![]() |
Ja man ziet er goed uit ik heb nog niemand zien janken of met modder zien gooien :thumbup:
zijn hier geen hoofdsponsoren die een dikke vinger in de pap hebben?, want dan mag je niet alles zeggen das geheim :cool: gr Henri |
Quote:
Aiiiii, dit topic is ook al niet zuiver op de graad :D Lekker bezig mannen :thumbup: |
Quote:
Nope geen big brother alleen moderators. Maar deze zijn net zo enthousiast / gestoord als wij. |
cool
|
|
Vandaag de brandstofleiding afgemaakt.
![]() Ook de versnellingsbak ligt nu helemaal vast. ![]() ![]() Michael |
Netjes :cool:!
Vandaag heb ik m'n zut van Ahnendorp binnen gehad. Dus ik kan weer verder! (oh nee, geen tijd komende week :redface: ) |
ziet er super netjes uit :thumbup:
|
Schon bakkie :)
|
Je mag wel even de bouten inkorten waarmee de bak bij elkaar zit ;)
Erg vet project! |
Quote:
Nee het was of 8x30 of 8x40 8x35 had ik niet en om ze nou allemaal in te korten wordt me net teveel ;) Michael |
Moet daar geen olie in in die bak? Of zie ik dit verkeert, info graag..
Gr Ronnie |
Quote:
Ja ik denk dat het voor de levensduur van de bak wel beter is om er olie in te doen. :thumbup: Ik moet alleen eerst het bellhousing erop schroeven maar ik ben aa het kijken of ik een nettere kan vinden. Michael |
Omdat ik het achtertrein heb ingekort zijn de steekassen nu te lang.
Omdat er geen kant en klare oplossing te koop is heb ik de bestaande assen laten inkorten. ![]() Michael |
schiet lekker op hier:thumbup:
|
Quote:
Ja maar mag nog wel wat sneller gaan wat mij betreft. :thumbup: Maar ik mag inderdaad niet klagen.Het leuke is dat er nog een aantal onderdelen deze kant op komen en dat ik dan het meeste wel heb om de auto rijdend te krijgen. Uit de VS komen Pauter tuimelaars en uit Zweden komen de klepveren. Verder komt er nog een billet pedalenset uit de VS. Michael |
VS, Zweden, je moet wel weten waar je de beste/mooiste spullen kunt vinden zeg.
Succes met deze mooie wagen! |
Wat een schattig koetjie koetjie aandrijfasje :wuv:
:D |
blijft dat heel met die PK's?
of heb je er gelijk een paar sets van laten maken? Ik bedoel, Ernst krijgt al 2 assen in een week doormidden met een setje webers :lmao: |
Eerst de ashelften gelast (V-groef) , gladgeslepen en toen de bus er over gelast?
Gaaf project dit, vooral omdat ik nog steeds geen goed beeld heb van het totaalplaatje (zal vast wel ergens in dit topic staan), maar alle detailpics al de moeite waard vind! :D |
Quote:
Ja precies zo als je beschrijft. Jammer genoeg moet ik dit laten doen omdat ik hier geen mig-lasaparraat heb alleen tig. @Tjaap Ernst krijgt alles kapot :tongue: Michael |
dan is er toch niets aan de hand? Mooi gedaan, het is wel een erg aandoenlijk asje geworden, krijgt flink wat torque te verduren over deze korte lengte :D
|
Ik ga proberen er wokkels van te maken. :tongue:
Michael |
Quote:
Erm, ik kan veel maar dat :), homokyneten wel, assen niet. Stijn heeft mijn as ingekort en weer vastgelast. Ontopic weer :) Zeg Tiki ga je die assen niet netjes na laten maken in de gewenste lengte of blijven ze zo? |
Blijven voorlopig zo.Of het moet zijn dat er een sponsor in beeld komt.
Setje assen laten maken(hufter proof) kost ongeveer 400 euro en die heb ik er op het moment niet voor over. Blijf kijken deze week want er komt nog meer leuks. Michael |
blijf het een superproject vinden..
erg mooi en goed bezig.. |
Ik kan niet wachten op het youtubefilmpje met beeld en geluid van deze stofzuiger.
Gr, Pim |
Quote:
:thumbup: idd ben daar ook erg benieuwd naar! |
Quote:
Ik ken misschien een bedrijf die dit voor een stuk minder kan doen, zal even kijken of ik dat kaartje nog ergens heb liggen...Moet je f wat specs PM'en |
Quote:
Bij mij is er maar 1 keer een gebroken en dat was mijn eigen schuld ,nadien nooit meer last gehad en dat met 240 pk R32. Komt wel goed denk ik. |
FF een tip, ik zou een lijn over de lengte van de aandrijfas(jes) aanbrengen, op die manier zie je eerder als ze inderdaad beginnen te wokkelen...
Super tof project, als leest het topic niet heel lekker met al die verwijderde pics... Ga zo door!! |
Zo UPS is weer geweest vandaag :thumbup:
![]() Een set Pauter roller rockers met een 1:1.48 overbrenging. Michael More to come....... |
lijkt me echt een genot!
Zou me iedere keer ziek melden om maar thuis te zijn zodat je meteen pakketjes open kunt scheuren!! |
Quote:
Wat een lelijke dingen :puke: hadden zie die in een mooi kleurtje??? Mooi spul maat, ben heel erg benieuwd wat je blok gaat doen :thumbup: Paul. |
Quote:
Oei, maar hopen dat zijn baas dit niet leest. ;) |
Quote:
[Baas pleasing mode on] Ik zou me nooit zomaar ziek melden lieve baas! het is slechts een 'bij wijze van spreken'! [/Baas pleasing mode off] |
Quote:
Jij hebt vast een fijnere baas dan Tiki. |
dat weet ik wel zeker.. die van Tiki is een enorme eikel... :lmao:
|
Ja, wat een l*l is dat zeg, niet normaal wat een bord voor z'n kop die man heeft !!
:D |
Bedankt Alain en Jaap :tongue:
Michael |
All times are GMT +1. The time now is 13:22. |