![]() |
Zat ik ook aan te denken moet dan alleen nog iets verzinnen dat hij bij het schutboord tegen gehouden wordt.
|
Oliesensor gewoon bovenop je filter schroeven!
|
Quote:
Dacht ik ook ,alleen het is een 5 Bar VDO sensor en ik heb een 10 Bar VDO meter dit schijnt niet samen te gaan. Dan moet ik toch maar achter een enkele 10 Bar VDO sensor aan ;) Ik heb het Volt metertje wel weer aan de praat gekregen :thumbup: Zie hier Nu heb ik tenminste het middenconsole compleet kunnen maken :cool: |
Jij zit echt niet stil. Dit blijft in sneltempo gaan.
Dat wist ik ook niet dat dit niet samen ging een 5bar sensor met een 10 bar meter.. Dan heb ik ook een probleem :D |
Ik heb het nog niet geprobeerd maar iemand hier op het forum zij het.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=109396 |
Quote:
Ow Yeah! Gimme five Bro! :thumbup: |
Achteruitrij lichten doen het weer zo als het hoort met de nieuwe schakelaar :thumbup:
Vandaag de kabels gehaald voor de accu met bij behorende kabelschoenen. Valt je oude versterker kabel rechts op de foto toch in het niks :D Nu nog de klemmetjes halen om de kabel aan het chassis vast te maken. En een mooie oplossing om de accu vast te zetten kan natuurlijk aan 1 kant een u-profiel zetten waar de accu dan in valt. En dan aan de andere zijde gewoon een originele bevestiging Golf1. Stefan zij dat een Golf3 bak ook gaat kan me hier alleen niks bij voorstellen. En anders gewoon een dichte bak maar die hebben 9 van de 10x zo'n race look :shake: ![]() ![]() |
Mooie update weer.
Dit moet ik ook nog doen, kabels trekken. Welke dikte heb je genomen en op hoeveel A zeker jij af ? |
Bedenk je wel dat je een dichte gasvrije accu moet hebben
Of zon bak met een ontluchting naar buiten Ivm ontvlambaar waterstofgas |
Quote:
35mm2 Aarde 50mm2 Plus en dan een 200A zekering Quote:
Zo'n Gel accu toch ? bak of bevestiging ben ik nog niet uit :confused: |
Gel accu is inderdaad prima
Ander voordeel daarvan is dat je ze ook plat kan leggen |
Dat wist ik niet ik had een accu bak op het oog maar daar past elke keer net niet een 70A accu in.
Maar op ze kant misschien wel :D |
Agm
En meeste gel accu's kan je ook plat monteren |
Ik had een optima red top in mijn oude project.
Deze dacht ik ook plat neer te kunnen leggen. Echter naar een paar maandjes ben ik daar wel op terug gekomen. Want op de 1 of andere manier ademde die accu wel en had ik een naar goedje in mijn reservewielbak liggen. Het was niet veel maar toch wel wat. Leuke update's weer Peter, vind het leuk dat ik hier ook mijn steentje aan bij heb kunnen dragen ;) |
Ben ik ook nog steeds blij mee Branko bij jouw begon het allemaal :thumbup:
Mag ik vragen hoe jij dit dan deed met je reserve wiel gewoon niet ? en dicht bij huis blijven :D |
Quote:
Een klein busje waar de buitenkabel in past en dan carrosserieringetje tussen dat busje en het schutbord lassen waar de binnenkabel door kan? |
Quote:
Lassen is geen optie meer :shake: |
|
Quote:
Idd geen reservewiel want ik was toch altijd dicht in de buurt. En laat ik het zo zeggen ik heb in mijn leven nog nooit een lekke band gekregen onderweg. En ik heb al bijna 14 jaar mijn rijbewijs, dus een gokje moet je maar wagen ;) Anders haal je zo'n klein thuiskomertje en als je dan eens wat verder gaat (naar een meeting of dergelijke) dan pleur je hem gewoon in je kofferbak, probleem opgelost toch :D |
Heb je ook weer gelijk in ga na het weekend eens de mogelijkheden bekijken.
Want het is idd ook nog is zo dat ik op dit moment met de Girling 60 voor aan niet eens een passende reserve wiel heb liggen bedenk ik me nu :rolleyes: |
Achterband naar voren wisselen? :)
|
Slimmerik :D ik weet eigenlijk niet wat voor reserve wiel de Corrado heeft maar dit zou moeten passen zou je zeggen ;)
|
Als er G54 remmen in passen zal Girling 60 ook wel gaan, zijn eigenlijk gemaakt voor 276mm schijven, geen 280mm ;)
|
Je moet sowieso je banden gelijk houden aan de voorkant, anders help je je diff een beetje om zeep, oneindige bocht met 120 op de snelweg idee zeg maar :)
|
Staat ook niet voor niks meestal "max 80kph" op... ;)
|
Quote:
Eigenlijk was het wel een domme vraag de BBS RM die ik nu heb komen van een Golf2 G60. En ik ben er van uit gegaan dat het dan ook idd past in combinatie met de Girling 60. Ga ze nu uit nieuwsgierigheid wel even passen Zaterdag zou toch zonde zijn als ik de velgen op ga knappen en het past niet :D Quote:
Het zou dan alleen maar gaan om weer thuis te komen weet niet hoeveel J de Corrado velgen zijn reserve/of staal. Mijn RM's worden 7J aan de voor kant met een 175 band of zo iets misschien nog wel wat breder. |
Quote:
Ik heb bij mijn Polo en tijd terug die wittige haak doe over je gaspedaal haakt over gezet naar een andere kabel, en de gaskabel verankert door voor en na het rubber door het schutbord een dikke tywrap erheen getrokken, zodat de buitenkabel op die plek het schutbord klemt zeg maar |
Vandaag zijn de nieuwe doorvoer en blinde tule's binnen gekomen.
