Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Summertopic jettaracings jetta's! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=30171)

JettaPowerrr 02-05-2008 17:09

:iamwithst :D

Mooi spul, hè, die Jetta's. :cool: :wow:

jettaracing 02-06-2008 22:43

Even het jetta topic uit de sloot vissen .......
Hij staat al weer klaar hoor de witte ,deze week tussen de bedrijven door nog even met de motorruimte aan de gang geweest !

Hier alvast een kleine sneakpeak......

Hij zal er Zondag bij zijn in Bergum!!

ronnie_v 03-06-2008 08:51

ik vind die witte ook helemaal top :thumbup:

jettaracing 05-07-2008 21:15

En ja hoor, het Zomerseizoen is weer in volle gang !

Vanmorgen de rode jetta maar even goed aangepakt ,want die was weer aan een goede poetsbeurt toe !
Ja ,dat heb je nou eenmaal met rode auto's ,zeker als ze voor dagelijks gebruik zijn natuurlijk.

Ook is de poetsset weer ietsje uitgebreid ,met een aantal Meguiars producten ,en het resultaat met de nieuwe Next generation van Meguiars mag er zijn hoor ,dat spul is echt goed !

Even netjes voorgepoetst met Deep Crystal Polish II van Meguiars ,daarna machinaal de Next generation Tech wax erover ,en glimmen !!!!!

En ook heeft de witte jetta eenzelfde behandeling gehad ,en daar ben ik vrijdag even mee naar de airstrip in drachten geweest .
En kreeg daar ook nog eens een beker van de jury !!!!

de "Best of Wheels&Tires " street legal drachten !

Was een leuke verrassing natuurlijk!

Morgen gaan we eerst een ritje doen naar Duitsland ,even buurten in Lingen (vw treffen )
Dan volgende week naar MIVW ,we hebben er weer zin in !!

jetta mk1 '82 05-07-2008 23:19

zo je wagen park glimt weer netjes !!

en de prijs is zeker terecht, heel mooi setje velgen !

gr. Martijn

Domi 06-07-2008 07:54

Werdt zeker tijd dat er weer eens gepoetst werdt ;)

Ze staan er weer netje bij wytze... :thumbup:

Heb hier ook nog wel een rode golf 2 GTD staan voor je ;) :D heeft wel een poetsbeurt nodig.

Alberto 06-07-2008 08:32

Quote:
Originally Posted by jettaracing
vrijdag even mee naar de airstrip in drachten geweest .
En kreeg daar ook nog eens een beker van de jury !!!!

wie was de Jury daar ...want ik kreeg ook nog een telefoontje van Alex mars
dat hij de prijzen beschikbaar stelde , en nog een jury zocht
maar ik heb er niks meer van gehoord hoe dat afliep

JurjenV 06-07-2008 08:51

Kijk, das altijd leuk een prijs, en onverwacht nog meer.

Hoe staat het eigenlijk met je bumper project? Zit daar nog schot in?

Rinus66 06-07-2008 17:56

Heb vanmiddag de witte even bewonderd :thumbup:

Beetlefreak 07-07-2008 08:11

Âlde pokaaalsiiger jongeeee :D:D

Vrijdag al een Siliconen-pokaaal op de streetrace en zondag er weer een bij. Wordt nog krap in de schuur :tongue: :tongue:

Ebut 16-07-2008 17:13

Tijd voor een nieuwe prijzenschuur :D

Op MIVW alweer raak :rock:

jettaracing 10-08-2008 13:43

Zo ,de vakantie weer om ! Morgen weer aan het werk ,maar heb gelukkig nog wel iets aan de auto's kunnen doen !

Ik had me voorgenomen om deze keer in de zomervakantie niet te veel met auto's bezig te gaan ,maar op één of andere manier lukt me dat toch steeds niet :shake:

Ik heb eerst de golf van m'n schoonzusje aangepakt ,en daar een andere motor ingebouwd ,want die 1300 motor begon te lekken (koppakking en olie) en ook was de koppeling aan vervanging toe ,dus heb ik daar de oude motor van JettaMaNiA ingebouwd (1600 carburateur motor incl 5 bak) ,compleet met alle aanbouwdelen en bekabeling.

