![]() |
Fijne vakantie..zal vast wel lukken met zo`n busje!:)
|
Quote:
Geen dank hoor ;) :D :D :D |
Quote:
Vakantie ?? Dinsdag ben ik weer terug hoor. Quote:
Wijsneus, deze Dominique bedoel ik; http://www.dominiquescholtes.nl/ |
Een korte vakantie is ook vakantie toch?;)
|
laatste aanwinst een wagner turbospruitstuk voor rs2 en een forge 007 DV
|
Een setje 19 inch BBS CK'S voor onder de golf 5.
|
Quote:
FOTO's rick !! :D |
Morgen Martijn! Of anders zondag bij mivw in real life... :)
|
voor al mijn voertuigen nieuwe kentekenplaten met luxe letters :)
|
een andere eigenaar ook goed?;)
|
Een setje Kumho Solus KH21 185/60 R14 M+S banden voor de Golf 3 van mijn vriendin.
Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgt maar ik doe twee keer zo lang met mijn banden........ |
Nieuwe coating op mijn Speedlines... morgen ophalen en monteren!
|
![]() Leuk grundig dealerradiootje uit c.a. 1984-1987, dezelfde periode als mn golf2. Dingetje werkt ook nog goed, en dat voor 4 piek bij de kringloop! jeej. |
Weer een hoop poets spullen van poorboys en smartwax voor de wagen. Zodat hij lekker blijft blinken. Gr Ronnie
|
Vandaag wat nieuw gereedschap gehaald bij Rustbuster:
-Cebora 155 lasapparaat inclusief groot toebehorenpakket. -10 Liter gasfles. -Automatische lashelm. -Grote garagekrik. -Set assteunen. ![]() Kost wat, maar dan heb je ook wat. Het apparaat last geweldig! :D |
Eindelijk...!! :rolleyes: Eigenaar van een Hok,
om te knooin aan de Vento en Golf mk.ll :thumbup: ![]() Even de boel netjes maken, en stroom op het hek! :D Kan de compressor gelukkig ook gebruiken, tot mijn verbazing 380 aanwezig? Erg blij mee, foto's van binnen volgen z.s.m. :thumbup: |
Nieuwe wielen voor de Jetta:
![]() ![]() Jan :D |
mooie wieltjes jan:thumbup:
ontopic; smoke knippers voor de passat:) |
Quote:
Gefeliciteerd Dennis! Nog een beetje buurt dan? Foto's zeggen me zo niks. |
Mij ook nie.... lek wel goud
|
Mistlampen voor mijn jetta 2 (nieuw voor 21 eu :) )en alu deurknopjes.
nu nog mijn stelringen voor mijn schroefset :( |
Quote:
Jazeker man...? :thumbup: Kan er zo heen lopen, helaas is dat niet meer mogelijk.!! Maar op de fiets lukt nog..? Thanks kerel. |
Een laagje zwarte poedercoat lak op een setje 17" Compomotives voor de dubbel cabine.
![]() Thanks voor het adres Richard !! |
Mooie wielen !!!!
|
2x originele geile aufklebers :)
![]() |
|
taxatie uitslag van de country
|
Inlaat spruitstuk voor de solexen en een spagetti spruitstuk voor de Golf..
|
Setje gereviseerde Scrirocco 16V klauwen
4x zimmermann geboorde schijven RVS Friedrich Motorsport groep A uitlaat Verstelbare brandstofdruk regelaar En een setje wiechers verpootbruggen Kunnen we weer hobbien! |
Smartwax Wax en Dressing
|
Aanwinst na de jetta, mag ik dat ook posten???
Mercedes Benz 200 W115/8 automaat Wit met Rood skai... voor de vriendin. |
![]() :cool: |
lidmaatschap voor de Gti club Holland ....... hopelijk krijg ik mijn oude lidmaatschapsnummer 985 van 12 jaar geleden terug :)
|
35 ers mudzilla s voor me jeep,,,meer plamuur voor me bus,,,,
|
Een parker, 2 componenten lijm en een paar liter diesel. :redface:
|
Donkere Hella achterlichten voor mn mk2
|
Chrome dopjes voor op de wiel bouten, van auto style:redface:
|
Voor de mkII :
-Riemen. -Motor&Bak olie. -Filters. -Vacuumslangen. -Koelslangen. -Brandstofslang. -Thermostaat. -US-Lights. -Dynamo. -Startmotor. -GTI Dashboard. -Zwarte C-stylen. -Stabilisator (onderstel) -Wiellagers 2x Er zal nog wel meer komen...? :wow: Denk..! :shake: |
voor me MK4 AGR in de laatste 11 maanden(en ben met alles blij:))
-fuseestuk rechts -wiellager voor -schijven(2x)/blokken -ruitenwissers 3 stuks -draagarmen -fuseekogels -15" highline velgen -nieuwe conti ecocontact 3 banden -koppelstangen -achterste schokbrekers -accu -cruise control systeem -GTI Recaro Interieur -olie+filter(2x) -interieur filter -2x uitlijning -achteras -remklauw rv(2de hands) -remvloeistof en nu moet me D-riem ondertussen alweer bijna... gelukkig rij ik niet zoveel;) |
Setje BBS RW001 15inch 7J en een twee setjes banden Nangkang 185-45-15. Voor de wagen van de vriendin..
Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 14:18. |