![]() |
Zag vanmorgen dat een van de witte zij knippers nogal losjes zat had m nog maar net in m'n hand toen wist ik ook waarom.... haakje afgebroken :screwy: autostyle meuk :puke: nu eerst de oranje er maar weer op gezet en maandag ff bellen voor een setje witte zijpinkers van Hella!
En heb ook 't GT embleem in de grille gemaakt vanmorgen :D |
nou gaat weer lekker hier..... vanavond een aanrijding gehad op de A28 waar ik een auto aan t inhalen was die ineens ook besloot om te gaan inhalen en zonder goed te kijken me zo ineens afsneed van rechts...... met als gevolg een redelijke klapper met 110km/h op de teller :screwy: Gelukkig goed afgelopen verder! Had volgens mij echt heel anders kunnen aflopen... Maar goed zit wel weer een klote schade aan de polo :(
zojuist de bumper weer vast gezet (gelukkig gewoon uit de steun geknalt en niet afgebroken) en t knipperlicht zo goed en kwaad als t wou vervangen zodat ik morgen iig weer rijden kan. Misschien niet zo handig ivm schade taxatie die vast en zeker nog komen gaat maar goed ik moet wat..... |
klote
maar komt wel weer goed |
bah arjan,das balen....
maar komt wel weer goed toch;) |
vast wel eerst maar eens afwachten hoe alles zal verlopen...
zal me niet verbazen dat ie economisch total loss is.... |
dat zou toch top zijn,wrakwaarde zal zo'n honderd euro zijn en ik gok op dagwaarde 8-900,steek je toch een leuk deel van de aankoop in je zak.en veel schade is het niet.
maargoed,even afwachten maar he;) |
Ik heb wel volgens mij nog een hagel nieuw ongespoten scherm liggen van een polo, kun je je zo komen halen. Is altijd zonde zo'n schade.
Succes ermee. Gr Ronnie |
balen man, succes met de afhandeling!
|
Quote:
Als t gewoon verzekerings werk word laat ik alles doen bij de schadehersteller maar als dat niet het geval is hoor je wel van me :thumbup: |
Oke komt goed,
Succes ermee. Gr Ronnie |
is idd een totallosje geworden :( ff nadenken wat ik nu ga doen..... bedrag wat uitgekeerd word is ook niet echt veel.....
|
lekker opknappen ghop.....
|
der zitten nog best wel veel andere plekjes op met roest etc dan wil ik die ook meteen weg laten werken en dat wordt al snel een kostenplaatje waar je u tegen zegt denk ik.....
heb al een andere 2f steilheck gezien die eigenlijk qua kleuren etc gelijk is :D ook een genesis waar al die plekjes zo op foto te zien niet aan zitten en de prijs is opzich ook niet echt verkeerd dus die ga ik zeker ff bekijken |
dat is dan misschien idd de betere optie......
|
Quote:
Je hebt een pb op hrs ;) |
klopt bel je morgen ff ok
|
en de voorbumper die ik vanavond gekocht heb :)
|
toch repareren?
|
kijken hoe en wat en waar t schip strand kon die bumpers voor dat geld ook niet laten liggen eigenlijk :tongue: en ze lagen bijna in de achtertuin :D
|
Koppakkingsetje incl waterpomp voor een prikkie kunnen kopen :) De koppakking begon nogal te lekken op de wel bekende plek bij de dynamo en wel zo erg dat ik in 2 tot 3 weken een liter olie verder ben..... |
Goed bezig! Zou hem ook gewoon opknappen....onderdelen zijn goed te krijgen en nooit echt duur. Binnenscherm ook beschadigd?
|
:thumbup:
|
netjes arjan,zondag nog ertussen knuppen die zooi?;)
|
:thumbup: :thumbup:
|
Vanmorgen ff een prijsopgave gedaan bij Lakrepair En daar gaat ie ook heen als ik de poen heb van de verzekering :thumbup: Hij werkt dan ook gelijk alle roestplekjes aan de voorkant weg :thumbup:
en zo ben ik tijdelijk ff van de schade af :D |
na-apert:shake:
;) neem je morgen wel even die kopboutsleutel mee?anders moeten we die met onze tanden losdraaien. |
:D komt goed haha jij had toch links? dus heb ik rechts gedaan ivm de schade :tongue:
|
nou nu mag ik niet meer...
|
van mij wel hoor :thumbup:
|
:cheers: maar je was nog niet helemaal tevreden? vind t wel stoer staan eigenlijk ;)
|
teveel bubbels en vouwtjes nog ;) maar heb nog 2 rolletjes :thumbup:
|
dan ga ik gewoon niet vertellen wat je verkeerd hebt gedaan.......;)
die van mij is spekglad. |
:fingered:
|
is dat m'n dank voor het opofferen van m'n uitslaapochtend?;)
was gezellig ghop,polootje kan er weer even tegenan. |
:D sorry van de knoeiboel op de vloer.... :hug: na een nacht met weinig slaap en iets te veel drank is t lastig sleutelen.... :tard:
|
gelukkig hebben we geen vloeistofdichte vloer,denk dat het nou al richting china is gezakt:d:d
|
hebben ze wat extra koelwater voor de reactoren :D
(en jah t is erg wat daar gebeurt is!) |
Quote:
was dat niet japan :confused: :D |
allebei sambal bij
|
1e week mei staat de polo bij de spuiter :thumbup: En een collega van mij zag op de sloop in westerhaar een achterklepje in een polo zitten die volgens hem nog erg netjes was, dus ik vorige week zaterdag wezen kijken en meteen maar mee genomen want die is nogal beter en netter als die van mij met de roestgaten :( Daar heb ik zojuist ff de achteruit er uit gehaald voor de spuiter.
En zelfs achter de ruit zit er gelukkig weinig roest :!: :D En het kleine deukje wat er waarschijnlijk op de sloop in is gekomen Dus die wordt ook netjes gemaakt en gespoten als ie bij de spuiter staat :D En dat nog steeds binnen t uitgekeerde schade bedrag :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 05:55. |