kunnen we ieder geval morgen eens alle over gebleven gaten dichten :thumbup: Hoef ik tenminste ook niet bang te zijn dat het een grootte bende wordt als ik de achterkant en voorkant in ga spuiten met ML :thumbup: Plus er zijn nog al wat gaten in het voorfront waar nooit origineel een rubber heeft gezeten maar waar het wel kan ;) ![]() |
Het wordt steeds mooier. Petje af :thumbup:
|
we doen ons best nog steeds :D
Vanochtend eerst begonnen met de vloerplaat achter te schuren deze was een mengelmoes van Miami blue/ Diamond Zilver en oppervlakkig roest :shake: Daarna netjes alles wit gemaakt de 2 vlakjes aan de zijkant zien er een beetje raar uit maar deze zagen er nog erger uit dan nu :D Het moet nog voor een 2 de keer maar toen ik net weg ging was het nog niet droog misschien morgen nog eens kijken. ![]() ![]() ![]() Ik had aan de linker kant voor de remklauw nog niet gemonteerd deze zit er nu ook op. Had ook een velg mee genomen om te kijken of dit allemaal goed ging in samenwerking met de Girling 60. Het is zeer krap :D laten we zeggen een balanceer loodje aan de binnen gaat echt niet werken. Er zat nog wat oude plaksel van een loodje en troep aan de binnen kant en dit schraapte gelijk een streepje boven op me klauw. ![]() ![]() ![]() ![]() Moet ook nog andere rem slangen halen de originele zijn een beetje lang nu. Moet eens kijken of Goodridge ook een setje heeft met Girling 60 --> MK1 en dan met Golf IV klauwen achter. Zag dat ze wel setjes hadden met het 1 of het ander dus een combinatie moet ook wel lukken lijkt mij ;) ![]() Spoorstangen afgesteld volgens de vraagbaak had geen sleutel 27 vandaar dat dat nu pas gebeurd is. Ben ik helemaal klaar zie ik dat de linker stofhoes een scheurtje heeft :shake: ![]() Nog wat bling bling gemonteerd :D ![]() En ik moet hier nog wat voor verzinnen zoek eigenlijk een bochtje of zo iets wat ik zo in de kleppendeksel rubber kan steken. En wat dan op een fatsoenlijke manier naar een olie catch tankje kan. De originele aansluiting is way to dik. ![]() |
geen opmerkingen, gewoon waardering voor je noeste arbeid :thumbup:
|
Dank je zit eigenlijk met smart te wachten op mijn spruitstuk en carbs zo dat ik de motor ruimte klaar kan maken.
Volgende week de accu kabels er in vloerkleden ,middenconsole ,achterbank misschien. En met een beetje geluk heb ik ook eindelijk me klapraam rubbers gevonden zo dat ik de deuren ook klaar kan maken :thumbup: Na dit zijn we een heel eind de goede richting op :D |
Hellemaal toppie. peter
netjes. gr gooi |
Nog wat gehoord over de computer Gooi ?
|
Quote:
Hey peter .. ja iets van tientje of 7 Kant en klaar . als het dan ma goed is. das 2 haha gr gooi |
Quote:
Oke ik hoor het wel wat je gaat doen ,hoop wel voor je dat het dan ook klaar is en dat tie dan start ;) Lekker weertje he ! Mooi weer om lekker met je MK1 te gaan toeren :rolleyes: Maar ja sommige van ons zijn liever bezig met de opbouw van hun koets :screwy: Vanochtend eerst bij de garage de achterkant voor de 2e keer gedaan. Daarna heb ik de hele middag eurootjes bespaard om eindelijk is met de rubbers van de deuren te beginnen. Deze waren vies vol met bison tix geen idee waarom of is dit nodig om ze in positie te houden ??? Rubbers netjes gewassen met hulp van het prinsesje wat trouwens niet de nodige resultaat gaf. Voor al het rubber wat rond om de portier gaat zat vol met lijm. Deze heel voorzichtig met verdunt terpentine schoon gemaakt en daarna alles met silicone spray in gewreven. De blaren staan op me vingers maar het resultaat is goed en monteerbaar :D Iemand nog tips met wat je het beste je tapijt schoon kan krijgen ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
idd peter supper weer om te toeren , :screwy:
helaas voor mij ook nog niet .. hoop ook dat dit zo werkt. anders weet ik niet wat ik ga doen met abba blokje .. maar weer supper werk ..word heel netjes allemaal ga zo door . :thumbup: gr gooi |
Vandaag de tapijtjes netjes gemaakt van de MK1 vanmiddag had ik even de raammechanismes er uit gehaald.
De rechter draaide voor heen erg zwaar ik heb ze nu schoon geblazen en op nieuw in gevet loopt weer als een trein. Kabel van me zekering kast naar accu pak ik halverwege van de accu start motor kabel af. ik had alleen geen M8 kabel schoen voor deze wat dunnere kabel dit maar opgelost door middel van zelf een oog gemaakt met de kabel. Soldeerbout kon het niet aan het gas fornuis wel :D Moet ook nog een extra gaatje opboren om me door voer rubber kwijt te kunnen voor de accu kabel naar start motor. ![]() ![]() ![]() Morgen komt ook me stuurtje weer terug van Rik en ik hoop dat ik Woensdag een extra setje klapramen binnen krijg ;) |
Ziet er weer goed uit! Dan doe ik men tapijt binnenkort op dezelfde manier:D
|
All times are GMT +1. The time now is 03:26. |