![]() |
Quote:
Ik denk dat we dat allemaal wel willen :D |
Quote:
:giggle: :lmao: prachtige einzer :thumbup: |
:redface:
|
![]() ![]() ![]() de mijne afgelopen zomer :D |
![]() |
Zal m,n Cabbie ook es posten
![]() FF een foto op een regenachtige dag in Assen |
|
|
|
Quote:
Sorry voor de fotoquote... Ons aller Rianto vol in beeld !!!! :D :D |
Heey heey,
foto`s van een backup cd..!! Zelf bij de VW-fabriek in Wolfsburg geweest..!! ![]() ![]() ![]() ![]() Deze golf had al wat km`s gemaakt. Maar deze rooie Mk1 nog niet... :eek: ![]() De stickers van de fabriek zitten nog op de voorruit! Als ik het goed heb stond er nog maar een kleine 500km op de teller... :eek: Dus deze vind ik bij de DIKKE MK1`s in het rijtje passen.. Greetzz..!! |
Quote:
zeker mooi dat er nog NIEUWE eisers zijn! heel even offtopic is dit nouw marsrood la3a of tornadorood ly3d :confused: kan ut net niet lezen! :D :thumbup: :D |
Wat denk je zelf? Duidelijk La3a
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
FF een paar van mijn favorieten ertussen zetten ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En natuurlijk the best for last :cool: ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Wat voor velgen zijn dit... zoek ze al een tijdje maar kom er niet uit. Thanks. |
Quote:
heb ze wel gehad, verkocht aan chris hier op het forum...voor op zn golf 1 ![]() hier is de oude advertentie: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=45679 |
Quote:
Ik heb deze auto gezien op 18 juli dit jaar en toen had ie 249 km op de teller staan. Wat me toen opviel was dat ie 105 auto's eerder is gemaakt dan de mijne (als je het chassisnummer natelt). Het is echt nog een hartstikke nieuwe inderdaad, net als die witte Pirelli die ook daar staat! |
![]() |
Quote:
sorry ben kleurenblind :redface: |
hier een foto van mijn pirelli |
denk dat mijn 2e daily er ook wel tussen mag komen te staan.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Quote:
is de wagen van mijn vriendin. zijn ats wielen, meer weet ik er ook niet van. maar als je wilt,wil ik wel es op het wiel kijken of er geen nr's of zo opstaan opstaan? grtz |
Mijn gti uit 1984.
Gr Pim |
Het blijft een plaatje... vooral omdat ik erin rijdt op de foto :D
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
mijn nieuwe. voor toekomstige referentie :D
![]() |
De mijne:
|
Kan t niet laten hoor ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() [/quote] |
@ hierboven:
Vet! echt jaren 90 stijl, door die stijl ben ik verliefd geworden op de golf 1! |
VAG meeting 2008 :
|
All times are GMT +1. The time now is 17:52. |