![]() |
Oeh nice!! Die andere mat rode op die zwarte gully's is ook zo vet!
|
Mijn mk3 op Outlaws.
![]() ![]() ![]() |
nieuwe kleur en wielen
hallo allemaal
hierbij een foto van mijn auto met zn nieuwe kleur en nieuwe wielen :D het is een setje 15 inch 3 delige image wielen 8 en 8,5j met vergulde boutjes ik ben er erg blij mee. ![]() ![]() ![]() |
Jammer dat je de lijsten er nog niet op hebt zitten, anders was die eerste foto echt heel erg gaaf geweest!
Ziet er goed uit, die kleur en velgen. |
Quote:
iemand hier meer van....... wat een mooie kont zeg zo..... :eek: |
alleen jammer van dat plofzakken onderstel......
|
![]() |
Is en blijft 'n dikke bolide!
|
![]() ![]() ![]() |
Jezus, wat ongelofelijk ziek!
Prachtig! :eek: |
Dat zijn pas brede PLSjes :D
|
![]() |
toch zo trots op zen nieuwe velg :P
ma zit er inderdaad patat op! |
Quote:
Haha ! Thx maat :D Heb nog paar plannen ermee :) |
tell me?
|
Nilz heb je meer fotos? wil je die posten?
|
![]() ![]() ben eraan bezig komt een ander lakje op vento neusje in zwart leder binnen en heel nieuwe plastiek rondom rolkooi ook moest ik eentje vinden en anders maak ik eentje zelf.. |
Quote:
Weet iemand hoe je die lampen zwart krijgt? |
Glaasjes van de unit af halen dan binnenkant geheel spuiten wat chroom is. Maar mag niet van meneer agent want licht reflecteerd niet. Wat wel weer kan is enkel de buitenkant doen wat chroom is en binnenkant gewoon zo laten.
|
Zijn ook leverbaar in binnenzijde zwart...........ebay staan ze wel te koop... is wel dik
|
Bedankt voor de snelle reacties :)
Dus als ze ook leverbaar zijn met de binnenzijde zwart (neem aan dat je het chrome gedeelte bedoelt?) dan zou het dus wel mogen. En is het misschien een idee om de binnenkant van het glas te nevelen of word het dan weer snel "sjonny", want misschien dat je dan het chrome erachter er doorheen ziet. Lijkt erop dat het chrome van die lampen op bovenstaande foto ook zwart is, dus denk dat ik daarvoor ga, Ebay heb ik geen verstand van, word eigenlijk wel eens tijd. Altijd die verhalen aan horen van iedereen die alles overal goedkoop wegsleept. Haha, Groeten. |
![]() H2O |
@Nilz:
weet jij waarom de eigenaar van die bbsen ze heeft verkocht? en ken jij hem? heb je zijn mailadres? |
![]() ![]() ![]() :eek: |
Martin dat is geen mk3 ;)
volgens mij was hij de vorige keer dat ik er foto's van zag nog niet zo mooi afgewerkt trouwens. nice :thumbup: |
Is net hoe je het bekijkt ;) Het is in elk geval geen waterkoker, maar of ze er in het luchtgekoelde gedeelte nou zo blij van worden :D
|
Quote:
Hallo ! Ik ken hem beetje ja .... Waarom hij ze verkocht heeft ? geen idee ! :) ![]() |
Quote:
Volgens mij de oude velgen van Base? ( ook hier op het forum als het goed is...) Komen ook onder een mk3 vandaan! |
MickaD,klopt! :)
|
![]() ![]() ![]() |
Quote:
hoe hebben ze dit gedaan. met een kever onderstel ofzo? :cool: iemand hier meer info over? |
mijne mk3 vr6 1996
![]() ![]() |
Quote:
ow oke.. heb je zijn emailadres? ik probeer hem al een tijdje te bereiken. hij heeft mijn auto gekocht en hij had wat problemen met het invoeren van de auto, wil graag even weten of het gelukt is. |
![]() zo hoort hij te zijn..... :thumbup: |
![]() |
Wel vet gedaan die golf met golf 4 koplampen erin,best orgineel eigenlijk.
ook al zou ik het zelf niet doen. Mooie vr6 GOLF16V,je velgen staan ook super onder je golf. Zoek zelf ook nog zo,n setje. |
|
![]() ![]() ![]() |
Quote:
Zijn er nog meerdere foto's van deze? Had hem al een pm gestuurd maar niks gehoort. Heb namelijk wel interesse |
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 12:45. |