)
Haha, nou ja tuurlijk doe je het voor jezelf! Ben er zelf erg blij mee, precies zo geworden als ik had gehoopt.
Iedereen mag daar het zijne van vinden, wees kritisch :)

Waar spot je me geregeld dan? Weet zo niet meer waar jij in rondrijdt behalve de Lancia.

Quote:
Originally Posted by Johanva1
mooie auto Gerk, vind die mistlampen ook mooi staan (is dat orgineel ?) Wielen staan hem goed.
Thnx Johan! Zijn niet originele mistlampen. Deze set heb ik via Ebay.
Worden wel geschakeld via de originele mistlichtstand op de verlichtingsschakelaar.

Misha 17-05-2011 14:07

Quote:
Originally Posted by Split52
Is dit niet wat van een pot en een ketel, hoop poehaa en als het er dan op aan komt valt het toch wel ietsje tegen.
Lastig om mee om te gaan hè, iemand met een eigen mening.. serieus, bespaar jezelf de moeite en reageer gewoon niet :rolleyes:

LuNaTiK 17-05-2011 15:12

Pas maar op, Split zit volgende week in jouw buurt...

lager 17-05-2011 15:46

sommige vinden van een ander nooit iets mooi.

ik vind het er goed uitzien. en weer eens wat anders als iedereen

HannoverEdition 17-05-2011 15:53

Quote:
Originally Posted by lager
sommige vinden van een ander nooit iets mooi.

Amen! :thumbup:

Quote:
Originally Posted by lager
ik vind het er goed uitzien. en weer eens wat anders als iedereen

x2 :D

Misha 17-05-2011 16:01

Inderdaad, en sommige hebben moeite met lezen.. paar quotes uit het topic:
Quote:
Quote:
Quote:
Mooi die Aristos..
Wel een net ding zo
maar 't staat wel aardig

Zijn maar héél weinig projecttopics waar ik in reageer, laat staan 3 keer én positief ;)

Mister Cool 17-05-2011 18:44

Quote:
Lastig om mee om te gaan hè, iemand met een eigen mening.. serieus, bespaar jezelf de moeite en reageer gewoon niet :rolleyes:

Mijn mening, reageer dan gewoon niet :D

Staat verder netjes Gerk, ben benieuwd naar de real life aanblik!

Volksweazel 17-05-2011 19:17

Quote:
maar 't staat wel aardig ofzo maar ze hadden in het zilver of wit meer wow-effect gehad denk ik.

Als iedereen aan Misha zijn verwachting gaat voldoen rijd heel Nederland met dikke 3-deligers........... dat zou pas tegenvallen :D

Misha 17-05-2011 19:22

Fakking hell zeg.. alle haters van noordelijk Nederland komen even hun plasje doen.
Ik zal nog eens mijn zeer geapprecieerde mening geven als er wat te zien valt daar :rolleyes:

Envy.

Rick 17-05-2011 19:32

Ook daarom een tijd gezeik gehad op Cleaned omdat ik Audi velgen niet onder een Opel vond staan. Nou, de wereld was te klein volgens de eigenaar! :thumbup:

boravariant1976 17-05-2011 20:50

@Gerk: NICE...ziet er Dikkk uit jouw Bora......respect voor jouw style :)

Jammer dat sommige meningen een topic onnodig met weerwoorden vervuilen......!

vinnietuning 17-05-2011 21:59

mistlampen staan super hoor :thumbup:

heb je nu ook mistlampen in de koplampen ?

de wielen vind ik super dik, kleur iets minder maar je doet iig je eigen ding en daar heb ik alle respect voor Gerk ;)

have fun in oostenrijk... :D

All times are GMT +1. The time now is 19:35.