![]() |
naaaaaaaaais
|
ziet er goed uit gertje, al blijft 9016 natuurlijk dikker :D
|
Quote:
Opzich wel, maar de knip kriebelt daar niet hard genoeg voor mee ;) |
![]() |
gaaf geworden gertje!
|
Ja dat is ook zo :thumbup: , velgen staan super
|
![]() ![]() ![]() ![]() Olievlekken zijn niet van mij hoor :rolleyes: |
Beetje jammer van de tape op het dak dan :D
|
Ja maar anders krijg ik een natte kont :tongue:
|
Zo, ben weer eens even een beetje aan 't prutsen geweest, hij moet er op VAG fest wel een beetje goed bijstaan uiteraard :)
![]() Helaas bij het eraf halen van m'n linkervoorwiel ontdekte ik 2 dingen waar ik niet blij mee ben :( ![]() |
Kapote ashoes en verkeerde uitlijning?
|
U gaat door voor de koelkast en de wasdroger :D
De turk waar normaal m'n auto's laat uitlijnen ga ik dus niet meer heen.... |
Nee een beetje zonde zo
|
Heb maar 2 nieuwe 165/50 Nankangs besteld, kutbanden maar ik rij er toch maar weinig mee en heb ze er achter ook al op zitten (185/45 dan)
|
![]() Zo, die rommel zit er ook omheen en een nieuw ashoesje is ook gemonteerd. Bijna klaar voor VAG fest :) |
mooie bandjes :thumbup:
niet slecht voor wat jij zegt kut band :rolleyes: |
VAG-fest heeft ie ook tenauwernood overleefd, had een koelslang die gescheurd was onderweg naar Belgie....
![]() Gelukkig heeft de ANWB ter plaatse een andere erop kunnen schroeven :) ![]() ![]() ![]() Er is ook een paar meter 2,5" pijp binnen gekomen, deze week ga ik me eens even wagen aan een dikke downpipe en uitlaatsysteem maken :) |
En weer een jaartje apk (volgende keer meteen 2 jaar :)).
Er mankeerde niks aan, ook wel weer eens leuk :D Als het wat minder fris is maar eens aan het uitlaatsysteem beginnen, en ik heb ook al tijden een intercooler en andere turbo (K14) ervoor liggen. |
I love this thing!
|
En vast sparen voor de wegenbelasting... :(
|
Quote:
Ik ga er óf weer een benzinemotor in hangen of de A3 gaat de deur uit en ga er gewoon voor betalen :) Jij dan? |
Earl gaat er uit en ga een lichter (ex wegenbelastingvrij) dieseltje rijden...
|
Hoi Gertjan,
Weet jij toevallig nog een achterruit en een voorportierruit bestuurder van een 2-deurs te liggen? grtz Jurgen |
Volgens mij heeft Rutger nog een achterruit liggen en ik heb misschien nog een deurruit liggen, zal het ff nazoeken :D
|
De 100 staat er ook nog zie ik....?
|
Ook noch immer ja :D
|
Inmiddels voor de 3e keer geschorst :rolleyes:
|
All times are GMT +1. The time now is 22:57. |