![]() |
Wat een nette auto zeg!
|
|
Super updates en dikke proficiat met je prijs ! Toch leuk als je waardering voor je wagen krijgt ! Ben benieuwd hoe de schroefset bevalt, ben ook nog opzoek naar een nieuwe.
|
|
Wat ga je met de oude set doen?
|
Quote:
Die set is inmiddels naar een kameraad die hem onder zijn golf 1 2.0 abf set |
thnx allemaal
inmiddels zit de schroefset er onder incl bonrath toplagers. De jetta staat nu rondom nu +/- 1cm lager. Ook heeft willem gisteren de achterste 3 ruiten vervangen door de groene en de linker portier heb ik nu ook voorzien van de groene klapruit en portierruit. Morgen vroeg eerst uitlijnen en daarna de rechter portier afbouwen. |
Goed bezig niels
|
en is hij nu klaar...
|
Quote:
denk het niet :cool: |
|
Jetta ook weer mee maar de 9e Watercooled MK1 Meeting in Assen.
![]() |
:thumbup:
|
En hoe is het nu met je JETTA..
|
Ben druk bezig met wat onderdelen bij elkar ze zoeken
plannen voor deze winter zijn: - gehele kabelboom en zekeringkast ombouwen van oud naar nieuwe type ( druk zoekende naar de achterste kabelboom van het interieur van een jetta) - stoelen opnieuw naar de bekleder - andere dashboard monteren (ligt klaar) - en nog een paar dingen wat ik wil doen, maar dat zien jullie wel als het zover is :D |
Quote:
Hey Niels mooie jetta man! Ik ben ook met 1 bezig nu was mijn vraag: waar heb je die witte knipperlichten vandaan? |
Quote:
op ebay onder Artikelnummer: 350631313113 staat een nieuw setje. |
Die kenteken uitsparing is zwart. Is dat gespoten of een plaat/sticker? Vind het echt mooi en het het welis vaker.
|
witte knippers zijn als het goed is ook bij werk34.de te bestellen
en bij de kenteken achter zit een originele kunststof plaat achter van een luxere versie |
en nog weer bezig geweest met je JETTA niels...
|
Quote:
Is een originele plaat van de luxere uitvoeringen |
|
|
|
net je hele topic doorgelezen. Chapeau voor al het werk en wat een ubertoffe auto!!!
|
Bij deze gaat de jetta de verkoop in
Zie verkooptopic http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=116504 |
Jammer Niels, wat gaat ervoor terug komen?
|
Quote:
Als de jetta (en bolf helaas ook) weg zijn, dan komt er een zgan zwarte golf 6 gtd voor terug :D En misschien daarnaast nog een golf 1 van voor 1978 voor een project |
|
hele mooie foto's!!
jammer dat die dan toch weggaat. |
|
|
|
is dit wat voor je jetta ??
op ebay :121200923398 ![]() |
|
ziet er goed uit,onder de jetta.
![]() |
en nu weer ombouwen naar benzine......
![]() |
Dit topic heeft "even" stil gelegen :D
Maar de auto is er nog steeds. Heb helaas geen fatsoenlijke reacties gehad op de auto. Hij blijft in de verkoop maar niet actief. Afgelopen jaar heb ik hooguit 1000 km met de jetta gereden en staat vooral stil in de garage. Bbs rf zijn reeds een tijd de deur uit. Hiervoor in de plaats vorig jaar een setje nieuw G60 staal gekocht waarvan de achterste verbreed zijn naar 8j. Deze had ik even snel gespoten. Tevens nog een golf cl lip aan de voorkant gemonteerd Zo stond hij er bij ![]() Echter vond ik het niet mooi dat de voorste nog origineel waren. Dus paar weken geleden de voorste ook laten verbreden naar 7j Tevens helemaal opnieuw grijs gespoten. Enkel nog 1 band monteren en dan kunnen ze er onder. ![]() ![]() ![]() Verdere plannen voor dit jaar, Kilometers maken aangezien we er nu toch voor moeten betalen |
Mooie wielen
|
dat is jammer,was net zo'n mooie Jetta 1
verkocht op 31-07-2015 ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 16:08. |