![]() |
Ging mij om het gebouw idd. Zie nu dat hij op zijn zijkant staat.
|
Staat gewoon rechtop hoor Jaap
|
Rare aaiphoney
|
Quote:
:goodpost: |
Met een telefoon moet je ook bellen....
|
Hey, da's die van het scirocco SL tpoic, prachtig pand, zoiets zou ik ook echt heel graag willen...
|
Quote:
wie niet :) ... het zou wel een raar beeld zijn als er overal dezelfde gebouwen zouden staan :) |
Da's juist het gave aan die oude fabriekspanden, die hebben allemaal zo'n apart en gloomy sfeertje hangen, heerlijk gewoon...
|
Quote:
idd...karakter :) |
Mooi stekkie inderdaad. Handig zo'n overhead motorlift :D
|
klein stukje bij de werkplaats aan gemaakt voor de verspannende machines
|
Gaaf Sjinkie!
|
Mooi spul Sjinkie :thumbup:
|
Netjes!!
|
Netjes maar zal niet enkel hobbymatig zijn denk ik zo..:-)
|
Mooi voor elkaar zo Sjinkie !
|
http://www.datona.nl/werkplaatsinrichting.html
Ik weet niet of iemand deze al eens heeft gepost. Site gevonden waar zulke prachtige inrichtingen kunnen besteld worden. Let wel op de prijs is toch redelijk duur. Grtz Wim |
Dat is allemaal heel mooi ja..maar wel gruwelijk duur..
en eigenlijk..ben ik nooit zo kapot van lades vol gereedschap.. het is mij al meer dan eens gebeurt dat ik snel even een nieuw stuk gereedschap kocht of leende omdat ik dacht dat ik het niet bezat maanden naderhand kwam ik het dan tegen..ergens in een lade.. doe mij maar een bord aan de muur ..eventueel de vorm van hetgene wat er hoort te hangen met textmarker getekent erop,..zodat je 'ziet' dat er iets weg is.. nou heb ik wel jarenlang 2 componenten autolak op lopen snuiven dus mijn geheugen is niet meer 'je van het' zeg maar.. |
![]() |
Die heeft weinig negatieve veerweg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Hij is al eens voorbij gekomen dankzij René maar ik zou nog steeds wat meer posten...
Bij deze, mijn garage! Voor de renovatie was 't altijd een bende: ![]() Dus maar een plannetje gemaakt: ![]() En aan de slag gegaan: ![]() En na flink door klussen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben dr best blij mee! :D |
Supernette garage man! Die oude olieblikken en nummerplaten maken het helemaal af :thumbup:
|
:wuv: :wuv: :wuv: :wuv:
|
Pffff, moet ik dáár nou jaloers van/op worden?
JAAAAAA! :tongue: |
Hahahaha, Thanks!
|
dat is geen garage! dat is een museumpje aan eigen huis.
heel erg gaaf man, ik ben met mijn sleutelruimte dik te vreden maar dit is toch wel erg gaaf aangekleed |
@Volksfahrer: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
![]() |
![]() |
Das geen garage/werkplaats.....ik zie geen eens gereedschap. En kan me niet voorstellen dat je vrouw vrolijk wordt als je aan het lassen bent (blijft een Opel ;) ) en zij staat eten te koken :D
|
Dit zou mijn woning kunnen zijn :D
|
Quote:
Mijne juist wel, want dat betekent dat ik thuis ben én aan een VW aan het lassen ben :tongue: |
ziet er ook niet naar uit dat er nog een stel overzetdorpels in moeten in die C1 Coupe..
|
.
|
Quote:
en op dat trap muurtje tussen de ford en de eet tafel was de metser ookal serieus beschonken aan de schuine lijnen te zien mvg |
Ford?:D
|
oud type Fiesta Coupe...met achterwielaandrijving
|
All times are GMT +1. The time now is 02:40. |