Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Richard heeft weer een oldy (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18310)

DÁ-BRT 25-08-2006 09:21

Juist dat snap ik ook niet. Ze vernietigen zomaar iets van iemand waar ze geen eigenaar van zijn.

arnus71 25-08-2006 09:50

Wat een verhaal zeg, ongelofelijk! Lijkt me duidelijk dat iemand een flinke fout heeft gemaakt daar, lijkt wel dat iemand gewoon zin had om een auto te vernietegen terwijl dat duidelijk (nog) niet aan de orde was.

Nu maar hopen dat Richard ergens gelijk kan krijgen, want dit moet wel bestraft worden!

ArjenE 25-08-2006 10:08

joh... toe maar... maar hij kan toch niet zo "kant en klaar" de pers ingegaan zijn? met alle dingetjes er nog op en in?

Richard 25-08-2006 12:33

kentekenbewijs en de sleutels liggen hier nog.. dus er is gewoon een proedure fout gemaakt.

achteraf had ik de bergingsdienst moeten vragen als er iets met de auto azou gebeuren dat ze mij moesten bellen

Richard 25-08-2006 12:35

Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
Juist dat snap ik ook niet. Ze vernietigen zomaar iets van iemand waar ze geen eigenaar van zijn.

heeft met de dagwaarde van de auto te maken. waarneer een auto minder dan 450 euro waard is in hun ogen dan volgt er een procedure. auto's meer dan 450 euro gaan richtinf=g de verkoop

maartenunplukt 25-08-2006 12:37

Quote:
Originally Posted by Richard
kentekenbewijs en de sleutels liggen hier nog.. dus er is gewoon een proedure fout gemaakt.

achteraf had ik de bergingsdienst moeten vragen als er iets met de auto azou gebeuren dat ze mij moesten bellen

Maar wie verwacht nu dat ze je in beslag genomen auto na een paar weekjes de maalmolen ingooien? Ik hoop dat je die gasten flink laat zweten.

En ik zal dat mistlichtje extra koesteren :tongue:

Melvin 25-08-2006 12:38

Quote:
Originally Posted by Richard

nja, ze moeten je toch gewoon sowieso laten weten wat er met je auto gebeurt...

kan het nauwelijks geloven dit allemaal... zo typisch holland...

vwleusden 25-08-2006 12:52

Die gasten moeten ze in de schredder gooien.

Alex 25-08-2006 13:51

Man, hier zijn geen woorden voor!
Hoop dat je er meer aan over houdt dan die 70 euro en dat er daar koppen gaan rollen, zou in dit geval niet eens alleen spreekwoordelijk van toepassing zijn! :mad:

Ron21 25-08-2006 14:05

Dit is echt ziek..........nachtmerrie :eek:

DÁ-BRT 25-08-2006 14:39

Dagwaarde juist.

Mijn golf 1 diesel is afgelopen vrijdag totalloss verklaard en vandaag heb ik de bevestiging van de taxateur (schade expertise binnen)

De dagwaarde van de auto voor het ongeluk is door de (partijdige) expert vast gesteld op 850 euro. Dit bedrag is hoger dan in eerste instantie omdat ik voor 2500 euro aan bonnen van nieuwe onderdelen heb overlegd. Hij vond dat de dagwaarde daardoor zeker 200 euro omhoog ging.

Dan heeft hij foto's en de staat van de auto op een stoort site gezet waar alleen geregistreerde opkopers komen. hij noemde het volgens mij waardemarkt. Het hoogste bod op de golf was 450 euro......

Resultaat: BRT krijgt als hij de auto houdt: 850 euro - 450 euro = 400........ Of als ik de auto inlever en dan gaat hij naar de hoogste bieder en dan krijg ik 850 euro.

Hoe dan ook ik snap er geen hout van. Heb tegen hem gezegd dat ik het na het weekend wil laten weten en dat ik het er niet mee eens ben. (de waarde vind ik veel te laag)

Kortom ik denk dat jouw dagwaarde voor een hele nette jetta aan de lage kant gegokt is.

