![]() |
Quote:
jaa klopt, volgende maand ga ik er aan beginnen. maak misschien ook wel een topic aan! |
Goed bezig daar.
Heb je tijd om mijn MK1 ook aan te pakken? :D |
:-)
|
volgens mij hoort hier een update? staat deze niet op 3.2 op kenteken zins vandaag?:D
|
Volgens mij ook !
|
Hahaha ja dat klopt. ik zal morge ff wat pics hier dumpen met wat tekst.
|
zo ff weer het stof er af blazen ;-] laatste weken de laatste kleine dingetjes gedaan die nodig waren voor het omkeuren bij de rdw. hij is uiteraard nog niet helemaal af, wat een project eigelijk nooit is ;-]
voor 2 weken terug ff online een afspraak gemaakt en 1 dags kenteken aangevraagd, bij de rdw. gister middag was het zo ver!!! ![]() hier staat hij binnen bij het rdw station. ![]() met dit als resultaat:giggle: :rock: 3.2 v6 op kenteken!! ze vonden hem erg netjes en de boel was goed voor elkaar. nu nog ff wachten op kenteken dan afmelden voor apk, dan kunnen we weer rijden na ruim 2 jaar in de loods te hebben gestaan. als hij helemaal af is zal ik hier een mooie foto reportage, neer zetten. mijn maatje is namelijk fotograaf. |
Gefeliciteerd met dit mooie resultaat!
Gr. Cees |
Mooi hoor, gefeliciteerd!!
|
Netjes hoor. Gefeliciteerd!
|
Ik heb het gebak gemist vandaag stefan! Haha.
Nu hebben we weer tijd voor me passat. Daarna maar weer eens een ander project opzoeken. |
Super! Bommetje :thumbup:
|
Gefeliciteerd Stefan het werd tijd ;)
|
Bedankt allemaal ben er ook zeer blij mee. Dat het allemaal gelukt is , en dat alle moeite niet voor niks geweest. Hoe staat het met jou project dan branko?
|
echt top :thumbup:
|
Wat een strak ding! Heel erg netjes gebouwd.
En gefeliciteerd met het kenteken, veel veilige km's gewenst! |
![]() ![]() nog ff 2 pics voor de foto liefhebbers :D |
Erg netjes geworden Stefan!
|
Netjes! Waar kan je zo`n groot luchtfilter kopen??
|
het filter is van k&n. heb ik ooit is bij een k&n stand gekocht voor 50 euri, op vw fest.
|
Quote:
Mijn project staat al een tijdje stil, ben in april voor me zelf begonnen en dat kost veel tijd. Toevallig had ik gisteren een dagje vrij en heb ik wat kleine dingen gedaan. Ik ga volgende week eens langs de spuiter want hij is spuit klaar. Eerst in de spuitplamuur dan weer terug naar huis en geheel afkitten. Maar hou nog maar gerust een jaar of 3 aan want er moet nog ontzettend veel aangepast worden en ik heb niet mega veel tijd. Bedankt voor je berichtje over de as last ga misschien de fusee,s zelf frezen dus het zal wellicht wel Lelystad worden want als jij maar 20 kg van de max af zat ga ik er overheen met mijn 4wd en dsg. :( |
yes hij is officieel veranderd in het rdw register.
![]() vrijdag gelijk ff apk afmelden dan kunne we helemaal legaal rijden zonder gezeur :giggle: |
fijn gevoel hè Stefan ?
|
Beetje oud topic maar binnen kort zal ik weer updaten.
Nieuwe remmen en wielen zijn al binnen☺ |
Zeer mooi project. Heb dit met bewondering gelezen. Ben maar trots op jezelf door zoiets weg te zetten.
|
Thanks ☺
|
Vorige week heb ik deze auto in het echt mogen bewonderen. Ik heb staan genieten. Hier is echt met zorg aan gewerkt. Dit is mooi, netjes en professioneel gedaan. Er werd met passie uitgelegd wat er allemaal aan de auto gedaan is en wat hij nog voor plannen heeft.
|
Dankje ja ik ben er nog wel gek mee, al heb ik het erg druk en weinig tijd voor. De twijfel verkopen of houden is er nog steeds😊😂
|
Die heb je vlot verkocht, zag hem op mp
|
Haha ja hij was zo weg. Nu is er iemand anders blij mee.
Einde van dit hoofdstuk. |
All times are GMT +1. The time now is 02:37. |