![]() |
blijf met verbazing kijken.....Respect voor je kunsten
|
Thanx voor de reacties allemaal, ik ben echt geen prof hoor.
Maar wil gewoon alles graag een keer gedaan hebben. Daarom gewoon aanpakken en kijken hoe ver je komt :D Met gezond verstand en goed technisch inzicht kom je een heel eind. |
heerlijk mooie update weer :thumbup:
|
Mooi werk zo met dat vertinnen! Heb je Scirocco ook ff bekeken net in Vroomshoop, ziet er goed uit met de nieuwe wielen!
|
Quote:
Thanx voor je compliment, en als je wil komen dan hoor ik het nog van je ;) |
sow! dat ziet er weer top uit..mooi dat je vertint..echt oldschool is dat..
|
Dat is een mooi kantelbokje die je op de kop hebt getikt. :thumbup: Ik wou dat ik er ook nog zo eentje tegen kom.
|
Quote:
Daar ben ik zelf ook heel erg content mee. Deze ga ik nog lang gebruiken want als deze klaar is kan de blauwe er zo achteraan. Dus hij heeft de komende 3 jaar nog wel werk te doen :D |
Net werk mooi gedaan :thumbup: , ik wist niet meer dat er nog zoveel plaatdelen waren te krijgen. Ik dacht dat dit allemaal bijna niet meer te krijgen was.
Misschien niet zo snel gelezen maar blijft hij deze kleur? Dit is geen Vipergrun toch? Dat vind ik ook een hele mooie kleur, Vertinnen wil ik ook bij mijn golf doen , ik zie er ook wel tegenop. |
Netjes hoor (again), ook tof dat je zoveel foto's maakt waardoor we tijdens het project ook aan de andere kant van het land mee kunnen genieten...
|
Quote:
Originele kleur is Lofoten Groen, maar die kleur word het iig niet. Zag de originele kleur laatst ook in het echt maar kon er niet echt warm van worden. Wat het dan wel word dat weet ik nog niet. Maar ga ik ook nog niet eerder zeggen totdat ie gespoten is, dan is het ook een verassing :D Maar iig geen metallic kleur, waar ik aan zit te denken is onder andere: Harvest moon beige Dat vel gele (niet het vale gele van een swallowtail) Miami blue :D Maar vind manilla groen ook wel gaaf. Maar het kan ook nog wel een hele andere kant op gaan. :) |
Quote:
Vind ik zelf ook gaaf om te zien foto's van anderen dus moet je het zelf ook wel doen he! :thumbup: |
Zeker, alleen wordt er hier weinig tot niks gedaan... 78er is te ver heen voor onze vaardigheden en portemonnee... Dus sparen voor een nieuw project
|
Quote:
man propere werken!! echt wel tip top in orde é, mag ik eens vragen waar je die kokers gekocht hebt, en loopt dat door tot aan de achteras drager of zit ik dit mis? deze blijf ik volgen, ;) |
Die kokers wat jij bedoeld komen bij classicparts weg.
Ze lopen tot aan de achteras bevestiging. Dus je moet de gehele oude er uit halen, een hels karwei gaat je minimaal twee dagen kosten :D |
Deze kon ik jullie niet onthouden.
Ik heb de tellerplaten aan laten passen. Omdat ik dit keer niet weer een hele kmteller ga maken als in mijn vorige project. Ik wil gebruik gaan maken van het info display dus vandaar de volgende oplossing. Ik heb de tellerplaten laten maken in de stijl van de golf 1. Dus de nieuwe tellerplaat voor de audi TT teller. Oud en nieuw hieronder: ![]() Oja ik ga de hele voorplaat, waar als het ware alle knoppen en de radio ook in zitten wel zelf frezen ;) |
Dat ziet er strak uit !!
|
Quote:
Denk je dat hij eens voor de makkelijke weg gaat kiezen.... Quote:
:D :thumbup: |
Toch maar al wel laten doen Branko? Ik meen toch dat je toen zei, dat je eerst het laswerk af wou hebben. :D :D Maar het ziet er wel netjes uit. :thumbup: :thumbup:
|
wow, ziet er echt super uit :wow:
|
All times are GMT +1. The time now is 08:49. |