![]() |
Beetje netjes opgedroogt?
|
Quote:
Zeker weten :thumbup: ![]() |
Mooi zo! Ik denk dat de kap nog een keer moet, maar dat kan volgend jaar bouwvak wel :D Dat bruine kleurtje komt echt mooi uit met al dat zwart en die wielen.
Ook vind ik die YokoHema's super staan :thumbup: |
Ik vind de banden ontezettend lelijk. maar ja, moet toch wat..
Achterlichten heb ik ook nog een donkere tint gegeven. Volgend jaar bouwvak al? Dat schiet lekker op. :D |
Vind de bandjes ook niet verkeerd staan... nu nog ff een setje spacertjes regelen en dan een set bergcup wielranden erom...dat zou `m goed doen :)
|
ziet er goed uit ! echt netjes.
wielen staan ook erg goed! |
vind die banden zeker niet lelijk,past goed in het totaalplaatje:D
mooi geworden hoor,helemaal goed:thumbup: |
Quote:
Misschien een idee voor volgend jaar :D |
kleine update..
Vanavond de bumperhoekjes opgehaald. ![]() ![]() |
wat voor bandjes liggen er eigenlijk om?grappig profiel...
|
Quote:
Yokohama's... |
gadverdamme, wat lekker :D :thumbup:
|
Quote:
thanx :D |
Afgelopen week weer stil komen te staan met de Golf 4.. dynamo laade niet meer door een kapotte zekeringskast..
Nieuwe kast erop gezet en hij is weer perfect.. Oud ![]() Nieuw ![]() |
Vandaag mijn isolatiematten binnen gekregen. Kan ik deze week eindelijk weer verder met het interieur van de 1..
|
1tje ziet er f*ckin vet uit :thumbup:. Lekker dik met die kleine wieltjes. Kleurencombo is ook echt gaaf. Wat een gedoe met die golf 4, hopelijk houdt hij het nu goed vol!!
|
dus het was BBQ onder de mk4 kap..
|
Quote:
Hoop het ook dat de 4 het een beetje vol houd. heeft nu al met al genoeg geld gekost wat ik beter in de 1 had kunnen steken.. thanx voor de complimenten :thumbup: Quote:
Klein beetje maar gelukkig.. :D |
zit je niet mee met de mk4.. maar de einser word erg leuk
|
Tegen alle verwachting is de Golf 4 vandaag in 1 keer apk goedgekeurd. :)
Verder weinig meer gedaan aan de mk1. De nieuwe issolatiematten liggen erin en de bekabeling voor de audio. |
All times are GMT +1. The time now is 09:38. |