![]() |
Hahaha nu nog nieuwe bougie kabels he! Hahaha. Maar die wielen zijn echt mooi niet normaal.
Gr Ronnie |
Quote:
![]() Echt dikke wielen |
De velgen zijn echt netjes geworden, en onder de kleur van de Corrado gaat dat super staan!
|
Dat zijn miljaar zeer schone velgen die je hebt Nigel! :thumbup:
Wordt echt tijd dat het zomer wordt, dat ik voor de mijne ook eens een setje kan bestellen en monteren! :redface: |
Loving the wheels :cool:
|
Super die velgen
Gaat echt mooi staan onder corrado |
Volgens Bobbel, is die muis voor met piepende banden door de bocht te gaan.
Hahaha. Gr Ronnie |
Quote:
lol! :D |
dan moet hij aan de andere kant ook 1 leggen,
anders valt hij bij het draaie naar de andere kant door de mand. :D |
Quote:
:D Gister mij nieuwe bougiekabels binnengekregen. Laatst zat ik namelijk even aan de kabels te draaien met lopende motor en toen kreeg ik een optater :D Gelijk maar even nieuwe besteld maar dan in het zwart voor de OEM look... ![]() ![]() Hij rijd weer een stuk lekkerder nu :thumbup: |
netjes nigel....
en wat zie ik daar,ruitesproeiervloeistof in carr.kleur? oog voor detail he:lmao: |
Quote:
Dat is kinky he Gerben :D |
very nice, nu nog die rechterslang(bestuurderskant) vervangen en dan is echt alles netjes onder kap :thumbup:
|
Quote:
en dan ook even een accudeksel in kleur :rolleyes: |
Quote:
Die slang moet ik inderdaad nog eens vervangen, en voor de accu wil ik nog z'n originele accutas voor hebben. Eens kijken of die nog bij VW te krijgen zijn... |
Heel netjes, Nigel...heel netjes
Gr Ronnie |
Vandaag de bandjes binnen gekregen
![]() Falken ziex912 in de maten 195/40/17 en 205/40/17! Het was even zoeken naar de 195ers maar heb ze uiteindelijk kunnen vinden. Ik weet niet of iemand ervaring heeft met www.banden-pneus-online.nl maar het was mijn eerste keer en de service is top :thumbup: Zaterdag worden ze op de velgen gelegd, kan ik misschien zondag eens even passen :rolleyes: |
Dus zondag met een beetje weer wat foto's schieten?
Gr Ronnie |
Quote:
Dat is wel de bedoeling ja. Hopen dat het dan een beetje droog is. Als jij dan ook even de BBSen eronder knoopt dan kunnen we samen wat foto's schieten :thumbup: |
Dat is indd de bedoeling dan ja,.BBS eronder zaterdag ff binnenkuipen aanpassen.
En dan bel ik je wel even zondag. Gr Ronnie |
oh... gaat een mooie fotoshoot worden ;)
|
En hier zijn de foto's, helaas was het zonnetje al weg:
Laat het commentaar maar komen :D |
geen commentaar..... prachtig
|
Heey hoe kan dat dat de zon weg was? hahaha..
Gr Ronnie het was gezellig. |
blijft het een geslaagde combi vinden ... :thumbup:
|
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice!
|
Quote:
Ja he? Een MK II en een Corrado samen is altijd mooi :D :D :thumbup: Gr Ronnie |
:rock: Me Like :wuv: ,staat echt super goed..idd goede combi !!!!
|
Quote:
Dat krijg je als mensen naar de auto komen kijken als ik hem aan het wassen ben :D @Mark: Bedankt voor het monteren van de bandjes :cool: @de rest: bedankt voor het commentaar :thumbup: |
Quote:
Heb het over de corrado en de velgen jij jij :cow: haha nee maar de foto's zijn mooi geworden gr mark |
ja, super !!!!
|
Super staat hem goed de velgen !
En hele mooie plaatjes ! |
:wuv:
|
Staat super zo, hij is af! Niks meer aan doe Nigel :D
|
Velgen stonden heel mooi Nigel!!
Echt een perfecte combi :thumbup: |
Erg dik.. is dit ook de uiteindelijke stance Nigel of moet je nog finetunen?
|
Erg mooi geworden zo,prachtige wagens :thumbup:
|
Quote:
Hey Misha, dit is de uiteindelijke stance. Ik rijd nu met onbewerkte wielkasten en maximale verlaging. Als ik hem lager leg dan gaat het teveel aanlopen, en slijpen in de carroserie doe ik niet :) |
Prima toch .. hij staat verder netjes recht enzo, niks mis mee!
|
Wauw :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 00:18. |