Laat ze maar aan kunnen tonen waarom het zo laag was.....

Sterkte ermee.

Erwin G60 25-08-2006 15:26

Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
Dagwaarde juist.

Mijn golf 1 diesel is afgelopen vrijdag totalloss verklaard en vandaag heb ik de bevestiging van de taxateur (schade expertise binnen)

De dagwaarde van de auto voor het ongeluk is door de (partijdige) expert vast gesteld op 850 euro. Dit bedrag is hoger dan in eerste instantie omdat ik voor 2500 euro aan bonnen van nieuwe onderdelen heb overlegd. Hij vond dat de dagwaarde daardoor zeker 200 euro omhoog ging.

Dan heeft hij foto's en de staat van de auto op een stoort site gezet waar alleen geregistreerde opkopers komen. hij noemde het volgens mij waardemarkt. Het hoogste bod op de golf was 450 euro......

Resultaat: BRT krijgt als hij de auto houdt: 850 euro - 450 euro = 400........ Of als ik de auto inlever en dan gaat hij naar de hoogste bieder en dan krijg ik 850 euro.

Hoe dan ook ik snap er geen hout van. Heb tegen hem gezegd dat ik het na het weekend wil laten weten en dat ik het er niet mee eens ben. (de waarde vind ik veel te laag)

Kortom ik denk dat jouw dagwaarde voor een hele nette jetta aan de lage kant gegokt is.

Laat ze maar aan kunnen tonen waarom het zo laag was.....

Sterkte ermee.

Dan moet je je auto laten taxeren dan krijg je de taxatiewaarde weer.Ik weet van een ventje uit drenthe had een rally g60 3jaar aan het knoeien geweest elk schroefje in handen gehad maakt proefritje rijd tegen een boom auto niet getaxeert kreeg alleen dagwaarde terug had weet niet hoeveel verlies dat is zonde.
Dus laat je auto gewoon taxeren als ie meer waard is dan de dagwaarde dat is mijn tip ;)

PeterZ 25-08-2006 16:58

<KoosSpee mode>
Tja, het is ook niet slim om meer dan 50 kilometer per uur te hard te gaan. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten....
</KoosSpee mode>

Wat een sukkels zeg, kunnen ze zich niet eens aan hun eigen regels houden.
Sue them for what they've got! :mad:

Richard 25-08-2006 17:57

dat is juist het probleem ze hebben nooit hard kunnen maken dat ik 50 te hard reed.
daarom had ik mijn rijbewijs ook zo snel weer terug.
ik ben er nog steeds stellig van overtuigd dat ik slechts 30 te hard heb gereden.

boerenweggetje reed ik 90.. schijnbaar ene op de andere dag mag je daar 60. nergens aangegeven. was altijd 80 daar.

rallye16vt 25-08-2006 18:32

Wat ga je nu doen dan? En das op zich toch een grote fout, zo andermands eigendom verschredderen, tenminste zolang jij er nog geen afstand van hebt gedaan.

Richard 25-08-2006 18:47

terugvorderen. financieel gezien dan

Matheo 25-08-2006 18:57

damn... dit slaat echt nergens op..

Gijs 27-08-2006 22:59

70 euro dagwaarde? Dikke hengel! Oud ijzer prijs is nog meer! Wat een pikkies zeg. Je moet iig doorgaan tot het laatst.
Koop anders voor die 70 euro een golf 2 en peer hem ergens bij de domeinen de gevel in :drive: /edit; doe maar een ouwe gare ford sierra ofzo, een VW zou zonde zijn ;)

En wat je zelf zegt, tis maar blik en gelukkig niks met je fam. Toch blijft het zuur maar het is te vervangen. Vrouw en kinderen niet. Veel succes!

Beetlefreak 29-08-2006 09:24

Oei!! Krijgt je verhaal van de Streetrace toch nog een heel vies staartje :(
Wat een dwazen zeg. Succes ermee!

Richard 15-09-2006 08:43

en weer een nieuwe dialy..

polo g40 van 1992..
kijken of we daar iets mee kunnen

All times are GMT +1. The time now is 07:36.