Maar met het warme weer van de afgelopen weken gaat het allemaal iets minder snel natuurlijk :tongue:

Ook heb ik van Berend's jetta (LuNaTiK ) de klepstoters vervangen ,en die jetta rijd en loopt ook weer netjes !

En ook heb ik de motor van de rode jetta maar even aangepakt ,want die klepstoters maakten al sinds de aankoop wat lawaai ,maar dat begon de afgelopen tijd steeds erger te worden !
Dus een set klepstoters opgehaald ,tezamen met een nieuwe distributieset en v snaar !

Steld op zich niet eens veel voor ,het vervangen van de stoters ,en de motor heeft na vervanging nog nooit zo mooi gelopen !!!

Ook meteen het kleppendeksel even opnieuw gespoten en de motoruimte weer even fris schoongemaakt ;) (foto's volgen nog wel even )
Ook zitten er een paar nieuwe voorbanden omheen (nankang Ns2 ) ,want de Lassa's waren nu echt op :D

Voor de vakantie nog even lekker in de was gezet ,en zijn we mooi een weekje in Appelscha geweest in een stacaravan met de vrouw en kids !

Dikke kar erachter :cool: ( ja ,in de kleur L90E van volkswagen :rolleyes: )

Binnenkort (als ik er tijd er voor heb) wil ik nog een aantal roestplekjes netjes gaan bijwerken ,maar technisch is ie eerst er weer klaar!

Fabian_GTI 10-08-2008 14:28

Ook nog altijd lekker bezig zo te zien :D

Groetjes!

Erik 10-08-2008 14:31

Toch maar wat sleutelen in je vakantie. ;)
Weer genoeg werk verzet.

jettaracing 10-08-2008 19:56

Inderdaad ,deze week eerst maar even lekker bijkomen op het werk :D

Hier nog een paar motorruimtefoto's ;)

:cool:

ArjenE 10-08-2008 19:59

ziet er netjes uit zo!

jettaracing 15-08-2008 22:05

Kleine update ,vanmorgen de auto van voren 3 cm lager gezet !
Ik had m vorig jaar 3cm verhoogd dmv hogere veerschotels ,omdat de vrouw erin zou gaan rijden ,en hij met de toenmalige velgen wel erg laag lag !

Nu de Borbet's er weer onder zitten ,en er nieuwe banden eromheen zitten werd het weer tijd om de auto weer in z'n oude (lage) stand te zetten :D

:thumbup:

stinne#82 15-08-2008 22:25

Ziet er allemaal weer goed uit. Hopelijk zie ik jou en de andere Frieslanders zondag...

jettaracing 15-08-2008 22:57

Quote:
Originally Posted by stinne#82
Ziet er allemaal weer goed uit. Hopelijk zie ik jou en de andere Frieslanders zondag...

Er komen wel friezen,alleen ikzelf niet ,ik ben dit jaar verhinderd jammer genoeg !
Ook komt LuNaTiK dit jaar niet ,hij is op vakantie in duitsland .
Maar er zullen vast wel een club friezen zijn , volgend jaar zullen we wel proberen allen aanwezig te zijn !

Alberto 16-08-2008 10:38

Quote:
Originally Posted by jettaracing
Er komen wel friezen,alleen ikzelf niet ,ik ben dit jaar verhinderd jammer genoeg !
Ook komt LuNaTiK dit jaar niet ,hij is op vakantie in duitsland .
Maar er zullen vast wel een club friezen zijn , volgend jaar zullen we wel proberen allen aanwezig te zijn !

aantal friezen zal dan niet hoog zijn denk ik
als jullie ook niet gaan Wytze ..

All times are GMT +1. The time now is 20:52.